سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱
در جریان سفر به آمریکا صورت گرفت:

نصیحت احمدی نژاد به کاملیا و محافظت ویِژه از مشایی

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 71321
عکسها تزئینی است
عکسها تزئینی است
به گزارش جهان ،حضور یک خبرنگار ایرانی با پوشش نامناسب و نحوه تعامل وی با هیات ایرانی در جریان كنفرانس مطبوعاتي رييس جمهور با رسانه ها در نیویورک حاشیه هایی را به همراه داشت .

یکی از همراهان رییس جمهور در این زمینه به خبرنگار جهان گفت: كاملیا انتخابی فرد در جریان سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورك توانست به عنوان خبرنگار روزنامه اجیپشن گازت با احمدی نژاد مصاحبه كوتاهی انجام دهد. طرح سوال و مصاحبه وی تعجب حاضرین را برانگیخته بود چرا که علاوه بر پوشش نامناسب وی که با لباس زننده و دامن كوتاه در اين كنفرانس حضور داشت مواضع توهین آمیز اش نسبت به رییس جمهور از شهرت خاصی برخوردار بود . انتخابی فرد در وبلاگ شخصی خود در چند مقاله اقدام به تمسخر و اهانت علیه رئیس جمهور و دولت كرده بود .

در این میان برخورد رییس جمهور با نامبرده جالب توجه بود . در برخورد لحظه اي كه احمدي نژاد با كامليا انتخابي فرد داشت رييس جمهور به وي توصيه كرد دقت بیشتری در حرفه و رفتارخود اعمال کند . احمدی نژاد گفت : شما دختر جواني هستيد و جوياي نام، من نگران شما هستم مواظب باشيد در مسيري قرار نگيريد كه مورد بهره برداري رسانه هاي غربي و برخي سازمان ها واقع شويد.

رییس جمهور در حالی این توصیه را به این خبرنگار ایرانی کرد که برخی از همراهان و حتی تیم رسانه ای احمدی نژاد  کاملیا را نمی شناختند .اين روزنامه‌نگار كه چند سالي است با خروج از كشور در آمريكا اقامت دارد به یک چهره جنجالی تبدیل شده است .

این خبرنگار سابق روزنامه‌هاي «همشهري»، «زن» و «آفتاب‌گردون» اخیرا با انتشار كتاب خاطرات خود كه به صورت مسلسل‌وار در يك روزنامه كويتي نيز منتشر شد، مدعي ارتباط عشقي ميان خود و یک چهره مشهور ورزشی شده بود.

وي در ادامه خاطرات خود مدعي شده، در بازجويي‌هاي خود در ايران اعتراف كرده است كه تاكنون با 67 مرد رابطه داشته، اما اين اظهارات تحت فشار بوده است! 

چندی پیش، نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست نشریات اصلاح طلب که چند سالیست در کانادا اقامت دارد، مدعی شده بود خبرنگار یادشده، تبدیل به دامی شده بود که بسیاری از روزنامه نگاران پس از ارتباط نامشروع با وی، مجبور به پذیرش شرایط خاصی می شدند. 

از دیگر نکات جالب این سفر که توجه اکثر همراهان رئیس جمهور را به خود جلب کرده بود، مراقبت ویژه محافظان از رفت و آمدها و دیدارهای رحیم مشایی در نیویورک بود که با توجه به ماجراهای چند ماه اخیر  رحیم مشایی و سوابق وی در دیدارهای برنامه ریزی نشده با چهره ها و شخصیت های سیاسی و مساله ساز، برخی از همراهان رییس جمهور بشدت مراقب بودن تا از تکرار وقایع مشابه از سوی رییس دفتر احمدی نژاد جلوگیری کنند.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر اصلاح طلبان بودند چي ميشد