جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴۵

حاشیه های تلخ از راهپیمایی با شکوه مردم تهران

جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 66599

حضور میلیونی مردم در ایران و سایر کشورهای جهان بار دیگر جلوه ای از نفرت ملتهای مسلمان از رژیم غاصب صهیونیستی را به همراه داشت.

به گزارش جهان، این حضور میلیونی در تهران با حاشیه های تلخی همراه بود که برخی از آنها را در ادامه می خوانید.

همانطور که از فضای تبلیغات رسانه های بیگانه مانند BBC و  VOA مشخص بود، امسال تعدادی از معترضین موسوم به سبزها با حضور در خیابانهای اطراف محل برگزاری راهپیمایی دست به تجمع زدند.

*این تعداد که به تخمین خبرنگار جهان در حدود 5 هزار نفر بودند با شعارهایی نظیر " نه غزه نه لبنان... پاینده باد ایران" مخالفت خود را با شعارهای عموم مردم که به مناسبت این روز و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود، نشان دادند.

*در خلال راهپیمایی، درگیری های پراکنده ای بین این افراد با مردم صورت می گرفت که با دخالت نیروهای حزب الهی و عقلای جمع فیصله می یافت.

* تعداد از این افراد به فیلمبرداری و عکس برداری از تجمع و راهپیمایی سبزها مشغول بودند که مردم نیز در مواجه با این فیلمبرداران شعار مرگ بر BBC  سر می دادند.

 * حضور کروبی و خاتمی در بین مردم با واکنشهای تند آنها مواجه شد به نحوی که خودروی حامل مهدی کروبی در بلوار کشاورز در اثر ازدحام و اعتراض مردم با شیشه های شکسته مواجه شد.

* جنبش سبز که اصرار دارد با نمادها و شعارهای مذهبی اعتراض خود را نشان دهد شعارهای جالبی را سر می دادند که با توجه به ظاهر آنها این شعارها با لبخند معنا دار مردم مواجه می شد. "یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم را بکن" و  "ما اهل کوفه نیستیم موسوی تنها بماند" و شعارهای الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور برخی از این شعار ها بودند.

* نکته تاسف آمیز در اجتماع این افراد وجود بطری های آب معدنی در دست اکثر قریب به اتفاق سبزپوشان بود که در ابتدا برای برخی از مردم و از جمله خبرنگار جهان به غلط استنباط شد که این هم نماد جدیدی از اعتراض سبزها می باشد، اما با دقت بیشتر متاسفانه موارد زیادی از روزه خواری در ملا عام توسط زنان و مردان سبزپوش به کرات مشاهده می شد. هر چند که تعمیم این مساله به تمام سبزپوشان بی انصافی است اما این تعداد به قدری بود که توجه اکثر مردم را به خود جلب می کرد.

* در بین سخنان رئیس جمهور معترضین علیه محمود احمدی نژاد شعارهای تندی سر می دادند اما با شروع نماز این افراد به سمت میدان ولی عصر رهسپار شدند.

* قبل از سخنان خطیب نماز جمعه تهران لحظاتی باران شدیدی باریدن گرفت که باعث پراکنده شدن جمعیت شد.

*نیروی انتظامی در اقدامی قابل تقدیر برای جلوگیری از اقدامات احتمالی معترضین از افسرهای وظیفه و درجه داران با سابقه استفاده کرده بود که این امر از انجام حرکتهای احساساتی و ماجراجویانه جلوگیری می کرد.

* پلیس برای پراکنده کردن معترضین در چندین مورد از گاز اشک آور استفاده کرد که با شعارهای تند سبزها مواجه شد.

