جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۵۷
اندراحوالات فخر لیست امید

نان محمود صادقی در حاشیه است/ توهمات این نماینده مجلس چه زمانی پایان می یابد؟ +تصاویر

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 601529
چنین اشتباهات فاحشی از سوی محمود صادقی برای اولین بار نیست که علیه رقبای سیاسی اش صورت می گیرد و وی بارها با قصد تخریب، تهمت ها و توهین هایی علیه مقامات و شخصیت های سیاسی و دینی روا داشته که مورد سواستفاده دشمنان قرار گرفته است.
نان محمود صادقی در حاشیه است/ توهمات این نماینده مجلس چه زمانی پایان می یابد؟ +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: به مانند سلبریتی ها و شاخ های اینستاگرام که فالورهای خود را با حاشیه و انجام اعمال شاذ و خلاف اخلاق و عرف بالا می برند، محمود صادقی نیز حیاتش در توهم سازی و دامن زدن به حاشیه هاست.

به گزارش جهان نيوز، اگر روزگاری برای نمایندگان اصلاح طلب در مجلس ششم مقابله با نظام با استحاله سیاسی و فرهنگی همراه بود و پوشش آن را دموکراسی خواهی، آزادی بیان و اندیشه، عدالت سیاسی و انتخابات آزاد قرار داده بودند، در حال حاضر اصلاح طلبان تا حدی از آرمان ها و شعارهای خود تنزل پیدا کرده اند که به در دستشویی خورده اند.

محمود صادقی که به عنوان نماینده اصیل اصلاح طلب و فخر این جریان در لیست امید  مجلس شناخته می شود در چند سال اخیر به غیر از حاشیه سازی و هزینه آفرینی اقدام درخور دیگری از وی وجود ندارد. توئیتر وی به محلی برای انعکاس افکار و برداشت هایش در زیر سوال بردن نهادها، سازمان ها و افراد تبدیل شده است. اکثرا نیز برداشت هایش غلط و تبدیل به سوتی های سیاسی شده اند. وی در آخرین مورد به در دستشویی آستان قدس رضوی پیله کرد و برای آنکه بتواند رقبای سیاسی اش را در عدم توجه به شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی زیر سوال ببرد، عکسی از در دستشویی یکی از سرویس های حرم امام رضا(ع) منتشر کرد و عنوان داشت که در سال حمایت از کالای ایرانی آستان از در ساخت اتریش برای سرویس هایش استفاده می کند!


دیری نپاید که مشخص شد سازنده این در یک شرکت ایرانی در استان کرمان است که سابقه طولانی در ساخت درهای پی وی سی با تکنولوژی کشور اتریش دارد. با وجود آنکه مشخص شد صادقی اشتباه محرزی در این رابطه داشته بازهم بدون معذرت خواهی کوتاه نیامده و با انتشار عکس درب دستشویی اعلام کرد که نه حرفش درست بوده است!

توئیت بعدی صادقی درباره اتریشی بودن درب دستشویی
 
با این حال کاربران توئیتر برای صادقی عکس و گواهی شرکت بوتیا را ارسال کردند تا وی را از این اشتباه فاحش خارج سازند. ولی باز هم محمود صادقی کوتاه نیامد و یک شبهه حقوقی به درج نام انگلیسی شرکت بر روی درب وارد کرد تا نشان دهد در این راهی که می رود حتی با وجود اشتباه بودن راه کوتاه نمی آید و در توئیتی دیگر نوشت: «طبق اطلاعات مندرج در این سایت ماشین آلات کارخانه اتریشی است. ظاهرا به این علت روی محصولاتش برچسب Austrian می‌زند. از نظر حقوقی صرف استفاده از تجهیزات ساخت یک کشور مجوز انتساب محصول به آن کشور نیست.  این کار رقابت متقلبانه استمحمود صادقی افزود،»

گواهی شرکت بوتیا صنعت که در کرمان قرار دارد.

