سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۴
۹
تایید خبر "جهان" در انتصاب افراد جنجالی

بوسه معاون اول احمدی نژاد بر دستان هاشمی رفسنجانی

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 65857
بوسه معاون اول احمدی نژاد بر دستان هاشمی رفسنجانی
سرانجام پس ازنزدیک به دوماه از خبر جهان مبنی برانتخاب دکتر رحیمی به عنوان معاون اول دولت دهم و تکذیب توام با اتهام زنی وی به سایت جهان روز گذشته رئیس جمهور در حکمی رسما رحیمی را به این سمت برگزید.

به گزارش جهان، به دنبال جنجال انتصاب اسفندیار مشایی و خروج برخی وزرای موفق دولت نهم که رئیس جمهور از برخی از آنها به عنوان میوه های کابینه یاد کرد و سرانجام این جنجال نیز که مانند بسیاری از فعالیتهای دولت نهم رهبر معظم انقلاب را مجبور به ورود به قضیه کرد، انتصاب دکتر رحیمی را می توان گام دیگری در تحقق دولت اسلامی مدنظر محمود احمدی نژاد دانست.

بنابراین گزارش این انتصاب قابل پیش بینی بیش از همه از آن نظر جالب توجه می نماید که بسیاری از تحلیل گران سیاسی در تشریح موفقیت قابل توجه احمدی نژاد در انتخابات دهم علاوه بر ویژگی های شخصی و خدمات موثر دولت دهم مخالفت صریح محمود احمدی نژاد با سیاست های آیت الله هاشمی در زمان زمام داریش در اداره کشور را موجب موفقیت وی و به صحنه آمدن آرای خاموش می دانند ولی در این میان انتخاب فردی که سابقه قرابت بسیاری با سیاست
محمدرضا رحیمی در زمان مسئولیت سابقش در دیوان محاسبات بارها از دفتر مقامات عالی رتبه نظام درخواست ملاقات کرده بود که این ملاقات هیچگاه محقق نشد.
های آیت الله هاشمی رفسنجانی را دارد و در انتخابات سال 84 نیز از وی حمایت کرده بود در این سمت قابل تعجب است.

در همین رابطه یکی از خبرنگاران هیئت دولت که از زمره حامیان سرسخت دولت هم به شمار می رود چندی پیش در مورد رحیمی این گونه می نویسد :در زمانی که وی استاندار دولت رفسنجانی در کردستان بود رئیس جمهور وقت به این استان سفر کرد و رحیمی کشاورزان را مجبور کرد که دهها تراکتور خود را به گونه ای پارک کنند که ازبالا جمله درود بر هاشمی را شکل بدهند.

علاوه بر اینکه ظاهرا در همین سفر رحیمی بوسه ای جانانه نیز بر دستان هاشمی رفسنجانی زده است.

یک مقام آگاه در این باره به خبرنگار جهان گفت: محمدرضا رحیمی در زمان مسئولیت سابقش در دیوان محاسبات بارها از دفتر مقامات عالی رتبه نظام درخواست ملاقات کرده بود که این ملاقات هیچگاه محقق نشد.

به هر حال همان گونه که باید به رئیس جمهور حق داد تا افراد امین و مورد وثوق خود مانند مشایی کردان و رحیمی را برای کابینه اش برگزیند به حامیان ودوستداران انقلاب نیز باید حق داد که ازاین انتخاب های قابل تامل سرخورده شده و انگشت ابهام و تعجب خود را نسبت به علاقه شدید دکتر احمدی نژاد به افرادی چون رحیمی، کردان و مشایی به سمت شعارهای انقلابی رئیس دولت نهم نشانه روند.

پیش از این جهان خبر داده بود که رئیس جمهور قصد دارد به دلیل جنجالی بودن گزینه مدنظرش برای معاون اولی رئیس جمهور این انتخاب را به بعد از رای اعتماد موکول کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چند تا سوال دارم که بیجا نیست بپرسم:
اول اینکه مدرک آقای رحیمی آخرش مشخص نشد که چه جوریه؟!
دوم اینکه، ماجرای کرسنت و اظهارات آقای رحیمی کجا می ره؟
سوما، مدیر کل ريالای رحیمی در مجلس که به نمایندگان پول می داد از کی دستور می گرفت؟
چهارم، افکار و عقاید آقای رحیمی چه همخوانی با این دولت دارد؟
پنجم، رفاقت رحیمی و جاسبی در کجای این پازل قرار می گیره؟
و.....؟
واي چه قدر براي هاشمي رفسنجاني بد شد! كه اقاي رحيمي منتسب به ايشان است!! كاش خبر درست نباشد...واقعا فكر كرديد با اين خبر هاشمي زير سوال مي رود يا رحيمي؟!
نمی دانم به چه علت جناب اقای رییس جمهور به این انتخابها دست میزند!!!! ایا از سر لجبازی و ... میباشد یا از سر مصلحت؟؟؟ در هر صورت نمی شه توجیه کنیم که این کارا رو بدون اطلاع از عواقب ناراحت کننده اش انجام می ده . مضاف بر اینکه می دونه بزرگان نظام هم با چنین اقداماتی مخالفند.
اگر اينهايي كه شما مي‌گوييد ملاك باشد، پس خود احمدي‌نژاد هم مشكل دارد چراكه وي هم استاندار هاشمي بوده و در آن دوران بارها از شخصيت هاشمي تجليل كرده است.
يادتان نرود ميزان حال فعلي افراد است البته اگر حالي باقي مانده باشد!
انتصاب چنین فردی را به سمت معاونت اولی رئیس جمهوری به اصولگرایان تبریک عرض می نمائیم. " به نظرم باید کمی کلاه را بالاترگذاشت! انجمن گاف بگیران مقیم تهران"
هاشمی بده ! موسوی بده ! احمدی نژاد بده ! رحیمیم که حتما بده ! فقط شما خوبین ؟
ای کاش آقای رئیس جمهور ابتدا گزارشی از عملکرد رحیمی در زمان استانداری کردستان و دیوان محاسبات تهیه و بعد از خوندن اون معاون اولی رو پیش کش می کرد. واقعا بعضی وقتها احساس می کنم مدیریت و پست عالی داشتن تو این دولت هیچ قاعده و قانونی نداره! شاید هم توهم از منه!!!
ای کاش آقای رئیس جمهور ابتدا سایت شما رو می خوند بعد نیروهاش رو انتخاب می کرد.
این که معاونشه . خودش هم صد ها بار از هاشمی تجلیل و . . . کرده

رجوع شود به دوران شهرداری ایشان