* بسیاری از مردم که نظاره گر شعارهای مذهبی توام با روزه خواری سبزها بودند ضمن ابراز تاسف برای این افراد که نافرمانی خود از معبودشان را تظاهر می کردند با شعار مرگ بر منافق، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا،  آنها را بدرقه کردند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سايت جهان من خودم يكي از سبزها هستم .ولي مي خواستم از شما قدرداني كنم كه حداقل نسبت به ... و ... منصفانه تر خبررساني كردي وهمين قابل تقدير هست.شما باور كن اگر حاكميت با ما منصفانه برخورد مي كرد امروزر اينچنين نمي شد.خود شما خبر رسانه هائي مثل ... را بخوان كه هرچه فحش دلشان خواسته به ما داده اند و همه مارا چند صد نفر فتنه گر واغتشاشگر معرفي كرده اند.خوب طبيعي است وقتي اين رسانه هاي نزديك به حاكميت اينقدر بي رحمانه برخورد مي كنند ما بيشتر وبيشتر عصباني مي شويم.چرا دائم در رسانه ها به ما مي گويند اغتشاش گر.حداقل بگويند فريب خورده آمريكا وانگليس باز قابل قبول تر هست.چرا به ما توهين مي كنند .به خدا ما هم از ظلمي كه به مردم غزه مي شود ناراحتيم.خود من در طول جنگ غزه آنقدر عصباني شده بودم كه دوست داشتم كنار فلسطينيان عليه اسرائيل بجنگم.ولي وقتي حكومت خودم به من ظلم مي كند نمي توانم ساكت بشينم.ما اغتشاشگر نيستيم.ما همان مردمي هستيم كه با حضور پاي صندوق راي باعث افتخار نظام و حضور 85 درصدي شديم.ما غتشاش گر نيستيم .
man roozeh nboodam va kamtar kasi ra ham didam keh chizi bokh_orad ama ye ede be khatere gaze ashkavar fekr konam rozeshan batel shode bood. kami ensaf dashte bashid....
نمازگراران در خ قدس نشسته بودند و سخنان دکتر احمدی نژاد را گوش میکردند که یک ماشین توتویای شاسی بلند، با سرعت از سمت جنوب خ قدس به سمت شمال (تقاطع بلوار کشاورز) آمد. نمازگراران را زیر میگرفت و چند نفر زخمی شدند. اول فکر کردیم که مشکل امنیتی پیش آمده که این ماشین با این وضع از روی مردم و سجاده ها عبور میکند ولی متوجه شدیم که کروبی داخل ماشین است و یکی از همراهانش در حال فیلم برداری از جمعیت بود. مردم هم از این رفتار، به شدت عصبانی شدند و با مشت روی ماشین کوبیدند و کمی بعد، با سنگ و چوب، شیشه اش را شکستند. کروبی واقعاً دیوانه شده
سلام به دست اندر كاران سايت جهان. من يك بسيجي هستم با بينشهاي خاص.اما امروز دوست داشتم كه در بين معترضين(سبزها)بروم و ببينم حرف معترضين چيست.دوست داشتم بيطرف باشم و بدون پيش فرض هاي قبلي. از همدلي و سادگي آنها خوشم آمد ، به نظر من آنها نه فريب خورده اسرائيل و نه فريب خورده آمريكا هستند. آنها از بابت اعتراضشان نه روغن و نه برنج و نه پولي مي گيرند. آنها بيگانه نبودند آنها همسايه هاي ما بودند.خانم هاي چادري و مانتويي ، چهره هايي با محاسن و بي محاسن همه ناراحت از مديريت دولت بودند.
واقعا چه ظلمی شده ؟ کی ظلم کرده اخه کو مدرکتون ؟ موسوی حاضر نشد بیاد مدرک ارائه بده چرا چون نداشت از یکی از دوستام میپرسیدم شما از کجا میدونید تقلی شده گفت من میدونم !
امروز برای روز قدس بود نه کاره دیگه تمامه طرفدارای موسوی پولداران حداقل من هر کدومو میبینم پولدارن پس چه ظلمی بهتون شده حداقل بدبخت بودین یه چیزی ؟چندتا از طرفدارای احمدی نژادو زدین من خودم دوتاشو دیدم قبله انتخابات ریا کاری چیه امروز نمیذاشتین مردم نماز بخونن من قبول دارم 20 هزارتایی بودین ولی کسی هیچی بهتون نگفتن اقای محترم ظلم به فلسطین میشه نه اب نه غذا در ضمن طرفدارای موسوی به وضوخونه ها میرسیدن میرفتن اب میخوردن گاز اشک اورم گازه اگه پس اکسیژنم روزرو باطل مکنه
با اين ادا های روشنفکرانه بدانيد چيزی گيرتان نمی آيد. تبرئه روزه خواران بی حيا و هنجارشکن با ژست بی طرفی و اعتدال حاکی از آن است که متدينين به شما نمی توانند اعتماد کنند زيرا اين راه را در گذشته هم روزنامه امت دکتر پيمان رفته و بعدها روشن شد که برای پنهان کردن نفاقشان بوده است. اميد آن که شما جهانی ها هم سر از نفاق در نياوريد.
متاسفانه بعضی سبز ها از همان اول به دنبال درگیری بودند تا دستاویز جدیدی برای مظلوم نمایی ها و شهیدسازی های آینده خود پیدا کنند.
منم جلوی سبزها بودم. تعدادشون حدود 5000 نفر بود که از در کریم خان از تقاطع حافظ تا میدون ولیعصر تجمع کرده بودند و وقتی مردم شعار مرگ بر اسرائیل می دادند اونا هو می کردند.بعد اینوریا شروع کردند شعار میرحسین، اسرائیل پیوندتان مبارک سردادن.جو غالب این بود.در ضمن سبزها که می گن تجمع مسالمت امیز، گرفتن کاغذمنو پاره کردند که درباره قدس بود.
من خودم بين مردم بودم و طرفداران اندك موسوي كه از به حاشيه رانده شدن توسط مردم خشمگين شده بودند به مردم سنگ و پاره آجر و بطرهاي نيم خوار شده آب و نوشابه پرتاب مي كردند

