کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عبدالمالک ریگی هم به جنبش سبز پیوست

15 دی 1388 ساعت 23:57


به گزارش جهان، گروهک تروریستی جندالشیطان به سرکردگی شرور قاتل عبدالمالک ریگی در حمیات از جنبش سبز و اعلام آمادگی این گروه برای همکاری با جنبش سبز و آمادگی انجام هر گونه عملیات در هر نقطه ی کشور برای رسیدن به آزادی! اطلاعیه ای صادر کرد. 

بنابراین گزارش، عبدالمالک ریگی کسی است که در اسفند 84 بیش از 20 شهروند سیستانی را به جرم شیعه بودن و سیستانی بودن در قتلگاه تاسوکی ناجوانمردانه به شهادت رساند که در بین آنها نوجوانی 14 ساله نیز مشاهده می شود و چندین نفر از هموطنانمان را به گروگان گرفت.

وی چندین نفر از سربازان یکی از مناطق مرزی را به گروگان گرفت و تعدادی از آنان را نیز کشت و همچنین نمازگزاران مسجد علی بن ابی طالب را در شب شهادت حضرت فاطمه ی زهرا (س) در حین نماز با انفجار بمبی به خاک و خون کشید که در بین انان نیز سه نوجوان زیر 13 سال وجود دارد.
 
و آخرین سند افتخار این شرور بی دین نیز انفجار در جلسه ی شورای طوایف شهر سرباز بود که به کشته شدن سرداران شوشتری و محمدزاده و پاسداران و سران طوایف بلوچ این خطه منجر شد. 

در  بخشهایی از بیانیه این گروه تروریستی که به امضای عبدالمالک ریگی رسیده در حمایت از فتنه گران داخلی آمده است:

طی چند روز اخیر بسیاری از مردم و جوانان ایران از نقاط مختلف ایران با روابط عمومی جنبش تماس گرفته و اعلام پیوستن به جنبش مقاومت نموده اند و آمادگی خود را برای عملیاتهای نظامی در تهران و اصفهان و مشهد و شیراز اعلام نموده اند.
جنبش مقاومت از احساسات پاک جوانان ایرانی تشکر و قدردانی نموده و اعلام می دارد که آماده همکاری کامل با همه مبارزان ایران در هر نقطه ای از ایران می باشد و همچنین جنبش آمادگی خود را برای آموزش جوانان ایرانی در زمینه های جنگ چریکی و بمب سازی و عملیاتهای انفجاری و تشکیل هسته های مقاومت و روش مبارزه چریکی شهری اعلام می دارد. 
جنبش مقاومت شهادت مظلومانه تعدادی از مردم مبارز تهران را به خانواده ها و به مردم ایران تسلیت گفته و خود را در غم و درد بازماندگانشان شریک می داند. 

پیش از این میرحسین موسوی از اعلام برخی رسانه ها و چهره های سیاسی مبنی بر نفوذ جریانات تروریستی و فرقه های ظاله در بین معترضین به انتخابات به شدت انتقاد کرده بود و صریحاً اظهار داشت: هیچ فرد یا گروه ضد انقلابی در جنبش سبز راه نیافته است!


کد مطلب: 87778

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/87778/عبدالمالک-ریگی-هم-جنبش-سبز-پیوست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com