اما چنین اشتباهات فاحشی از سوی محمود صادقی برای اولین بار نیست که علیه رقبای سیاسی اش صورت می گیرد و وی بارها با قصد تخریب، تهمت ها و توهین هایی علیه مقامات و شخصیت های سیاسی و دینی روا داشته که مورد سواستفاده دشمنان قرار گرفته است. این اقدامات لیست بلند بالایی است که این نماینده در نزدیک به سه سال نمایندگی در حال انجام است و متاسفانه از مصونیت قضایی نمایندگی نهایت سواستفاده را برای سیاه نمایی علیه نظام و کشور برده است.

نخستین اقدام جنجال‌ساز محمود صادقی با طرح سوالی مبتنی بر «شایعه» در صحن علنی بهارستان آغاز شد. او با بازگویی شایعات حساب شخصی رییس‌قوه قضاییه اظهار داشت:‌ «در روزهای اخیر اخبار و شایعه‌هایی درباره افتتاح حساب‌هایی متعدد شخصی به‌نام رییس محترم قوه قضاییه در فضای مجازی و حقیقی منتشر شده است که این اخبار و شایعه‌ها موجبات سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و مشروح نشان دادن جلوه دستگاه‌های حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی را فراهم ساخته است.» و در ادامه نطق خود با پیش‌فرض صحت شایعات اظهار داشت:‌ «کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حساب‌های شخصی واریز شود. به‌ویژه اینکه بخش قابل‌توجهی از وجوه واریزی به این حساب‌ها، متعلق به اشخاص حقیقی، اصحاب دعوی در محاکم حقوقی و کیفری و بعضاً متعلق به متهمان در دادسراهاست که بابت قرارهای وثیقه و تودیع خسارت‌های احتمالی به صندوق دادگستری واریز می‌شود و سؤال من این است که کدام موازین شرعی اجازه می‌دهد، قوه‌قضاییه در این وجوه تصرف کند و با سپرده‌گذاری این وجوه، سود حاصله را تملک کند.» پس از آن با وجود تکذیب وجود حساب شخصی از سوی رییس قوه قضاییه، موج جنجال‌آفرینی در بهارستان استمرار یافت و سرانجام رییس بهارستان دهم به سکوت خود پایان داد و از سخنان «اتهام‌آمیز» محمود صادقی در پوشش آزادی بیان گلایه شدیدی کرد.

از دیگر اقدامات صادقی، توهین به مرجع تقلید شیعیان بود. محمود صادقی در واکنش به مخالفت آیت‌الله مکارم شیرازی برای حضور زنان در استادیوم در توییتر نوشت: «خوب است جناب ایشان درباره بدهی‌های کلان معوق جناب مدلل به بانک سرمایه هم توضیح بدهند.» بار دیگر منبع سخنان عضو فراکسیون امید، اظهارات رسانه‌های ضدانقلاب در قبال نهادها و شخصیت‌های انقلابی بود.

 در همین زمینه چهار ماه پیش از اتهام زنی صادقی،  دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در متنی شایعات با منشأ وهابیت را رد کرد؛ در این متن آمده است که: «اخیراً دوباره داستان دروغین رابطه دامادی تاجر به‌نام مدلّل با آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی در بعضی از سایت‌ها آمده است. مکرر از معظم له شنیده‌ایم که هرگز نامبرده را ندیده و نمی‌شناسم و هیچ‌گونه رابطه‌ای با ما نداشته و ندارد؛ اما آنها که نه ایمان‌ دارند و نه وجدان، از تکرار‌دروغ‌های خود ابا ندارند. کار این افراد، مانند وهابیت است که بارها با دلایل مختلف اثبات کرده‌ایم که شیعه قائل به تحریف نبوده و نیست و در کتب تفسیری و علوم اصول و ... همه این دلایل را آورده‌ایم، اما همه این دلایل را می‌شنوند و دوباره می‌گویند که چرا شیعه قائل به تحریف است؟»

هرچند صادقی پس از محرز شدن اشتباهش از آیت الله مکارم شیرازی عذرخواهی کرد ولی اتهام زنی وی به یکی از ابزارهای ضد انقلاب علیه روحانیت و مراجع شیعه تبدیل شد که همچنان در سیاه نمایی های آنها مورد سواستفاده قرار می گیرد.

