جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۸۰

درحاشیه دستور روحانی برای پیگیری حوادث بازداشتگاه‌ها!

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 591507
به دستور رئیس جمهوری کمیته چهارنفره ای از اعضای دولت مامور رسیدگی و پیگیری حوادث ناخوشایند در برخی از بازداشتگاه‌ها شد.
درحاشیه دستور روحانی برای پیگیری حوادث بازداشتگاه‌ها!
گروه سیاسی جهان نيوز: به دستور رئیس‌جمهور کمیته چهارنفره‌ای از اعضای دولت مامور رسیدگی و پیگیری حوادث ناخوشایند در برخی از بازداشتگاه‌ها شد.

بر این اساس، وزرای کشور، اطلاعات، دادگستری و معاون حقوقی رئیس‌جمهور ماموریت یافتند تا جزئیات امر را رسیدگی و پیگیری دقیق نموده و گزارش بررسی‌های خود، از جمله قصور یا تقصیر احتمالی را به رئیس جمهوری گزارش نمایند.

اما به نظر می رسد ماجراهایی مانند جاسوسی و جاسوس های حرفه ای همچون کاووس سید امامی که در قالب های جدید همچون محیط زیست و مباحث انرژی که از جنگ های آینده دنیا خواهد بود، مسائلی نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن بگذریم و یا ناخواسته با مسائلی همچون تعیین کمیته که به نوعی موازی کاری با قوه قضائیه نیز است و یا حتی شائبه سیاسی کاری دارد، پرونده را وارد حواشی بی مورد کنیم.

 کمیته پیگری در این شرایط شاید دلایلی داشته باشد که به نوعی از طرف رئیس جمهور مهم بوده ولی چرا جناب روحانی در حوادث مهم تر، از این نوع دستورات صادر نمی کند؟ آنهم موضوعاتی که به عموم مردم بر می گردد و حواشی سیاسی هم ندارد.

بهتر است آقای روحانی نه تنها به عنوان رئیس جمهور بلکه به عنوان یک متخصص امنیت ملی در این باره نیز کمیته ای راه بیاندازند که چرا دولت تحت امر ایشان به بهشت جاسوسان تبدیل شده و این مزدوران چگونه تا این حد به مسئولان ارشد دولت نزدیک شده و منافع ارزشمند ملت را به باد دادند؟

همچنین، خوب است آقای رئیس جمهور که حداقل سه سال از فرصت خدمتگزاریشان به ملت شریف و بصیر ایران باقی مانده است، تا دیر نشده برای جلوگیری از انحراف جهت دولت توسط مشاورانی که تخصصشان جز ایجاد جنگ های روانی و گاه تقابل با سایر قوا و نهادها نیست، قطع همکاری کنند.

به نظر می رسد در پنج سال اخیر هم طرح مسائل پرحاشیه از سوی همین مشاوران پیشنهاد شده و علی ظاهر عمق نفوذ این مشاوران تا جایی است که جابجایی آنها برای آقای روحانی به همین سادگی انجام نپذیرد.

در هر صورت، ایده هایی که توسط مشاوران رسانه ای غیردلسوز داده می شود باعث این تلقی در بین جامعه می شود که در میان این همه مشکلات اقتصادی، اولویت دولت دوازدهم مسائل سیاسی و دامن زدن به برخی حواشی است و نه اقتصادی!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این بد بخت هر کاری خواست بکنه شما یک سیخی بهش میزنید خدا را شکر که اینا تایید شده نظام و نزدیک 40 سال تو کشور پست و مقام دارند وگرنه چکارش که نمیکردید
Turkmenistan
یک فردی بود هر وقت روضه میخوند غش میکرد به یکطرف ! روزی فردی تیز بین به این فرد مشکوک شد و گفت چرا تو همیشه وقتی غش میکنی به سمت خانمها می افتی نشده یکبار به سمت آقایون غش کنی ! ... بقیه اش هم شده پایان باز که خود خواننده جای خالی را پرکنه
یا در افرطه یا در تفریطه
Iran, Islamic Republic of
روحانی در نطق خود در مجلس شورای اسلامی در ۲۳ تیرماه ۱۳۵۹ می‌گوید: « از دادگاه انقلاب ارتش می‌خواهیم که در مورد توطئه‌گران عجله نکنند و تحقیقات در حدود وسیع انجام بدهند و کاملا ریشه‌یابی بکنند و تقاضای دیگر من این است که توطئه‌گرها را هنگام نماز جمعه در حضور مردم به دار آویزان کنند تا تاثیر بیشتری داشته باشد.»
روحانی در 22 بهمن 96 برخی را از قطار انقلاب پیاده کردیم که می توانستیم پیاده نکنیم
Iran, Islamic Republic of
شعار زیبای مرگ بر امریکا در کشور وحدت افرین شده است