من از نزديك شاهد زخمي شدن چند نفر از مردم توسط طرفداران موسوي بودم.

وقتي كه سنگ هايشان تمام شد چوب ها را طرفداران موسوي به سوي مردم پرتاب كردند

روزه خواري سيگار كشيدن در بين مردم و حجاب ... از مشخصات اين گروهك است.
درود بر مردم ایران درود... ممنونم از هواداران سابق موسوی که نشون دادن دیگه دنباله ماجراجویی های ایشون رو پی نمیگیرن ! و ممنونم از مردم عزیز کشورم... ممنونم که نذاشتن 5 هزار نفر که تلاش برای نفاق داشتن نتونستن اخلالی در تظاهرات میلیونی مردم به وجود بیارن !
درود بر مردم عزیز ایران...
من بین سایت های خبری به حهان اعتقاد دارم چون عدالت رو رعایت می کنه. بیشتر این خبرها رو من با چشم خود دیدم و واقعا برای سبز ها متاسفم.
به نظر من برای قوه قضاییه دیگر برای برخورد با .... و .... هیچ جای عذر موجه ای باقی نمانده است وباید بااین دو برخورد جدی انجام بگیرد چرا که امروز بی شرمی را به نهایت رساندن وبه تمام مردم توهین کردن
ادعای خط امامی کردن وشعار عایه غزه دادن!!!! واقعا جالبه. هرچی پیش بره بیشتر مشخص میشه که چقر بین شعار و عمل اینها فاصله است. روزه خواری تو ماه رمضان هم از همون نشونه هاست که کم کم داره ظاهر میشه.
باید فبول کید که یک عده به شرایط موجود معترض اند و شیوه برخورد را هم باید عوض کنید.
جالبه اینها میان روز قدس که یکی از مهمترین یادگارهای امام راحل هست رو سعی در لوث کردنش دارن و آشکارا اقدام به روزه خواری می کنن بعد ادعای مسلمانی و پیروی از خط امام رو هم دارن!!!!
با این حساب معاویه هم از پیروان خط حضرت رسول بوده!!!
من خودم بارها و بارها آب خوردن طرفداران موسوي را ديدم حتي كيك و سانديس هم تعارف مي كردن بي خيال ماه رمضان مثل نماز جمعه خوندنشونه
شرکت در راهپیمایی روز قدس، در حالی که روزه نیستی و شعار علیه غزه میدی. واقعا پارادکس جالبی است. تازه ادعای خط امامی هم میکنن. کم کم داره مشخص میشه که بین شعار تا عمل اینها چقر فاصله است.
با سلام
اولين فردي كه نظر خودش را اعلام كرده ،خود را سبز معرفي كرده و گفته من و بقيه فريب خورده ي امريكا و انگليسيم؟؟؟ !!علم داريد كه فريب خورده ايد و دست بردار نيستيد ؟؟پناه بر خدا ،چقدر تعصب
bayad share sabz pusha az sare iran k_ande she
مرگ بر منافق
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر حامی صهیونیست
تظاهرات روز قدس لندن جالب بود، کسایی که داشتن به تظاهرات اعتراض می کردند پرچم اسراییل و عکس موسوی و خاتمی و نماد منافقین با هم دستشون بود. خب معنی خط امامی را هم فهمیدیم.
5 هزار نفر...؟!
