کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علی رغم تکذیب یزدانی خرم ،

گزارشگر ورزشی صدا و سیما پناهندگی اش را تایید کرد

21 مهر 1388 ساعت 10:07


به گزارش جهان ،مهدی رستم پور گزارشگر کشتی که چندی پیش در معیت تیم ملی کشتی جمهوری اسلام ایران برای گزارش این مسابقات به دانمارک رفته بود در گفتگو با رسانه های غربی موضوع پناهندگی خود را به این کشور  تایید کرد.
 
این در حالی است که يزداني خرم شايعه پناهنده شدن مهدي رستم پور گزارشگر برنامه دایره طلایی را تكذيب كرده و اظهار داشته بود : خبرنگاران با هم خرده حساب دارند. ممكن است يك خبرنگار يكي دو روز ديرتر به ايران برگردد و در اين شرايط به سرعت مي نويسند كه پناهنده شده است. 

وي افزود: خبرنگاران عضو تيم هاي ما نيستند و مختارند و زندگي شان دست خودشان است و مي توانند همراه تيم برنگردند و چند روز بيشتر بمانند. هيچ جايي بهتر از ايران نيست. از طرف ديگر مادر و همسر رستم پور ايران هستند و او حتماً برمي گردد.

این در حالی است که مهدی رستم پور از طریق رادیو فردا در مصاحبه ای که دیشب پخش شد رسما پناهندگی خود را تایید کرد و گفت :بازنگشتن من به ایران در واقع با این مصاحبه دیگر جنبه رسمی پیدا می کند .

شایان ذکر است که رستم پور به همراه هیئت اعزامی تیمهای کشتی فرنگی و آزاد ایران در مسابقات جهانی دانمارک حضور داشتند و طی همین سفر از بازگشت امتناع و رسماً پناهندگی خود را اعلام کردند .


کد مطلب: 70932

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/70932/گزارشگر-ورزشی-صدا-سیما-پناهندگی-تایید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com