از دیگر سوتی های جنجالی صادقی درباره علیرضا رجایی بود. صادقی توئیتی در باره یکی از فعالان سیاسی جریان اصلاحات که اخیرا دچار بیماری شده است، منتشر کرد که مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. وی در این توئیت می نویسد: «من نمی دانم جرمش چیست و به چه اتهامی محکوم شده; اما هرچه باشد ادامه حبس یک بیمار در این شرایط انسانی نیست.» صادقی درحالی این توئیت را منتشر کرد که دو سال از آزادی «علیرضا رجایی» می‌گذرد و وی از این موضوع خبر ندارد اما بی پروا علیه نظام و قوه قضائیه تهمت‌پراکنی کرد. برخی از کاربران فضای مجازی اصلاح‌طلب به نماینده تهران انتقاد کردند که چرا در جایگاه یک نماینده از وضعیت یک شهروند و روزنامه نگار مشهور این جریان اطلاع کافی ندارد.

البته لیست اتهام زنی های بی اساس و سوتی های صادقی آنچان بلند است که نیازمند گزارش های بسیاری است که در این مقال نمی گنجد. ولی نکته اساسی جایگاه حقوقی صادقی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی است که هر اظهار نظر و موضع گیری وی بلا استثنا مورد بهره برداری و سواستفاده دشمن علیه منافع ملی کشور می شود. بسیاری از مواضع تخریبی وی علیه قوه قضاییه و نهادهای امنیتی به عنوان فکت های گزارش های حقوق بشری سازمان ملل بر علیه ایران بهره برداری می شود. گزارش هایی که به تدریج به زیربنای تحریم ها و فشارهای اقتصادی جدید علیه کشورمان تبدیل می شود.