باید برید کلاس اول و از نو شمردن یاد بگیرید...!
اون هایی که حرف از دستگیری میزنن، از لحاظ انصاف کمی لنگ میزنن. شخصیت هایی که 30 سال زحمت کشیدن دستگیر کنند که چه اتفاقی بیفته.
قبول دارم که آقای موسوی کروبی دارند اشتباه می کنند، اما با دستگیری چیزی درست نمیشه.
امروز نباید این طوری میشد. میراث امام را خط امامی ها خرابش کردن. شعار علیه فلسطین تو روز قدس!!!!!!!!!
امیدوارم برخورد نیروی انتظامی همیشه مثل امروز باشه بالاخره اهمه مردم همین کشوریم نباید از مردمی گله کرد که در صف مخالفینن وشعارهای علیه نظام سر میدن باید به اونها حق داد وقتی سرانشون مرتب درحال بیانیه دادن هستن واونا رو تحریک میکنن وقتی رسانه های بیگانه اونارو تحریک میکنن باید قبول کرد برای مخالفین باید جایی برای ابراز عقیده باشه تا خودشون خالی کنن واز برخوردهای قهر آمیز جلوگیری کرد نباید اونارو افرادی روزه خوار واوباش معرفی کنیم خب قطعا افرادی توشون هستن که روزه خوار بودن ولی نباید به هموشون تعمیم داد خیلی از این افراد از روی احساسات این کارها رو میکنن امیدوارم روزی سرانشون عاقل بشن
دود تموم این اختلاف ها به چشم خود مردم میره. چرا طرح حکمیت آیت الله مهدوی کنی اجرا نشد.
روز قدسی که باید به نفع فلسطین باشه، یه عده علیه اون شعار میدن.
متاسفانه باب حرمت شكني در جريان انتخابات انهم توسط احمدي نزاد باز شد وقتي هاشمي وناطق دزد ميشوند دولت هم ديكتاتور ميشود ودزد ارا مردم من به احمدي راي دادم ولي بايد پذيرفت كافر پنداشتن مخالف فكر اشتباه است موسوي وكروبي و خاتمي ايراني ومتعلق به نظام هستند
براي دروغ پردازي با تلويزيون بايد هماهنگي كنيد خبر24شبكه تهران جمعيت معترض رو بيش از5000نفر نشون داد حالا چه فرقي ميكنه كه براي اين عربها سينه به تنور ميچسبونيد سگ زرد برادر شغال هست
به آقایی که میگوید من سبزم و حاکمیت با ما بد برخورد کرده که کار به اینجا کشیده و آن آقایی که میگوید من بسیجی ام ولی با بینش های خاص میگویم : که شعارهای امروزتان نشان داد که شما معترض به انتخابات نیستید بلکه با اصل نظام مخالفید که شعار " نه غزه نه لبنان " را سر میدهید وگرنه نمیتوانستید به راهپیمایی بیایید و شعار دهید " درود بر فلسطین درود بر موسوی" و امثال آن. اکنون هم با چهره حق به جانب و مظلوم نمایی قصد فریبکاری را دارید که البته در آن استادید. حرکت امروز مردم مومن نشان داد که آن ها نمی گذارند کشوری که ده ها هزار شهید داده به دست بیگانه بیفتد حتی اگر جان دهند.
مردم ما این ایرانیان عزیز و دلاور واقعا هوشیارندو از بیگانه بیزارند!