حجت السلام و المسلمین دکتر حسن اقای روحانی 27/2/74
انهم در حضور چه کسانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دانشجویان بسیجی سراسر کشور

..
Iran, Islamic Republic of
در قائله 23تیر سال 78 حسن روحانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی بود که با محکوم کردن حرکت‌های آشوب طلبانه گفت «با عناصر خشونت طلب در این چند روز و با این اشرار برخورد قاطع خواهد شد تا برای دیگران درس عبرت باشد.این صبر و متانت، در یکی دو روزه برای این بود که ماهیت این چند صد نفر اوباش به خوبی برای مردم ما روشن می‌شود و همه به خوبی بدانند اینها چه کسانی هستند و دارای چه ماهیتی هستند.»»
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی یک اصولگرای افراطی بود با پخته تر شدن یواش یواش تبدیل به یک اصولگرای معتدل شد این متن شما مربوط به دوران اصولگرای افراطی ایشان
Iran, Islamic Republic of
تمام اصولگرایان افراطی تبدیل شده اند به اصلاح طلبان تفریطی مثل کروبی و موسوی و ....
Iran, Islamic Republic of
نظرت در مورد خلخالی چیه ؟
Iran, Islamic Republic of
به دستور رئیس‌جمهور کمیته چهارنفره‌ای از اعضای دولت مامور رسیدگی و پیگیری حوادث ناخوشایند در برخی از بازداشتگاه‌ها شد.

تلویحا با این دستور قبول کردید که .........................................................