به هر حال جای تاسف است چرا ابزارهای نظارتی و بازرسی در مجلس شورای اسلامی با چنین نمایندگانی برخورد جدی نمی کنند که منافع ملی را قربانی منافع شخصی و حزبی کرده اند و با اظهارات شاذ و دروغین خود جبهه  نفوذ جدیدی علیه کشور گشوده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان مجسمه ویژگیهای جریان اصلاحات است:
کج فهمی
...
لذا عبور هواداران سابق از اصلاحات در فضای مجازی و کوی و برزن قابل درک است
Iran, Islamic Republic of
ایشان ده ها فساد اقتصادی مثل همین بانک سرمایه را برملا کرد
بندر خمیر
Iran, Islamic Republic of
چشم 6 حقوقدان علی آقا و کارشناسان زیردستشان روشن
Iran, Islamic Republic of
حقوقدانها و کارشناسان غیبگو نیستند که بدانند افراد در آینده چه اعمالی انجام میدهند. مشکل از بی جنبگی و بی ظرفیتی افراد است که صندلی کوچکی مثل نمایندگی مجلس اینگونه آنها را فریب میدهد... .
کارنامه اکثر افراد قبل از رسیدن به مسئولیت پاک است، گرمای صندلی های مدیریت که به اژدهای نفسشان میخورد چهره شان عوض میشود.
Iran, Islamic Republic of
نتیجه "تکرار" کردن پشت سر سید فتنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
این شش حقوقدان شورای نگهبان که توسط مجلس انتخاب می شوند، به نظرم بزرگترین حفره امنیتی قانون اساسی ما بود که از همان طریق وارد شدند. بهتر بود تمام اعضای شورای نگهبان مستقیماً توسط رهبر انتخاب می شدند.
Iran, Islamic Republic of
پس حالا مشخص شد که ورود افرادی مثل زاکانی و رسایی و کوچیک زاده به مجلس از کدام ناحیه بوده
Iran, Islamic Republic of
صادقی نارنجک دودزا میندازه تا معلوم نشه که مجلس سه وزیر ناتوان رو دوباره ابقا کرد یا سوال از رئیس جمهوردر مورد صندوقهای مالی که خسارتش از جیب تک تک مردم پرداخت شد ،اروم اروم محو میشه.
آنتی تزویر
Iran, Islamic Republic of
در خصوص مقاله جنجالی روزنامه جمهوری اسلامی!
ماسوای برخی مدیران نفوذی اصلاحات امثال خاوری در دولت دکتراحمدی نژاد اما روزنامه مسیح مهاجری از چیزی میسوزد که ترکان سوخت!
یعنی خدمت ماندگار تولید هزاران مدیر و نیروی مجرب انقلابی و سالم طی 8سال برای آینده نظام .
چیزی که بهانه عدم تجربه دهه شصتی ها را از مدعیان اعتدال گرفته است.
و بهمین خاطر مکرر به این ذخیره ارزشمند حمله میکنند.
لذا نباید این خدمت محمود را فراموش کنیم
Iran, Islamic Republic of
مقایسه صادقی با سلبریتی ها جفا در حق انقلاب است . آقای صادقی پشتوانه رای میلیونی مردمی دارد . صادقی فرزند آیت الله شهید صادقی تهرانی است که در کسوت نمایندگی مجلس در حزب جمهوری به شهادت رسید . او از خانواده ای مبارز وریشه دار است مطمئنا مثل بی ریشه هایی نمی ماند که انقلاب را انحصارا برای خود بداند وهر که نظر او وطیفش قبول نداشته باشه ضد انقلاب وبی دین معرفی کنه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی ها و اصلاح طلبان دو روی یک سکه هستند که قصدشان فساد است و در این راه کوتاه نخواهند آمد. شورای محترم نگهبان هم باید در پیش خداوند سبحان برای راه دادن امثال صادقی به مجلس و ریاست جمهوری پاسخگو باشند که نخواهند توانست جواب بدهند. ضمنا شهادت پدر دلیل بر خوبی پسر نخواهد بود مانند مثل :گیرم پدرت فقیه و فاضل.... مردم هم به امثال ایشان رای ندادند که هر اراجیفی بگویند. بنی صدر که رای خیلی بیشتری از این فردداشت.
Iran, Islamic Republic of
وقتی 90 ساله ها در مصدر امور قرار می گیرند نتیجه همین می شود.
فاضل بودن پدر دردی از پسر بر اورده نمیکند ملاک خود فرد واعمال ورفتار اوست
Iran, Islamic Republic of