و کم کمک خدا وعده ای را که داده عملی می کند وچهرهی منافقان و وابستگان بیگانه رو می شود! انشاالله

و خدا کند آن دسته از هموطنان عزیزی که گول اینان را تا حالا خورده اند هر چه زودتر از خواب غفلت بیدار شوند که دارند نا آگاهانه (البته انشاالله) در حق ایران عزیز ظلم می کنند!
با تشكر از بيان اخبار آن هم از گونه بي طرف از جانب سايت شما .
آن چيز كه مسلم است اين است كه افراد معترض ، هيچ گونه اعتراضي به مسايل اقتصادي ندارند بلكه به آزادي هايي كه در حال حاضر در جامعه وجود دارند اعتراض مي كنند . اما سوال اينجاست كه آيا فكر نمي كنند كه تعريف آنها از آزادي هايي كه مد نظر آنهاست . آزادي ديگران را در جامعه نقض مي كنند آيا اين مسئله در همه جاي جهان مذموم شناخته نشده است . به نظر گروهي از مردم اين افراد موافق ولنگاري و هنجار شكني آن هم از نوع ضد اسلام هستند . بايد كمي عميق تر فكر كنند ، البته اگر مغرضانه ( با دل مرض دار)نمي انديشند
از همه بیشتر از روزه خواری انها ناراحت شدم . اگر اسمتان را مسلمان گذاشتید باید تسلیم امر خدا شد . نه این که در مقابل فرمان الهی گردنکشی کرد .
بهشون بگيد دفعه بعد به جاي شعار ... نصيب كروبي و خاتمي و موسوي ميشه
این افرادی که نظرموافق برایتان ارسال میکنندراخودتان استخدام کرده ایدیاازغیب یاریتان میکنند.واقعاکه بایدشیطان شاکردی شمارابکنند
همانطور که بزرگان دینی اعلام کردند الان در شرابطی قرار داریم که باید صلح امام حسن را در پیش بگیریم نه قیام امام حسین من هم از همان کسانی بودمکه به میر حسین رای دادم البته از قشر پائین جامعه چون اعتقاد داشتم ودارم احمدی نزاد از اداره جامعه بر نمباد و... اما وقتی نوع رفتار بخش اندکی از معترضین باعث شد دشمنان (کشورم) دچار سوئ تفاهم بشن گوشه نشینی و سکوت را بهترین راه دیدم چون کشورم مهمتر از حق منه و از طرفی طرفداران احمدی هموطنان منمن از همه خواهش میکنم به این نکات توجه کنن همه ما جه این طرفی چه اون طرفی یک دشمن مشترک به نام اسرائیل داریم من از خدا خواستم راه درست را نشون بده از آقای موسوی هم به عتوان کسی که بهش احترام میزارم و مطمئنم در مواردی بهش ظلم شده میخوام سکوت امام علی و امام حسن را در پیش بگیره هوه چیز رو تاریخ روشن میکنه
یا علی
سلام بسیجی که از سادگی سبزها خوشت اومده
سادگی چیست؟تو روز قدس علیه قدس شعار دادن؟نه غزه و نه لبنان؟
اگر بسیجی هستی چطور امروز شنیدی که برخلاف امر رهبری روز قدس رو سیاسی کردن و هیچ کاری نکردی؟بسیجی نیستی که فکر میکنی فیب خورده اسرائیل و امریکا نیستن.عزیز من امریکا داره برا این کاراشون کف و سوت میزنه
