پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱۰

اخراج عجیب کارکنان یک مجموعه وابسته به آبفای تهران

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 681655
17 نفر از کارکنان مجتمع رفاهی یاس وابسته به شرکت آب و فاضلاب استان تهران از کار برکنار شدند.
اخراج عجیب کارکنان مجموعه وابسته به آبفای تهران
گروه جامعه جهان نيوز: یکی از کارکنان این مجتمع به نمایندگی از دیگر همکارانش در تماس با خبرنگار جهان نيوز با اعلام این خبر گفت: ما کارکنان این مجتمع رفاهی، وقتی روز 17 فروردین وارد محل کار شدیم به هنگام ثبت حضور خود متوجه شدیم دستگاه حضور و غیاب، حضورمان را ثبت نمی کند.

وی که نخواست نامش فاش شود با اعلام اینکه این اتفاق بدون اطلاع قبلی افتاد گفت: اگر بنای آنان آوردن نیروی جدید است، به ما بگویند تخلف ما چیست و چرا ما را اخراج کردند؟ اگر قصدشان تعطیلی کامل مجتمع است علت این تعطیلی با این همه هزینه ای که از بیت المال برای آن شده چیست؟
 



یکی از سالنهای پذیرایی مجتمع یاس

یکی از سالنهای پذیرایی مجتمع یاس

تلاش خبرنگار جهان نيوز برای ارتباط تلفنی و پیامکی با محمدرضا بختیاری، مدیرعامل آبفای استان تهران و جودکی، مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی آب و فاضلاب استان تهران برای پیگیری این خبر نتیجه ای نداشت.
 
مجتمع یاس وابسته به مؤسسه فرهنگی ـ ورزشی آبفای استان تهران است. این مجتمع در خیابان فاطمی، خیابان دائمی است. ظرفیت این مجتمع با سه سالن پذیرایی مجلل مجموعا 400 نفر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هیچکس
Iran, Islamic Republic of
من که عمرا درتوانم باشه جلو درش آفتابی بشم چه برسه برم تو، مسلما جیب نجومی و پرپیمون میخواد

ولی برداشتم از این تصاویر این بود که همچین جای لاکچری و پرزرق و برقی نمیتونه حقوق 17 کارکن رو بده؟؟؟؟
مالک
Iran, Islamic Republic of
....
مالک
Iran, Islamic Republic of
...
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
شما بهتر نیست که حرف هر ننه قمری رو بدون بررسی منتشر نکنید؟؟؟؟؟!!!!!!
معلومه که هرکسی از جایی برکنار یا اخراج بشه به زمین و زمان بدبین و بدگو میشه ولی اگر هم درست باشه مرجع رسیدگی اداره کاره نه جهان نیوزقزویت بند تنبونی
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سامانه حضور و غیاب اگر از کار بیافته که طبق قوانین اداره کار مشکل داره. من یک مطلب توی سایت نانوتایم خوندم در رابطه با اینکه چنین کارهایی خلاف قوانین اداره کار هست!
دوست
Iran, Islamic Republic of
سلام
بنده از همکاران ابفا هستم و هر روز از امکانات اون استفاده میکنم و و اکثر نیروهایی که قبلا بودند الان هم هستند . هر چند که ایشان کارگران فصلی و موقتی هستند و با کم و زیاد شدن مشتریهای رستوران کم و زیاد میشوند
Romania
آنها یی که می گویند اخبار دروغ است بروند ببینند که درب تالار را بسته اند و امضا تصفیه را با اذیت و آزار روان کارگر از او میگیرند
Romania
...
Romania
...
Romania
خواهش میکنم صدای کارگر را به مسئولین برسانید... مدیر عامل ۲ شغله اما کارگر بدون امنیت شغلی