آية الله صادقی تهرانی؟! شهيد صادقی تهرانی نبود و با مرحوم آية الله صادقی تهرانی اشتباه گرفته ايد. ايشان از شهدای 7 تیر بوده است. ضمناً خيلی ها فرزند بزرگانی بوده اند و خودشان هيچ ربطی به پدر خود ندارند
Iran, Islamic Republic of
حضرت نوح هم ریشه دار بود ، اما پسرش عصیان کرد و غرق شد .
عدالت
United Kingdom
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر ترا چه حاصل
بنی صدر هم 12 میلیون رای داشت
Iran, Islamic Republic of
غفلت بلای خانمان سوز.....
کاظم
Romania
اقای صادقی لطفا رسیدگی کنید .
یک مزرعه سراغ دارم گاو های نژاد هلندی داره پس محصولات این دامداری هلندی است وبا حمایت از تولید ملی منافات داره.!!!
Romania
كاظم جان ! تو بهتره مشغول امور گاوهات باشى ! تا وارد معقولات شى !
تازه مسلمان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه مطلب من شما را مشغول کرده!
Iran, Islamic Republic of
چرا هرکسی درد جامعه را میگویدمانند ایشان واحمدی نژاد سریع انگ وتهمت میزنید اگر دروغ میگویند چرا وضع مملکت اینقدر خراب است
Iran, Islamic Republic of
وضع مملکت به علت مقاومت امثال من و شما در مقابل فهمیدن خراب است.
احمد
Iran, Islamic Republic of
... چون یک عده ای که درراس امورند به جای رفع مشکلات کشور فرافکنی کرده ...وعده ای هم بدون تحقیق از این ...پیروی می کنند
Iran, Islamic Republic of
...
دانا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تنها تحلیلی که می توان در مورد رفتار این نماینده داشت اینه که به عنوان ابزار از ایشون استفاده می شه جالبه که هر بار کسی برای ایشون چیزی می فرسته و ایشون بدون اینکه صحت و سقم مدرکی رو بررسی کنه منتشر می کنه البته در مورد این قضیه آخر که درست بعد از سخنرانی رهبری بوده می توان به این نتیجه رسید که کس یا کسانی که با عناوین مختلف اطلاعات نادرست رو از طریق ایشان انتشار می دهند چه کسانی هستند، من واقعا متاسفم نه برای ایشان بلکه برای لایحه ها و طرح های که در مجلس با حضور ایشان تصویب یا رد می شوند
Iran, Islamic Republic of
عجب نادونى هستى تو ! لياقت تو و همونهائى كه مثل تو فكر ميكنند فقط و فقط امثال رسائى ها، زاكانى ها و كوچيك زاده ها هستند . شما رو چه به نماينده هاى آزاده و شجاع ! و البته با سواد !
Iran, Islamic Republic of
سواد مورد ادعای شما همین اقای مورد بحثه؟؟؟؟؟ عجب ؟؟؟؟؟ بعدا صحبت از لیاقت هم میکنید؟؟؟؟ حقا لیاقت شما هم همین ها هستند دوست عزیز...
Iran, Islamic Republic of
بگذار لیاقت ما رسایی و کوچک زاده و زاکانی باشند و لیاقت شما محمود صدقی و صفدر حسینی و علی مطهری و خاوری ووووو
Iran, Islamic Republic of
عشق است دکتر مطهری فرزند رادمردی که به کین انحرافیون به شهادت رسید.
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینقدر این... را بزرگ نکنید. ...
Iran, Islamic Republic of
توهم اونايي دارن كه براي ... تولد مي گيرن بنر نصب مي كنن چشم بسته مي رن و چاپلوسي مي كنن البته نونشم مي خورن
Iran, Islamic Republic of
فخر ليست اميد نه فخر مجلس شوراى اسلامى، افرادى مثل دكتر محمود صادقى و دكتر على مطهرى حقيقتاً افتخار مجلس شورا هستند.
براى بدخواهان و حسودان اين چهره هاى شريف آرزوى هدايت و آگاهى را داريم
Iran, Islamic Republic of
.....خودکرده را تدبیر نیست......
ماهان
Iran, Islamic Republic of
نیست به بقیه تخلفات رسیدگی کامل میشه!! حالا فقط مونده ... های این اقا پیگیری بشه!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
او یک شبه پله های ده ها ساله سیاست را طی کرده . طبیعی است چنین سوتی هایی.
Iran, Islamic Republic of