بهشون تبریک میگه.بسیج یعنی نماد امنیت و اقتدار ملت اما اون ها دارن اقتدار مارو با این کاراشون تو جهان کم میکنند.اعتراضی اگر هست به موسوی باشد که این توهم رو در این ساده دلان شما ایجادکرد و حال نشسته ببیند از این ابی که گل کرده چه ماهی نصیبش میشه؟توصیه میکنم اگر بسیجی هستی حرف های رهبر برات الگو وقانون باشه .خدا عقل داده که فکر کنی اره وسط این ادم ها چادری هم بود همسایه ما هم بودند
اما اگر حرفشون اعتراض بود که موسوی حتی نماینده برای اعتراض نفرستاد.چرا به موسوی اعتراض نمیکنن که چرا مدرک نیاورد؟
یکی از این کشته شده ها سالم تو دانشگاه ماست چرا دائم اسم کشته شدهایی رو میارن که فضا رو متشنج کنن.شما بسیجی نیستی یا با عرض شرمندگی هنوز مفهوم
بسیجی بودن رو درک نکردی
سايت جهان هم خودفروشي كرده .يكي سوال كرده بود كه دوستم ميگفت تقلب شده ولي دليلي نداشت ميگفت فقط تقلب شده . آره ساده دل من وقتي افغانستان با اون هم عقب افتادگي آمريكا با اون همه پيشرفت شمارش آرايشان حداقل يك روز طول ميكشه اونوقت براي ما را هول هولكي ميايند ظرف 5 ساعت به قول خودشون برنده انتخابات را احمدي نژاد اعلام ميكنند معلومه كه تقلب شده شما ... و ... كه فكر ميكنيد كه احمدي نژاد راي آورده . اين قدر تقلبشون آشكاره كه خدا بدانه . ضمنا مردم گرسنه و بدبختمون واجب تر از غزه و مردم فلسطين هستند . ...
طرفدارایی موسوی و کروبی مگه نمیگن ایرانی هستند پس چرا شعارهای اسرائیلی ها را تکرار کردند ؟؟ جانی که به گفته اسرائیل فدایی ایران بشه فایده نداره مرگ بر منافق
بسمه تعالی -من بسیجی نیستم ، من فقط ایرانیم ولی بادیدن حرکت عقب گرد آقایان موسوی و کروبی آنهم با زاویه 180 درجه و در مقابل عامه مردم ، منافع ایران و نظام ماندن اینها و طرفدارانشان در دروز قدس ، دلم به درد آمد و گریه کردم و دیدم گریه افراد دل سوز دیگر را و دیدم که پس از 30 سال برنده واقعی این قضایا اسرائیل بود که اینان نه تنها بر علیه او شعار نمی دادند بلکه بر علیه دشمن او و ملت مظلوم فلسطین که امروز اسرائیلیان به جوانان آنها به عنوان یک پک لوازم یدکی انسانی نگاه می کند تا شکارش نموده و اعضای حیاتی بدن او را برباید . ای خاک بر سر ما با اینچنین نخبگان سیاسی
کسی که در روز قدس شاعر نه غزه نه لبنان سر می دهد به نظر شما نشانه عقل در او هست چه برسه عقل سیاسی
غزه ای که دل کافر ویهودیها دنیا رو سوزاند غزه ای که تمام مردم دنیا اعم از هندو ومسیحی از این همه جنایت اشک ریختند ومعترض شدند
غزه ای که هدف دشمنش فقط نابودی زنان وکودکان بیگناه بود
یهودی درب سازمان ملل ایستاده بودند در زمان جنگ غزه به نشانه اعتراض که متحصن شده بودند یعنی ما با این صهیونیستا موافق نیستیم اون وقت تویی به اصطلاح مسلمان که حامی سبز هستید شعار نه غزه نه لبنان سر می دی
