کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هديه جالب جمعیت ایثارگران به ميرحسين

11 آذر 1388 ساعت 16:33


شاخه جوانان و دانشجويان جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پاسخ به عملكرد غيرقانوني و بي‌اعتنايي‌هاي موسوي به اصول بديهي قانون اساسي صبح امروز چهارشنبه يك نسخه از قانون اساسي را تحويل دفتر وي كردند.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس؛ شاخه جوانان و دانشجويان جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي صبح امروز چهارشنبه يك نسخه از قانون اساسي را تحويل دفتر ميرحسين موسوي در فرهنگستان هنر كردند.
بنابراين گزارش شاخه جوانان و دانشجويان جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با توجه به فرارسيدن 12 آذرماه سالروز تصويب قانون اساسي در سال 1358 اين نامه را به دفتر موسوي تحويل داده‌اند.
مجتبي توانگر مسئول شاخه جوانان و دانشجويان جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس در توضيح علت تحويل نسخه‌اي از قانون اساسي به دفتر ميرحسين موسوي گفت: اين كار در پاسخ به عملكرد غيرقانوني و بي‌اعتنايي‌هاي بود كه موسوي به اصول بديهي قانون اساسي داشته و در بيانيه‌‌ها و سخنان ايشان نيز طرح اتهامات و دروغ‌هاي اثبات‌ نشده‌هاي وجود داشته است.
وي با بيان اينكه موسوي با بيانيه‌هاي خود نهادهاي قانوني را مورد هجمه قرار مي‌داد و تهمت خلاف قانون را نسبت به آنها طرح مي‌كرد، افزود: اين تهمت‌ها عبارتند از دست‌بردن اين نهاد‌ها در آرا ملت كه البته ايشان در هفته‌هاي اخير تلاش دارد اين تهمت بزرگ را به فراموشي بسپارد.
توانگر با تاكيد بر اينكه اعضاء شاخه جوانان و دانشجويان جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تاكيد دارند كه موسوي اصول 4، 5، 6، 40، 56، 91، 98، 99، 116 و 117 قانون اساسي را بار ديگر با دقت بيشتري مطالعه كند.
اين فعال دانشجويي با اشاره به اينكه موسوي به اصول قانون اساسي بي‌توجهي كرده و با اين كار خود لطمه‌اي جدي به فرهنگ قانون و قانون‌گرايي زده است، افزود: اميدواريم ايشان در ادعاي خود خود مبني بر قانون‌گرايي صادق باشد و عملا به قانون و راي ملت تمكين كند.
توانگر خاطر نشان كرد: بي‌قانوني‌هاي موسوي ضربه قابل توجهي به وجهه بين‌المللي كشورمان زده و اين بي‌توجهي به قانون به اين معناست كه ايشان تلاش دارند مجاهدت‌هاي امام، رهبري، خون شهدا و مجاهدان في‌سبيل‌الله را از سال 42 تاكنون صورت گرفته زير سوال ببرند.
مسئول شاخه جوانان و دانشجويان جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تصريح كرد: موسوي در بي قانوني‌هاي خود مسئولين نظام را مورد هتك حرمت قرار داده و با اين كار خود امنيت عمومي، نظم، آرامش و آسايش مردم را مورد هجمه قرار داده كه كارهاي وي مصداق نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي است.


کد مطلب: 80252

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/80252/هديه-جالب-جمعیت-ایثارگران-ميرحسين

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com