چشم شورای نگهبان روشن ...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر این نماینده شجاع .که بدنبال دستمال کشی از اینو آن نیست و نظرش را صریح اعلام میکند
Iran, Islamic Republic of
بعدا میشه بگید اگه دستملکشی این کارهای ایشون نیست پس چیه؟؟؟؟ ...نظر داشتند چرا درباره حقوقهای نجومی نظر نداشتند؟؟؟؟ یا چرا برعلیه شفاف سازی نظام پرداخت حقوقها و یا لایحه ضد فساد مالی مسیولین نظر منفی دادن؟؟؟؟؟؟ ماله کشی و دستمال کشی تو قاموس شما دیگه چه معنائی داره؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
توی کشوری که موج سانسور بیداد می‌کند ااینچنی نماینده ایی را با ید بالای سرمون بذاریم و حلوا حلواش کنیم
Iran, Islamic Republic of
زیاد حلوا خوردن سوء هاضمه میاره.. مرد... حسابی کدام سانسور ؟ ا... امروزه هر بی سر و پایی به نظام و رهبر و مراجع در هر تریبونی حمله میکنه انوقت تو نادان میگویی سانسور. به والله خیلی وقیحید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینها خروجی های لیستی رای دادن هستن وقتی که چشم بسته و به لیست سفارشی رای بدیم نتیجش میشه این
Iran, Islamic Republic of
جالبه وقتی ... مشخص شده اون هم به بهانه حمایت از کالای داخلی و قافیه تنگ اومده و معلوم شده ...بوده و واقعا دربهاش ساخت شرکت ایرانی بوده اینبار بر خلاف ظاهرسازی حمله کرده به شرکت داخلی که کالای تو ایرانی است و چرا مثلا کلمه اتریشی را به کار بردی و بهمان.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا باید به رفتار نمایندگانی نظارت کرد که فقط وفقط به فکر صندلی خویش بوده واز ترس رد صلاحیت شدن توسط شورای محترمی از وظیفه خویش که همانا صدای مردم بودن است را فراموش کرده اند
علی
Iran, Islamic Republic of
...
سجادحسيني
Iran, Islamic Republic of
....
میثم
Iran, Islamic Republic of
صادقی به حق جزو نمایندگانی است که در نظامی که همه به فکر پر کردن جیب خود و هم فکران خود هستند برای مردم و در جهت منافع ملی بر علیه ظالمان و مستبدین سخن می گوید. نقطه تمایز صادقی با دیگر نمایندگان دنیا پرست در خورد کردن هاله هایی پوشالی است که بر گرد بسیاری از مسئولین و مراجع ئنیا پرست کشیده شده است. مسئولین و مراجعی که نه تنها حیثیت کشور را بلکه حیثت دین خدا را نیز به قول سعدی بر اندک مایه ای حتام تباه نموده اند.
Iran, Islamic Republic of
ابله. وقتی صادقی به آیت الله العظمی مکارم تهمت زد و بعد عذر خواهی کرد و همین نمونه این مقاله که معلوم شد دروغ است و نمونه هایی دیگر "نشان میدهد که ... او برای دیده شدن جنجال آفرینی میکند و اصلاح طلبان فاسد هم خوراک تبلیغاتی به او میدهند. ...
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
در عین حال
و با قبول تمام مواردی که در مورد نامبرده مطرح شد مصلحت را در این دانسته که این فردتوسط شورای نگهبان رد صلاحیت نشوند و موضوع انتخاب یا عدم انتخاب مجدد آنها به مردم واگذار شود مسلما اگر مثل (جریان نمایندگی فائزه )این فرد نیز بی اقبالی از مردم را ببیند سرجایش خواهد نشست
در ثانی وجود این افراد ضرری برای نظام نیست باعث می شود حضرات اصولگرا حواسشان را جمع کنند
تازه مسلمان
Iran, Islamic Republic of
جنای آقای محمود صادقی
جنابعالی ابروی هر محمود صادقی دیگری را بردید .اخه سواد وتحقیق چیز خوبی است.
من ا...اتوفیق- محمود صادقی
Iran, Islamic Republic of
تنها راه بقای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تغییر روند عملکرد شورای نگهبان و عدم دخالت دادن سیاست در وظیفه قانونی اوست!
...
dena33
Iran, Islamic Republic of
...