کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازتاب فيلم ضدصهيونيستي «شكارچي شنبه» در شبكه الجزيره

11 بهمن 1388 ساعت 14:41



شبكه تلويزيوني الجزيره در گزارشي درباره فيلم ايراني «شكاچي شنبه» كه در بخش مسابقه سينماي ايران شركت كرده است، تأكيد كرد: اين فيلم ايراني بيانگر جنايات روزمره صهيونيست‌ها عليه ملت فلسطين است.

به گزارش مانيتورينگ فارس، شبكه تلويزيوني الجزيره گزارش داد كه فيلم "شكارچي شنبه " يك فيلم سينمائي ايراني است كه به بررسي انديشه صهيونيستي و جنايات صهيونيست‌ها و يهوديان افراطي بر ضد مردم فلسطين مي‌پردازد.
بنا براين گزارش، اين فيلم از سيطره يهوديان تندرو بر مؤسسه‌ها و سازمان‌هاي دولتي اسرائيل سخن مي‌گويد و اين مسئله را بازگو مي‌كند كه چگونه صهيونيست‌ها به بهانه و حجت اجراي شريعت يهود، كشتار و قتل كودكان و انسان‌هاي بي‌گناه را حلال مي‌كنند.
الجزيره در توصيف "شكارچي شنبه " مي‌افزايد: اين فيلم در خلال داستان كودكي كه پدربزرگش سعي مي‌كند تا وي را به گونه‌اي تربيت كند تا ريختن خون فلسطينيان و انسان‌هاي بيگناه به بهانه رضايت خداوند برايش راحت باشد، تلاش مي‌كند تا از زمينه‌ها و اهداف انديشه صهيونيستي پرده بردارد.
به گفته "ملحم ريا " خبرنگار اين شبكه، اين فيلم عمق اختلاف بين صهيونيست‌ها و يهوديان ميانه‌رو را نشان مي‌دهد و حاكي از سيطره علماي صهيونيست بر موسسه‌هاي دولتي در اسرائيل و عمق فساد اخلاقي مالي و اخلاقي فراگير و گسترده بين علماي صهيونيست‌ در سايه احكام و قوانيني است كه خود به وضع آن اقدام كرده و ادعا مي‌كنند كه از تورات است.
در ادامه گزارش "ارينه سوكاسيان " بازيگر ارمني اين فيلم در گفت‌وگو با الجزيره گفت: همه ما الان شاهد آن هستيم كه بسياري از زنان در نقاط مختلف جهان از مشكلات بسياري رنج مي‌برند. اين فيلم نشان مي‌دهد كه چگونه صهيونيست‌ها سعي دارند بر زنان و كودكان سيطره داشته و رفتار سخت و قساوت‌باري با آنها داشته باشند.
"محمدجواد جعفرپور " بازيگر نونهال اين فيلم نيز گفت: من آنچه را كه كودكان فلسطيني تحمل مي‌كنند و صهيونيست‌ها با وحشي‌گري با آنان رفتار مي‌كنند، درك كردم. توليد اين فيلم بيش از يك سال به طول انجاميده و نويسنده با استناد به تورات و تلمود و برخي كتاب‌هاي يهودي و اظهارات مسئولان و علماي اسرائيلي به نگارش فيلم‌نامه آن پرداخته است.
"محمد قهرماني " رئيس موسسه هنري شهيد آويني در باره اين فيلم گفت: فيلم "شكارچي شنبه " سعي كرده است تا بن?ان‌هاي فكري انديشه صهيونيست و جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي بر ضد مردم فلسطين و ظلمي كه در اين ميان يهوديان ميانه رو از اين اقدامات صهيونيست‌ها افراطي مي‌بينند نشان دهد.
خبرنگار الجزيره در پايان تاكيد مي‌كند: "ملت برگزيده " و "سرزمين موعود " و "هيكل سليمان " شعارهاي يهوديان صهيونيست طي ده‌ها سال گذشته است تا جنايات هر روزه خود بر ضد فلسطينيان بيگناه را بپوشانند.


کد مطلب: 93630

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/93630/بازتاب-فيلم-ضدصهيونيستي-شكارچي-شنبه-شبكه-الجزيره

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com