جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

توضیح دانشگاه آزاد درباره سفر مهدی هاشمی

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 64121
دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی درپی خبرسازی برخی سایت ها و خبرگزاری ها مبنی بر سفر مهدی هاشمی به خارج از کشور بعد از برگزاری دادگاه اخیر متهمان حوادث انتخابات با انتشار اطلاعیه ای توضیح داد که وی قبل از برگزاری این دادگاه برای انجام ماموریت دانشگاهی به خارج رفته بود و بعد از اتمام ماموریت سازمانی به کشور باز خواهد گشت .

متن اطلاعیه دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد :

بسمه تعالی

پیرو انتشار خبر سفر آقای مهدی هاشمی در برخی از سایت ها و خبرگزاری ها جهت روشنگری به اطلاع میرساند که آقای مهدی هاشمی رئیس دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی جهت بازدید و رسیدگی دفاتر و شعبات دانشگاه آزاد اسلامی در خارج از کشور چندین روز قبل از دادگاه مورخه 88 6 3 به خارج از کشور عزیمت نمودند و قطعا بعد از اتمام ماموریت سازمانی خویش جهت پاسخگوئی به مطالب کذب مطرح شده در دادگاه به کشور باز خواهند گشت .

دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میگویند دروغگو کم حافظه است. اگر مهدی خان قبل از دادگاه به انگلیس رفته بود چه کسی آن تکذیبیه کذائی را آنهم به فاصله چند ساعت نوشت. لابد فکس کرده و مدرک آن نیز موجود است !!! وانگهی چرا دانشگاه آزاد باید در انگلیس شعبه داشته باشد وقتیکه دانشگاه تهران, امیر کبیر, شریف...ندارند و نمیتوانند داشته باشند.
واقعا؟؟ چقدر ایشون متواضع هستند که حتی اعاده از حیثیت خودشان را به خاطر مأموریت سازمانی!(البته کدوم مأموریت خدا می داند)، به تأخیر می اندازند.