بنی صدر هم در غائله سفارت امریکا هم این چنین دستورهای می داد
سرور
Iran, Islamic Republic of
یک سیخ.
چرا روحانی برای علت گرانی دلار و یا حقوق‌های نجومی و یا موضوع کرسنت و یکسال گاز مفتی به ترکیه دادن وووو کمیته تشکیل نداد.
نقش آقایان علی مطهری و حسام آشنا و خانم ابتکار این وسط چیست؟!
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز علت گرانی دلار و کسانی که به فرمایش شما حقوق های نجومی میگیرند ویکسال گاز مجانی به دولت ترکبه و اون وووووووو شما راهمه ملت ایران می‌دانند علاوه برآن به بسیاری دیگر از اون وووووووو های شما از قبیل ۴۴۴روز گروگان گیری و پرداخت خسارت به دولت امریکا و بسیاری دیگر از مسایل کاملا احاطه کامل دارند فقط دستانشان در زیر سنگی است که شما افراطیان بر روی دستان انها گذاشته اید هستند
Iran, Islamic Republic of
واضح بگو کدوم سنگ؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
افراطی رهبران و همفکران شما هستند که روزی به زنان بدحجاب پونز فرو می کردند و شدند اکبرپونز و حالا منکر امام زمان شده اند. اگردقت کنید می بینید که همفکران شما همیشه در افراط و تفریط به سر می برند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ابوذر عربز جوابت را دادم افسوس که قابلیت چاپ ندارد
سرور
Iran, Islamic Republic of
خود محترمت فهمیدی چی فرمودی؟!
Iran, Islamic Republic of
از نظر افساد طلبها مملکت رد دربست بفروشیم به آمریکا و قال قضیه رو بکنیم...
...
کامران
Iran, Islamic Republic of
فروشندگان!
... متهم اختلاس در دولت هاشمی بود.
خانواده او و.. خارجند.
دلار۵۰۰۰ شد.
راغفر اقتصاددان گفت بودجه۹۷ دعوت به شورش بود.
مردم میگویند آیا عزل امثال ...و.. رفراندوم میخواهد؟؟!
...
Iran, Islamic Republic of
آقای کامران عزیز همه ملت ایران می‌دانند که نزدیک به ۶۰درصد ثروت و ارکان قدرت و ثروت در دست ارگان‌هایی است که خارج از اختیار دولت به فعالیتهای اقتصادی و فرا اقتصادی در کشور مشغول هستند تمام سعی دولت این است که آنها را از انحصار خارج بکند و به زیر مجموعه های دولت و کشور اضافه بکند و انها در حال مقاومت در برابر این تصمیم دولت هستند و این گرانی ها ی و رکود بوجود امده در کشور و این عدم کفایت دولت نشأت گرفته از همین مقاومت است و شما خواسته ویا ناخواسته دارید به ان دامن میزنید
Iran, Islamic Republic of
"همه ملت ایران"؟؟؟؟ ۶۰ درصد؟؟؟ واقعا ما ایرانی ها کی میخوایم دست از اغراق برداریم؟
اصلا باشه به فرض حرف شما درست. دولت اول صلاحیت خودش رو در اداره ی همون ۴۰ درصد نشون بده بعد ما خودمون کمکش می کنیم ۶۰ درصد بقیه رو هم پس بگیره.
ضمنا من الان یه تناقض می بینم. اگر ۶۰ درصد ثروت و قدرت دست دولت نیست، چرا تیم آقای روحانی تمام بدبختی های کشور رو از دولت احمدی نژاد میدونه؟ خب بیچاره اونم فقط ۴۰ درصد از قدرت و ثروت دستش بوده دیگه.
آدم از این همه تناقض و استانداردهای دوگانه نمیدونه به کجا پناه ببره!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دوست عریز و بزرگ گوارم جواب شما نوشته شد ولی دوستان مجاز به چاپش نیستند
سرور
Iran, Islamic Republic of
حتما توهین نامه بوده و نه جواب.این مظلوم نمایی خیلی نخ نماست.
Iran, Islamic Republic of
40 سال سرباز نظام نه سربازش
Turkmenistan
متاسفانه فقط میتوانیم بگوییم از ماست که برماست . کرم از خود درخته . وقتی رای من و ما میشود ...منتظر بد تر از ایناشم باشید .
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا با این فرد که مردم را سیاه بخت کرده برخورد واقعی وقانونی انجام نمی شود(مثلا طرح عدم کفایت جنابشان در مجلس)
...
Iran, Islamic Republic of
کدام مجلس هموطن؟

