پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

به بهانه دومین سفر استانی هاشمی

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 319034
پس از سفر رئیس مجمع تشخیص به شمال و حاشیه‌‌های مهم‌تر از متن آن، چند روزی است زمزمۀ سفر بعدی وی به راه افتاده است.
به گزارش جهان، امیرابراهیم رسولی کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی در سایت نماینده نوشت:
یادم می‌آید روزهایی که محمود احمدی‌نژاد سفرهای استانی را آغاز کرد و ادامه داد بسیاری از رسانه‌ها و شخصیت‌ها با انتقاد از او ادعا می‌کردند رفتن رئیس‌جمهور به استان‌ها و شهرستان‌ها نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه هزینه ‌زاست طوری که رفت و آمد، اسکان اطرافیان و محافظان دارای حاشیه‌های مادی و معنوی است که بهتر است رئیس‌‌جمهور از تهران کارها را دنبال کند و لازم به رفتن خود او نیست.

حالا پس از گذشت چند وقتی از سفر قبل رئیس مجمع تشخیص به شمال و حاشیه‌‌های مهمتر از متن آن دربارۀ سوریه که فیلم آن را همگان دیده‌اند؛ زمزمۀ سفر بعدی به راه افتاده و اخبار از سفر ایشان طی روزهای آینده (احتمالاً ۲۲ مهرماه) به استان کرمانشاه حکایت دارد، سفری که نمایندگان آن استان نیز طی جلسه‌ای با ایشان درباره آن به توافق رسیده‌اند.

اینکه چه ضرورتی برای حضور رئیس مجمع در آن استان وجود دارد بماند، اما مهمتر آنکه امیدواریم حاشیه‌های سفر شمال برای این استان حاصل نشود و تا هفته‌‌ها اخباری مطرح و تکذیبیه‌هایی در ادامۀ آن به راه نیفتد.

سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت به عنوان یک فرد حقوقی چه آقای هاشمی چه هر فرد دیگری پس از ایشان باید با چارچوب و قاعدۀ حضور این ارگان رسمی در کشور تابع قوانین و مقررات خود باشد. البته درشرایط کنونی که ظاهراً سفر کردن، قانونی ندارد امید است این سفرها به بهبود شرایط مردم در زندگی‌شان منتهی شود، اما باید دید ره‌آورد این گونه سفرها چیست و بعد قضاوت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبی
عالیه ... هاشمی جواب بده
دیدار ایشان بعنوان یاور امام و رهبری با مردم ، باعث شوق و شعف بین مردم میشود
Iran, Islamic Republic of
رفتن اقای هاشمی به استانها جهت بازسازی خودش است ضمن اینکه موارد مربوط به استان را جمع اوری ودستور به رییس جمهور جهت پیگیری وخدا میداند در اینده برای نظام وولایت فقیه چه نقشه ای دارد ان‌شاءالله خیر باشد
ما فیلمی ندیدیم.ایت الله هاشمی ان را تکذیب کردند.و سخنان او را تقلید کرده اند.