پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۹

تائید خبر جهان درباره بمب گذاری در هواپیمای خاتمی

يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 95001
پس از انتشار خبری در جهان نيوز مبنی بر بمب گذاری در هواپیمای خاتمی درتاریخ 16 خردادماه سال جاری، یک مقام نظامی شب گذشته این خبر را تائید کرد.

به گزارش جهان، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب به تشریح جریان و توطئه کشته‌سازی منافقان و بمب‌گذاری هواپیمای تهران ـ اهواز برای ترور خاتمی پیش از انتخابات پرداخت. 

خبرگزاری فارس در این زمینه نوشت:

 ابراهیم جباری شنبه شب در نشست سیاسی بصیرت که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مسجد اهل البیت(ع) قم برگزار شد، جریان کشته‌سازی منافقان برای بدنام کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: پیش از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و زمانی که خاتمی به شهر اهواز سفر کرده بود، منافقان درصدد ترور وی و اسطوره‌سازی و مظلوم‌نمایی فتنه سبز برآمدند.

وی افزود: آنها در هواپیمای اهواز ـ تهران که خاتمی و هیئت همراه او در آن جای داشتند بمب‌گذاری کردند و قرار بود که نیم ساعت پس از پرواز آن بمب در هوا منفجر شده و اینگونه دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

جباری خاطرنشان کرد: اما خاتمی که حدود نیم ساعت زودتر به فرودگاه رسیده بود از سوی سرگروه تیم مطلع شد که هواپیمایی زودتر از موعد مقرر قصد پرواز به سمت تهران را داشته و اتفاقا در جلوی هواپیما نیز جای خالی وجود دارد، از این رو تصمیم به پرواز با آن هواپیما را گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از نجات خاتمی از مهلکه‌ای که به ظاهر دوستان او برایش ترتیب داده بودند، مهماندار هواپیمای بمب‌گذاری شده در حالی که حدود یک ربع از پرواز هواپیما از فرودگاه اهواز گذشته بود، یادداشتی را در گوشه‌ای از هواپیما پیدا کرده بود که نسبت به بمب‌گذاری در دستشویی هواپیما هشدار داده بود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: پس از مطلع شدن خلبان و مسئول امنیت پرواز از این جریان، آنها با توکل به خداوند تصمیم به بازگشت به فرودگاه گرفته و پاسدار فداکار امنیتی با گرفتن بمب در آغوش جان خود را برای محافظت از مسافران در طبق اخلاص قرار می‌دهد.

جباری در ادامه افزود: هنگامی که هواپیما به سلامت به فرودگاه می‌رسد، همان مسئول امنیتی به سرعت بمب را از هواپیما خارج کرده و به سمت فضای باز منتقل می‌کند.

وی اظهار داشت: پس از آنکه آن پاسدار بمب را در فضای باز رها می‌کند و در هنگام بازگشت آن بمب منفجر شده و موج انفجار او را زخمی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا نوع نگارش شما زیباست دراین
واقعه چه چیز برای شما مهم وجالب است که شمارابه نوشتن آن وادار کرده این که برای رئیس جمهور سابق توطئه کردند یا اینکه بگویید بمب راخودشان برای کشتن خودشان گذاشتند چرا خوتان ومردم را احمق فرض میکنید آیا رییس جمهور فعلی چندین مورد به ربودن خود وتوطئه علیه خود درهمه جا رسانه ای نکرد چرا آنجا ربانتان بند بود ولی مسئله خاتمی را که کسی نفهمید بعدازگذشت 6 ماه آنرا افشا کردند حالا شما آنرا برای جنبش سبز قلمداد میکنید خاک بر سرما که اینچنین خبرگزاریها ومفسرین داریم
Iran, Islamic Republic of
خب ما هم همین رو میگیم!
میگیم خاک ... که دوست رو از دشمن تشخیص نمیدید با این رسانه های پر ادعاتون! که مصاحبه پخش نشده چاپ میکنند و اینقدر صادقانه خدمت می کنند البته به موساد و سیا!
(در پاسخ به نظر ۱۳۸۸-۱۱-۱۸ ۱۲:۱۹:۲۹)
Iran, Islamic Republic of
"بمب گذاري را به ظاهر دوستان او برایش ترتیب داده بودند"
ميگم نميشه شما خبر منتشر كنيد تحليل نكنيد؟! ندا كه خودش خودش را كشت...خواهرزاده موسوي را هم كه اقاي شريعتمداري فرمودند خود موسوي نقشه كشتنش رو كشيده!! ...دوستان خاتمي هم كه بمب گذاشتند براي كشتن خاتمي و مظلوم نمايي......!!!!!!!!
به قول اين اخوي بالايي چرا مردم را احمق فرض مي كنيد؟
Iran, Islamic Republic of
بابا جون به جای فحش دادن به جهان متن خبر را دوباره بخونید که ببینید اظهارات یکی از فرماندهان نظامی است. در ضمن در رابطه با این جمله تئوریسین معروف ـ آقای فشار و چانه زنی ـ که گفته بود اصلاحات خون می خواهد چه توضیحی دارید.
Iran, Islamic Republic of
خجالت نمیکشید که این همه از نحوه خبر رسانیتان گلایه هست باز هم اینگونه خبر را بیان میکنید یکباره بگویید هر که با احمدی نژاده از این آب و خاک بقیه اضافه اگر جنبش سبز نبود که این آقای احمدی نژاد و یارانش فکر میکردند هرکی هرکیه و چند سال دیگه مثل هوگو چاوز خواستار باقی ماندنشون بر قدرت میشدن و حکومت کمونیستی ایجاد میشد آره بفهمید
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالبه واقعا جالبه
اگه یه بار سوار هواپیما شده باشید میبیند بردن یه چاقو میوه خوری امکان نداره حالا بمب اونم جالبه دوستای خودشون
بابا خجالت بکشید لا اقل از خدا بترسید چرا ول کن نیستید دیدید که خودتون اتحد رو دوست ندارید
یه باره تو کویر لوت یک کشور تک صدایی ایجاد کنید خیال خودتون رو راحت کنید شما وهم فکراتون که یه صدا رو میخواهید برید اونجا ولییهمشکلی هست اونم اینکه دیگه بی کار میشید چون دیگه موضوعی ندارید که دربارش توهم نویسی کنید خدا همه مارا به راه راست هدایتکند البته شک ندارم اینو منتشر نمی کنید اما اگه واقعا رسانه ازاد هست منتشر کنید