همون گل بلبل های سلفی بگیر که خودمون بهشون رأی دادیم؟

همونایی که معتقدن اگه هیچ کاری نکنن حقوق 10 میلیونی حق شونه؟

همونایی که برای یک پارک خلاف توی فرودگاه پلیس رو کتک میزنن؟

کدام مجلس؟
سینا
Iran, Islamic Republic of
همانطور که فرمودی بد بخته دیگه ...
Iran, Islamic Republic of
برای چی در خصوص زیان دیدگان کاسپین و خسارات 700 هزار مردم و خانواده شان روحانی کمیته تشکیل نداد؟ این یک دستور سیاسی است که بدرد مردم نمی خورد
Turkmenistan
آقای روحانی ! ملت از شما انتظار دارد کمیته تحقیق در خصوص نحوه نفوذ عناصر معلوم الحال و وابسته و مشکوک الهویه به داخل سنگرها و مراکز نظام و برآورد حجم خسارات وارده به کشور در نتیجه این جاسوسی ها و شناسایی مرتبطین و وابستگان این عناصر خود فروخته و وطن فروش و دلایل عدم بررسی سوابق افراد که از ابتدای انقلاب جزو اصول گزینش بوده و جنابعالی متاسفانه به آن اعتقاد ندارید و گزینش را نفی نموده اید تشکیل دهید . مجلس منفعل شورای اسلامی نیز شایسته بود جنابعالی را به دلیل عدم توجه به مطالبات اصلی نظام انقلاب و مردم و پرداختن به دغدغه های دشمنان کشور و نه دوستان انقلاب بازخواست سوال و استیضاح نماید .
Iran, Islamic Republic of
شما از اخبار عقبی
یه دور دیگه همه اش را مرور کن شاید بفهمی نابغه با نمک
تو فقط فهمیدی و فکرکردی کشف بزرگی کردی
ظاهرا سابقه اوین هم داری
Iran, Islamic Republic of
شاید به نظر سرویس سیاسی جهان نیوز خودکشی چندین زندانی طی همین 2 ماه اخیر چندان عجیب نباشد به هر حال زندانی هر حقی نداشته باشد حق خودکشی که دارد ! همه اشان هم به یک تزتیب خودکشی کرده اند توی مستراح زندان و با استفاده از پیراهن تن خود البته واضح نیست که چرا خودکشی کرده ها از شلوارشان استفاده نمی کنند شاید هم فکر کرده اند که وقتی جنازه شان را در موال پیدا می کنند خوبیت ندارد . حضرات جهان نیوز اگر قدری برای افکار عمومی ارزش قائل می شدید می بایستی از زندان بان بپرسید پس شما آنجا چه کاره هستید با آن همه دوربین . اما یک سئوال جدی وجود دارد سرویس های بهداشتی عموما سقف ندارند و انسان برای خودکشی باید خودش را حلق آویز کند می شود توضیح دهید وقتی سقفی وجود ندارد چطور می شود آدم خودش را آویزان کند این مثل این است که شما بگوئید طرف خودش را با بالش خفه کرده ! یا دستانش را گرفته دور گلویش آنقدر فشار داده تا مرده که البته این ادعا مرده را هم به خنده وا می دارد .
Iran, Islamic Republic of
چندتا خودکشی صورت گرفته طی دو ماه !؟ حتی اندازه انگشتان یک دست هم نمی شود !؟ چه کسانی خودکشی کردن یک معتاد که به شخصه هیچ اهمیتی از لحاظ امنیتی و سیاسی ... نداشته و فقط برای ضربه به نظام بزرگ نمایی شدش ! بعدش هم همش به یک صورت بوده ! حموم و دستشویی سقف نداره ! شما زندان رفتی تا حالا که اینقد مطمئنی سقف نداشته باشه که چهار چوب در داره بهتر از دستشویی و حموم کجای زندان برای خودکشی مناسب هست ! و ساده تر از قطع تنفس کداو روش در زندان در دسترس هست برای خودکشی !؟ وقتی فیلم خودکشی هست و خانواده این جاسوس و نمایندگان مشاهده کننده خودکشی رو تایید کردن شما چی رو رد می کنید ! لباس زندانی را که نمی شه توقیف کرد و خفه کردن خود با لباس و گره زدنش دور گردن حتی بدون حلق آویز کردن اون هم توسط یک جاسوس آموزش دیده کار سختی نیست و خودکشی کردن هم در عرض کمتر از یک دقیقه اتفاق می افته که امکان واکنش رو بسیار کم میکنه ! خودکشی جاسوس ها و خائنین که سابقه زیادی داره مثل منافقین که با سیانور سریع خودکشی میکردن در هین دستگیری ! پس جای تعجب نداره یک جاسوس آموزش دیده بتونه خودکشی کنه که نمونه های این مرود در دنیا هم زیاد هست ! درضمن به گفته مقامات ایشون در یک بازداشت گاه ویژه و با امکانات وِِیژه که با زندان های عادی تفاوت داره بازداشت بودن تا از لحاظ رفاهی در شرایط بهتری باشن تا ترقیب به همکاری با نیروهای امنیتی شوند ولی با خودکشی جواب نه دادن درضمن کشتن یک معتاد و یا یک جاسوس هیچ نفعی برای نیر.های امنیتی نداره بلکه از دست دادن اطلاعات یک جاسوس با خودکشی ضربه به فعالیت ضد جاسوسی هست .
Iran, Islamic Republic of
حلق آویز کردن یعنی آویزان شده از حلق . آویزان شدن یعنی پاهای شما روی زمین نباشد . هیچ انسانی نمی تواند خودش را خفه کند .
Turkmenistan
من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه !! واقعا جمع بین رسانه های دجال و دروغگوی غرب را با زود باوری و ساده لوحی متاسفانه یک عده هموطن که کم هم نیستند جمع کنید نتیجه اش چه میشود ؟؟ برادر عزیز . گیرم تمام اتاقها و دستشویی ها !! و حمام ها و راهروهای زندان دوربین داشته باشد . اولا جمع این دوربین ها میشود برای یک زندان لابد 200 یا 300 دوربین . هم چنین فرض کنید تمام دوربین ها 24 ساعته فیلم میگیرند و ضبط میکنند و هیچ کدام هم خراب نمیشوند ! خوب اگر بخواهیم به صورت آنلاین تمام این 400 دوربین را فرضا کنترل کنیم که از خودکشی جلوگیری شود معنایش این است که باید حداقل 1200 اپراتور استخدام شود که به صورت شیفت 8 ساعته مدام پشت یک دوربین نشسته باشند و ضمنا با توجه به اینکه مجبورند چشم از مانیتور هم برندارند هر 6 ماه نیروی جدید با آزمایش بینایی سنجی انجام شود . کل پرسنل زندان چند نفره و این تعداد حتی در زندان آلکاتراز هم وجود نداره ... واقعا که بیخود نیست شبکه های خارجی روز به روز بیشتر میشه چون میبینند ملت ایران را خوب میشه دوشید .
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اشتباه منفی دادم
چقدر خوب!
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی لطفا برای کتکی که خانم سعید امامی در بوسیله چند فرستاده مخصوص آقای خاتمی رئیس جمهور دوره اصلاحات، در زندان خورد و فیلمش در توئیتر پخش شد هم تفحص کنید و نتیجه اون رو رسما اعلام کنید

