پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۲

عبدالمالک ریگی هم به جنبش سبز پیوست

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 87778
عبدالمالک ریگی هم به جنبش سبز پیوست
به گزارش جهان، گروهک تروریستی جندالشیطان به سرکردگی شرور قاتل عبدالمالک ریگی در حمیات از جنبش سبز و اعلام آمادگی این گروه برای همکاری با جنبش سبز و آمادگی انجام هر گونه عملیات در هر نقطه ی کشور برای رسیدن به آزادی! اطلاعیه ای صادر کرد. 

بنابراین گزارش، عبدالمالک ریگی کسی است که در اسفند 84 بیش از 20 شهروند سیستانی را به جرم شیعه بودن و سیستانی بودن در قتلگاه تاسوکی ناجوانمردانه به شهادت رساند که در بین آنها نوجوانی 14 ساله نیز مشاهده می شود و چندین نفر از هموطنانمان را به گروگان گرفت.

وی چندین نفر از سربازان یکی از مناطق مرزی را به گروگان گرفت و تعدادی از آنان را نیز کشت و همچنین نمازگزاران مسجد علی بن ابی طالب را در شب شهادت حضرت فاطمه ی زهرا (س) در حین نماز با انفجار بمبی به خاک و خون کشید که در بین انان نیز سه نوجوان زیر 13 سال وجود دارد.
 
و آخرین سند افتخار این شرور بی دین نیز انفجار در جلسه ی شورای طوایف شهر سرباز بود که به کشته شدن سرداران شوشتری و محمدزاده و پاسداران و سران طوایف بلوچ این خطه منجر شد. 

در  بخشهایی از بیانیه این گروه تروریستی که به امضای عبدالمالک ریگی رسیده در حمایت از فتنه گران داخلی آمده است:

طی چند روز اخیر بسیاری از مردم و جوانان ایران از نقاط مختلف ایران با روابط عمومی جنبش تماس گرفته و اعلام پیوستن به جنبش مقاومت نموده اند و آمادگی خود را برای عملیاتهای نظامی در تهران و اصفهان و مشهد و شیراز اعلام نموده اند.
جنبش مقاومت از احساسات پاک جوانان ایرانی تشکر و قدردانی نموده و اعلام می دارد که آماده همکاری کامل با همه مبارزان ایران در هر نقطه ای از ایران می باشد و همچنین جنبش آمادگی خود را برای آموزش جوانان ایرانی در زمینه های جنگ چریکی و بمب سازی و عملیاتهای انفجاری و تشکیل هسته های مقاومت و روش مبارزه چریکی شهری اعلام می دارد. 
جنبش مقاومت شهادت مظلومانه تعدادی از مردم مبارز تهران را به خانواده ها و به مردم ایران تسلیت گفته و خود را در غم و درد بازماندگانشان شریک می داند. 

پیش از این میرحسین موسوی از اعلام برخی رسانه ها و چهره های سیاسی مبنی بر نفوذ جریانات تروریستی و فرقه های ظاله در بین معترضین به انتخابات به شدت انتقاد کرده بود و صریحاً اظهار داشت: هیچ فرد یا گروه ضد انقلابی در جنبش سبز راه نیافته است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جمع حامیان جنبش سبز، حسابی جمعه. از قاتل و فاسد و صهیونیست و آمریکایی و منافق و رقاص و فراری و ... اعلام حمایت از این جنبش کردند. چرا؟ یعنی این جنبش چکار قراره بکنه یا اصولا دنبال چی هست که اینگونه آدما طرفدار این جنبش هستن؟
امیر
جانم فدای رهبر
لعنت بر هر چی وهابیه
من جوان 19 ساله هستم و همه جوره آماده نبرد با این ... ها هستم .