کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رد پای صهیونیستها در ترور فضلی نژاد

3 اسفند 1388 ساعت 12:30

مطابق آخرین برآوردهای انتظامی، ضاربین به قصد کشتن "پیام فضلی نژاد" وارد این عملیات تروریستی شده بودند؛ با خبری رژیم صهیونیستی از ماجرا، گمانه وابستگی تروریستها به رژیم صهیونیستی را قوت بخشیده است.


به گزارش برنا، "پیام فضلی نژاد" نویسنده پرفروش ترین کتاب سیاسی دو سال اخیر، حدود ساعت 21 شب گذشته در حالی که برای خرید کتاب، در حوالی خیابان فلسطین حضور یافته بود، مورد حمله هفت موتور سوار قرار گرفت و به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شد.

پس از انتقال وی به این بیمارستان، در حالی که شدیدا از ناحیه سر مصدوم شده بود و در بي‌هوشي به سر مي‌برد، با نظر پزشكان معالج قرار شد فضلی نژاد را به بيمارستان مجهزتري انتقال دهند.

مطابق آخرین برآوردهای انتظامی، ضاربین به قصد کشتن فضلی نژاد وارد این عملیات تروریستی شده بودند و احتمالا دارای وابستگی های سیاسی به جریانی هستند که طی ماه های اخیر در اقدامات مشابهی دست به عملیات تروریستی علیه نظام زده اند.

گفتنی است پایگاه خبری منوشه امیر (مدیر بخش فارسی رادیو اسرائیل) شب گذشته از این اقدام تروریستی ابراز خشنودی کرده که با توجه به عدم انتشار رسمی این خبر و با خبری اسرائیل از ماجرا، گمانه وابستگی تروریستها به رژیم صهیونیستی را قوت بخشیده است.

این روزنامه نگار و پژوهشگر ارشد موسسه کیهان تاکنون سلسله مقالت موثری در نقد ترورهای آکادمیک به رشته تحریر درآورده بود که با واکنش خشمگینانه مخالفین خشونت مواجه شده بود.

شایان ذکر است، "پیام فضلی نژاد" با نگارش کتاب "شواليه‌هاي ناتوي فرهنگي" که پرفروش ترین کتاب سیاسی دو سال اخیر، محسوب می شود؛ پرده از جريانات برانداز و عناصر وابسته به بيگانه در جبهه اصلاحات برداشت و در حوادث پس از انتخابات نيز اقدام به افشاگري‌هايي درباره سران فتنه و گروه‌هاي مخالف نظام كرد.


کد مطلب: 97880

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/97880/رد-پای-صهیونیستها-ترور-فضلی-نژاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com