خانم سعید امامی در زندان فقط کتک می خورد تا امضا بدهد که شوهرش قتل های زنجیره ای رو انجام داده

و این درحالی بود که سعید امامی تحت شدید ترین بازجویی قرار گرفت و گفته شد با ماده نظافتی خودکشی کرده که این شکل خودکشی غیر ممکن است. مگر کسی این ماده را به زور به او خورانده باشد.

حالا که قراره مست گیرند
در شهر هر آنچه هست گیرند
احسنت
Iran, Islamic Republic of
عالیه

حداقل معلومه که چه کسانی به زندان برای بازجویی از سعید امامی و خانم ایشان رفتند و آقای خاتمی رئیس دوره اصلاحات هم هست و می تونه اسم شون رو بگه

پرونده هم الان مشخص شده که قتل های زنجیره ای کار سعیدامامی نبوده
بنابراین به عنوان اولین پرونده باید بررسی بشه
تعجب می کنم
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که منفی میدن کاش میگفتن چرا مخالفن

تمام اسناد و مدارک دلالت بر بی گناهی سعید امامی داره

شخصی که مرتکب این قتل ها شده خودش در یک جلسه دوستانه و در حضور چندین شاهد گفته اونا که کار ما بود! ولی آزاده و کسی هم بهش کاری نداره
فیلم شکنجه خانم سعید امامی هم در توئیتر منتشر شد