یعنی از یهودی وهندو ومسیحی کمترم
بخدا من شرمم میاد فیلم های غزه رادیدید چطور نسل کشی کردند برای سبزها وبرای تمام کسانی که این جنایت برای آنها عادی بود متاسفم
یادم میاد وقتی از تلویزیون فیلم هاشون پخش میشد مادرم گریه می کرد و من میگفتم خدایا امام زمان برسان چقدر مظلومیت در غزه بود
بس کنید ای منافقین بی حیا دیگر این همه دل خانواده ی شهدا را خون نکنید . اگر یک ذره برای این انقلاب زحمت کشیده بودید اینقدر زود با آرمانهای آن مخالفت نمی کردید . روز قدس از آرمانهی ما است . زود ... تا قلب ما آرام بگیرد و گرنه وارد صحنه میشویم
اگر با دقت و با مطالعه به جریان موسوم به سبزها در ایران و جهان دقت شود و نظرات و اعمال و کردار آنها را به عنوان ناظر بی طرف مورد ارزیابی قرار دهید متوجه می شوید که جریانی ضد دین و انحرافی در جهان شکل گرفته است که با ظاهری فریبنده و کلامی آتشین ادبیات اولیه زندگی الهی را نادیده گرفته اند
ظاهرا مسئولین سایت جهان دلبستگی خاصی به آشوبگران سبزپوش دارند که نمی توانند دلسوزی خودشان را برای آنها پنهان کنند!!!
وا نخست وزير سابق كه زمان نخست وزيريش اعتقادش اين بود بخونيد زهرا رهنورد در سال 60:
به نظر موسوی زن نباید در خرید و محل کار با مرد سر و کار داشته باشد مجله زن روز مورخ 7 آذر 1360: زهرا رهنورد در اين مصاحبه تأکيد می‌کند: موسوي به مقام زن به صورت متعصبانه و غيرتي بها مي‌دهد و در روابط اجتماعي زن و رفت و آمد او در محيط‌هاي خارج از خانه به هيچ وجه گرفتار ترقي خواهي هاي روشنفکرانه و رفتار و روابط باز و بي ضابطه نيست به ويژه در محل ها و محيط‌هايي که مردان هم حضور دارند. اونوقت روز قدس اون زنا و دخترا داد ميزدن شعار ميدادن اونم ور دل مردا اونم تو ماه رمضون اشكال شرعي نداشت موسوي مثل اينكه يادش رفته دوره نخست وزيريش كميته تو كوچه و خيابون گشت ميزد اگه يه دختر و با پسر ميديد اول ازشون شناسنامه ميخواست بعد اگه با هم دوست بودن مي بردنشون كميته اول شلاقشون ميزدن بعدم زوركي عقدشون ميكردن ا گه يه زن يا دختر تنها
يه خورده موهاش بيرون بود و ميبردنش كميته و ازش تعهد ميگرفتن كه ديگه موهاش و بيرون نذاره اونم اون زمان كه زمان جنگ بود مانتوها همه گل و گشاد و بلند بود نه مثل الان كوتاه و تنگ تتوي ابرو و آرايش غليظم اصلا نبود روسريهاي توبازارم همه بلند و كلفت بودن نه مثل الان كوتاه و نازك حالا از اون عكسها هم چون خودم نديدم فقط شنيدم بگذريم موسوي يه وقت از اون ور نيفته
من یک بسیجی نیستم ولی بنظرم
اینها که شهار می داددند مزدور انگلیس هستند که توسط اینترنت
دچار انحراف شدند بنظر می رسد از
طریق اینترنت مبالغ زیادی پول به آنها
پرداخت می شود