اللهم عجّل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه غیر عزیزان مخملی هنوز فرق یک مقام امنیتی سپاه پاسداران رو با یک خبرگزاری تشخیص نمی دن به نظر من بهتره این دوستان برن مشغول همون بازی با سگ و میمونشون بشن و توی مسائلی که نیاز به فکر داره دخالت نکنند
Iran, Islamic Republic of
حالا لعنت بر بمب گذار و باباش و ... .اما دست امینت پرواز دردنکنه. حقیقتا امنیت و سلامت نعمتهایی هستند که در نبودشان همه به ارزش شان پی می بریم.
Iran, Islamic Republic of
کاربران عزیز
نخست اینکه باید اخلاق و ادب را در نوشتار رعایت کرد
دوم اینکه برای تحلیل و بیان آن در هرقالبی باید نخست به عقل رجوع کرد.
در شرایطی که تیم حفاظت آقایان موسوی و خاتمی و کروبی یا از سپاه حفاظت یا از نیروی انتظامی است - آیا میتوان چنین تحلیلهای خارج از منطق و عقل را که "خودشان میکنند!!" را ارایه کرد؟
کمی انصاف و کمی تعقل لازمه حفظ امنیت و منافع ملی ماست.
هیچکس بجز خائنین و دشمنان انقلاب از هرج و مرج استفاده نمیبرند.
لجاجت و اصرارکه مبتنی بر عقل و تحقیق نباشد همان چیزی است که دیگران بازیش را از سالها پیش شروع کرده اند تا کشور و نظام را از درون درگیر کنند.
درهمین مقاطع و لحظات است که کظم غیظ و صبر معنا می یابد تا انسان بقول علی علیه السلام پس از فرونشستن غبارهای فتنه دریابد که حق در کدامین نقطه است.
تبعیت از احساسات - کلی گوئی - مبهم و مطلق گوئی عاقلانه نیست.
کوی دانشگاه را بیاد آورید : شب اول اعلام شد سی نفر که یک زن باردار هم در آن میان بوده بدست لباس شخصی ها و ناجا کشته شدند شب دوم شد بیست نفر شب سوم شد سه نفر و بعد از فروکش کردن غبارها معلوم شد فقط یک پاسداروظیفه کشته شده است!
انسان شیعه ایرانی که در معرض تهاجم فرهنگی و سیاسی است نباید از یک سوراخ چندبار گزیده شود.
این فتنه و غبارآلودگی هم در حال اتمام است و در هفته های آتی بصورت شفاف خواهیم دید که کدامین گروهکها و سازمانهای خارجی و افراد داخلی بدنبال چه اهدافی باچه نیاتی - چه مطامعی را دنبال میکرده اند وبا چه مراکزی در داخل و خارج تبانی کرده بودند.
برادران عزیز - یادمان نرود که امام حسین علیه السلام بدست پارکابی های منحرف علی علیه السلام شهید شدند.
یادمان نرود بی بی سی و صدای آمریکا و دیگران همانهایی هستند که دیروز بمب شیمیائیش را آلمان - آواکس و کاراطلاعاتیش را آمریکا - سوپراتاندارد و میراژش را فرانسه - پولش را عربستان و کویت - جزایر و فضارا عربستان و امارات و کویت و توجیه سازمان ملل و فشار بروی شورای امنیت و استفاده از وتو را آمریکا و اسراییل انجام میدادند تا ایران اسلامی به ایرانستان تبدیل شود. هنوز چندین هزار نفر از جوانان برومند ما در خاک عراق مدفون هستند. هنوز جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان بعنوان یادگاران دوران شور و شعور در آسایشگاهها هستند.
کدامین عقل و درایت میتواند بپذیرد که همینها امروز خیرخواه ما شده اند؟