مرگ یک جاسوس توی زندان مهمه اما کشته شدن یکی از سربازان گمنام بدون اینکه مرتکب جرمی شده باشه توی زندان و شکنجه خانم ایشون بوسیله فرستاده های ریاست جمهوری وقت مهم نیست؟
Iran, Islamic Republic of
به این حرفها فقط میتونید خودتان را گمراه کنید اگه حافظه تاریخی شما پاک شده بهتر. است تاریخ را بهتر مرور کنید اگر شما نا آگاه هستید ولی مردم خوب آگاه هستند و با دروغ های شما فریب نمی خورند
Iran, Islamic Republic of
در مقابل دلایل دلیل بیارین لطفا
Iran, Islamic Republic of
آخه بقیه تابعیت کانادا نداشتن که مهم تلقی بشن
Iran, Islamic Republic of
دو تابعیتی ها همه جاسوس هستن و در همه جا هم نفوذ کردن
مجلس هم مثل همیشه ساکت
Iran, Islamic Republic of
مجلس ما توانایی مغزی زیادی نداره بیشتر توانایی هاش سیاسی است وجون سیاستش هم عین دیانتش هست که نداره پس عملا هیچی نداره
باور کنید تعطیل چنین مجلسی برای مملکت ما نفعش بیشتر از ضررش هست چون اصولا دنبال خدمت به ایران نیست.
چاره کار تشکیل شورای انقلاب مثل اول انقلاب است. با این رئیس جمهور ومجلس مملکت نابود خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
حیف عزیزانی که شهید شدن تا در حمله داعش به مجلس، جان نماینده ها رو نجات بدن!

چه خوب بودن اونایی که رفتن

بدا به حال ما با نماینده هایی که موندن!
Iran, Islamic Republic of
مسولیت شهید شدن اون شهیدان. چه کسی است تدبیر و هوشیاری فرماندهان آنان که شرایط را آنقدر سهل و اسان گرفتند تا این پدر سوخته ها به خودشان اجازه دهند به مهم ترین مرکز تصمیم گیری کشور به اسلحه نفوذ کنند و این فجایع را درست بکنند
Iran, Islamic Republic of
ایکاش آقای روحانی یک کمیته ای هم برای این تورم 50درصد دوماهه اخیر مامور می کردند
Iran, Islamic Republic of
تورم مهم نیست ( میشه گفت کنترل شده )
وضعیت زلزله زده ها مهم نیست ( میشه فتوشاپ کرد و گفت همه چی خوب است )
.
.
.
مرگ یک جاسوس مهم است
سید
Iran, Islamic Republic of
مرگ جاسوس مهمه !!!!!
ادعا
Iran, Islamic Republic of
اتهام جاسوسی در کدام دادگاه صالحه ثابت شد؟
قتل افراد در سیستم قضایی و زندانهای خاص اگر تعقیب نشود، خودسرها، می گیرند و می کشند بعد هم فیلم و سریال درست می کنند که طرف فاسد بود، دزد بود، جاسوس بود!
و ما عوام ناس هم میگویم خوبش کردی!
اما حقیقت غیر از این است.
نگرانی آقای روحانی بجاست.البته بنده منتقد سرسختشم و افتخار میکنم بهش رای ندادم اما نگرانی او را درک می کنم شاید خدا خواست و عدوا شود سبب خیر!
بگذارید به یادتان بیاورم که سعید امامی هم ادعا شد عامل قتل های زنجیره ای است....بعد گفتند در زندان با آن همه مراقبت، دوای تنظیف خورده و خودکشی کرده است! سعید امامی انقلابی و نیروی خاص و از مدیران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران!
زهرا کاظمی، ستار بهشتی وحالا سید کاووس امامی هرکدام به نحوی می میرند یا میرانده می شوند اما هیچ تحقیق و تفحص مستقلی یا کالبد شکافی توسط گروهای مستقل پزشکی انجام نمیشه!
یهو بعد مرگشان که دیگر صدایشان در نمآید موجی از انواع اتهامات ثابت نشده نثارشان می شود؟
می شود بگویید در کجای سیره و حکومت اهل بیت علیهم السلام چنین با متهمین رفتار می شود؟
امام علی ع پس از اقدام به قتلش توسط ابن ملجم ملعون، می فرماید در صورت ارتحالش، فقط با یک ضربت قصاص شود و پیش از قصاص، جویای احوال و غذایش می شود که در حقش بی مهری نشود؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
در زمان دبیر شورای عالی امنیتی روحانی چند نفر جاسون از جمله موسویان به زندان رفت و حالا شده ...
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی کسی حق نداره به مرگ در زندان به هر شکل اعتراض کنه.مگه اسید پاشی اصفهان چی شد؟ مطمئنا در مورد زندانها هم هرگز مشخص نخواهد شد
Netherlands
اقای روحانی راستی اسید پاشی اصفهان چه شد؟
Iran, Islamic Republic of
چرا بر جنایت اسیدپاشیهای اصفهان سکوت حکمفرماست و آمر و عاملان ان در پس پرده پنهان هستند.چگونه انها کشف نشدند .چه مصلحتی در بین بود
Iran, Islamic Republic of
دخالت قوا از همدیگر از نظر قانون اشکال دارد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینطور است ولب فق من نفهمیدم چه ربطی به دسنکیری یک جاسوس توسط سپاه دارد سپاهیان پاسداران انقلاب اساامی هستند وچه زیبا فرمود امام و مقتدایمان اگر سپاه نبود کشور نبود واقعا هرچه زمان میگذر د سخنان امام بیشتر رخ می نمایاند
Iran, Islamic Republic of
دولتی که افتخارش بروز نوبرانه هر روز جاسوسان وطن وطن فروش شده بجای این که رییس برای جلوگیری از پیدایش این همه جاسوس دستور بدهد دستور رسیدگی جاسوس خودکشی کرده را میده
Iran, Islamic Republic of
البته همه می دونن که چه کسانی در دولت روحانی ازمرگ این جاسوس خوش حالند ولی فریاد دزد دزد سر دادند تا اسرارشان فاش نشود
Iran, Islamic Republic of
بابا اتفاقی نیفتاده ... یکسری دستگیر شدن و هم خودجوش تو زندان های حکومت خودکشی کردند ... توی این 40 سال عادی بوده تو ایران چیز غیرعادی اینجور اتفاقات نیست
دیشب هم سوگولی آقیان، دکتر احمدی نژاد حرفی زد که دیگر ... شد !
Iran, Islamic Republic of
شما شاه پرست غرب پرست که 40 سال بعد از انقلاب رو سیاه نمایی میکنید انگار ساواک علاحضرت رو فراموش کردین
France
...
کاربر محترم . با تشکر. نظریه خود را مستدل و بدون توهین و کنایه تنظیم کنید. جهان نیوز
United States
...هر وقت یک اتفاق مهم در مملکت میافتد که به یک طریقی ... این دولت نقشی اساسی در آن داشته ایشان شروع به حاشیه سازیهای مضحک میکنند. بابا دست بردار دیگه حنای تو رنگی نداره و هوای دولتت خیلی پسه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی باز هم در اداره کشور مثل همیشه به مشکل خورده و به جای چاره اندیشی مبتنی بر واقعیات به خلق حاشیه جدید پرداخته است .
ایشان فراموش کرده اند درابتدای سال با وعده هایی که داده اند با یک رفراندوم به ریاست جمهوری رسیدند و حالا وقت عمل به وعده هاست نه اینکه برای فرار از مسئولیت تلاش کنند اذهان مردم را منحرف کنند. در روز 22 بهمن نیز دومین رفراندوم امسال را دیدند و افتخار سخنرانی آن را داشتند ولی متاسفانه در آخر سخنرانی به حاشیه پردازی و خبر سازی...روی آوردند.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
طبق همین قانون شما بدلیل اینکه بدون حکم قاضی فردی را جاسوس نامیده اید باید توقیف شوید.
بعدا تجربه ثابت کرده جاسوس ها بیشتر در پوشش ضد امریکایی و دلواپسی وارد ایران می شود.هیچ جاسوس احمقی با پوشش محیط زیست و فعالیت اجتماعی وارد ایران نمی شود چون جاسوس هم نباشی دستگیر می شوی چه برسد به اینکه جاسوس هم باشی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
-
Iran, Islamic Republic of
تجربه خوبی داری
Iran, Islamic Republic of
گردشگری یکی از بهترین پوشش هاست

ولی ظاهرا شما در این زمینه صاحب تجربه ای!
Iran, Islamic Republic of
بهتر است بجای این تصمیم ها فکری به حال این مردم بدبخت کنند دلار شده 5000تومان طرف کمیته تشکیل میده برای زندانها !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
در ایام مبارزات انتخاباتی اخیر یکی از نیروهای حامی روحانی در یک مصاحبه اعلام کرد که قیمت حقیقی دلار به 7000 رسیده اما روحانی برای اینکه رأی بیاره فعلا داره کنترل می کنه تا انتخابات تموم بشه

متأسفانه پول نفت وارد کشور نمیشه مگر از طریق خرید مثلا مالت که ثمره اون تعطیلی کارخانه مالت داخلی شد
مدیران دولتی و نماینده های مجلس هم غالبا حال کار کردن ندارن و با رأی ملت تقریبا بیشتر نیروهای دلسوز از مجلس حذف شدن و مجلس امروز حتی حال نداره چندخط یک قرارداد رو بخونه بعد رأی بده

تنها درد و دغدغه امروز دولت و مجلس این است که مبادا کسی به اسب آمریکا یا اروپا بگه یابو!!!
Iran, Islamic Republic of
نه بیشترین دانلود دانلود دولت اینه که کسی به ماشین های چینی نگه یابو کسی به روسهای عزیز که در همه جا یارو یاور ما هستند نگه دلال جیب دولت خالی کن
Iran, Islamic Republic of
خود... میگی کشتن یک نفر مثل کشتن همه انسانها ست ...
Iran, Islamic Republic of
كشته شدن يك انسان برابر قتل كل انسانهاست
...
یونس
Iran, Islamic Republic of
خیلی به بزرگواری خودتون ببخشید جناب دکتر روحانی غول چراغ جادو نیستن
ایشون دست وپاشون بسته هست و پشتیبانی هم ندارن بله اگر آیت الله رفسنجانی بودن ایشون قدرت عمل بیشتری داشتن در این شرایط با حمایت ایت الله
Iran, Islamic Republic of
آخی دست و پاشم بسته است کل کشور دستش است اونوقت غول چراغ جادو نیست چه قدر شما بامزه اید پس این که می دونست غول چراغ جادو نیست چرا اینهمه در مناظرات واسه بدست آوردن قدرت گفت وعده گشایش صد روزه اشتغال زایی اعتبار پاسپورت ایرانی ...
Iran, Islamic Republic of
یونس عزیز مشکل آقای روحانی اینه که قبل از اینکه احساس کنه رییس جمهور ملت ایران است فکر میکنم هنوز همون امنیتی نظام است و منافع نظام برای ایشان در اولویت قرار دارد تا منافع مردم وایشان نمی تواند بین این دو یعنی نظام و مردم یک نقطه مشترک پیدا کند ...
Iran, Islamic Republic of
بابا چکار به کار روحانی دارید؟ بزارید چند روزی مشغول باشه تا دوره تموم بشه و بره دنبال کارش! اگه بنده خدا از این کارا نکنه! پس چی کنه؟ اشتغال ایجاد کنه؟ تولید راه بیندازه؟ صادرات را رونق بده!؟ ماهواره به فضا پرتاب کنه! قیمت ارز رو پایین بکشه؟؟؟؟؟/....
جابر
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقای روحانی خسته نباشی
...
روح الله
Iran, Islamic Republic of
یک پشنهاد برای دولت کریمه:
یک فصل به منابع در آمدهای بوجه اضافه کنند به اسم در آمد فروش اطلاعات محرمانه به بیگانگان
...
روح سید کاووس
Iran, Islamic Republic of

من روح کاووسم....من خودکشی کردم؟!!!!!!!!!!!!!!

موجک
Iran, Islamic Republic of
دستورداده شد: بروید ببنید تا کجا رو فهمیده اند.