سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۴

آقای ريیس جمهور! از چه واهمه داريد؟

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 554567
آقای ريیس جمهور! چرا اين روزها سكوت فراواني كرده‌ايد و درباره موازی کاری ها سخن نمي‌گوييد؟ چرا درباره برخي از موضوعاتی که توسط عده‌اي و خارج از قانون رخ داده، سخن‌نمي‌گوييد؟ از چه موضوعي واهمه داريد؟! هیچ می دانید که ترس، تفکر را می خورد؟ کمترین درخواست این است که به مردم بگویید از چه واهمه دارید؟!
آقای ريیس جمهور! از چه واهمه داريد؟
گروه سیاسی جهان نيوز: روزنامه های اصلاح طلب همچنان شخص رئیس جمهور را تلاش می کنند در افکار عمومی با انتقادات و همچنین پرسش های چالشی روبه رو کنند.

در همین راستا روزنامه اصلاح طلب شهروند، طی مطلبی نوشته است: آقای ريیس جمهور! از چه می ترسید؟ از تضادهایی که مانع توسعه یافتگی است، خسته نشده اید؟ پس چه کس یا کسانی باید جامعه را به ریل توسعه یافتگی بازگردانده و به هدف برسانند؟!
 
با ورود شبکه های مجازی و اتصال به خرد جهانی، نظام ذهنی و رفتاری اکثریت ملت تغییر یافته و ممانعت های بی خودی که در فرآیند زمان نیز برای همگی به عینیت در خواهد آمد، آیا شما را به عنوان رييس اجرای قانون اساسی کشور بر آن نداشته که نقطه عطفی را در تاریخ پس از انقلاب به ثمر بنشانید؟!

آقای ريیس جمهور! نیک می دانید که مرجع‌های فکری مردم، پراکندگی پیدا کرده و اکثریت ملت به خوراک‌های داخلی توجهی ندارند چرا که احساس می‌کنند خوراک‌ها، استانداردهای تغذیه امروز را ندارند بنابراین چرا سعی نمی‌کنید از محافظه‌کاری بیش از حد خود خارج شوید و مسيري ديگر را در پيش گيريد؟! مگر پس ذهن تان این نیست که راهی باز کنید تا منتهی به آینده عقل پسند و عقلگرايي باشد؟ به نظر شما آیا با ادبیات های تکراری پیشین كه اين روزها بيش از گذشته به گوش مي‌رسد، نتیجه متفاوتی در آینده به دست خواهد آمد؟!

آقای ريیس جمهور! این درست که منافع سرزمینی، ملی و اسلامی در اولویت است اما اگر قدرت چسبندگی را در داخل ایجاد نکنید، آیا منافع ملی در نقطه ای که احتیاج به اتحاد دست جمعی است، ایجاد خواهد شد؟!

در شرایط حال حاضر که نسبت به بسياري اقدامات گذشته، تفاسیر و روایت های مختلفی به بیرون درز پیدا کرده است؛ آیا این تفاسیر، روایت‌ها و زوایای متعدد نگاه، باعث نخواهد شد تا مردم در نقاط کلیدی و حساس بر اساس خرد و منطق بیشتر نسبت به گذشته شان حرکت کنند؟!

آقای ريیس جمهور! فکر مي‌کنيم شما به این نظر رسیده اید که پیدا و پنهان بسیاری از تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری ها و مهم‌تر از همه عملکردها به روی صفحه نظاره مردم ریخته شده است و شما نیز بي‌تردید از این اتفاق خرسند هستید اما کنار عیان‌شدن بسیاری از عملکردها، آیا به همان میزان نقاط قوت وضعف نیز به بار نیاورده است؟!

آقای ريیس جمهور! چرا اين روزها سكوت فراواني كرده‌ايد و درباره موازی کاری ها سخن نمي‌گوييد؟ چرا درباره برخي از موضوعاتی که توسط عده‌اي و خارج از قانون رخ داده، سخن‌نمي‌گوييد؟ از چه موضوعي واهمه داريد؟! هیچ می دانید که ترس، تفکر را می خورد؟ کمترین درخواست این است که به مردم بگویید از چه واهمه دارید؟!

آقای ريیس جمهورى! مردم به شأنیت امنیت، صلح و ...واقف هستند اما از آن طرف به شأنیت مطالبات انسانی شان نیز واقف شده اند و دوست دارند مانند شهروندان درجه بالا زندگی کنند و از تمام حقوق شهروندی برخوردار باشند. زيرا آنان همان‌گونه که تربیت یافته ادبیات پیشین هستند، تربیت یافته ادبیات جدید وامروزي نیز شده‌اند! پس از شما مي‌خواهيم كه آنچه را به انجام برسانید که متناسب با تربیت یافتگی جدید است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لاطائلاتی که برخی روزی نامه های پنهان شده زیر لوای اصلاح طلبی در جامعه می پراکنند آنقدر سخیف و نامربوط است که دل هر آدم منصفی را به درد می آورد با دست زدن به هر طرفندی رایی دست و پا می کنند و به لت و پار کردن حیثیت و آبروی دیگران برای بالابردن خود می پردازند افسوس از امثال حسن روحانی که همه چیز خود را در این راه فداکرد
Iran, Islamic Republic of
خلایق هر چه لایق!
کلید برای حسن ، حسن برای کلید
آقای رئیس جمهوری خوشا به سعادتت با چنین مکاتبه کنندگانی که داری!
افشین
Iran, Islamic Republic of
مردم خوب میدانند که چه میخواهند این مسولین هستند که پنبه در گوش کرده اند و حرکتی در جهت منافعی عمومی مردم بر نمیدارند ایشان اشتباه کردند برای دور دوم کاندیدای ریاست جمهوری شدند باید همان پست قبلی خود را پیگیری میکردند متاسفانه ایشان هیچ تدبیری برای درست کردن زیر ساخت های کشور انجام نداده اند و فقط اقتصاد دولتی را دولتی تر کرده اند و همه مردم را گرفتار بروکراسی اداری کرده اند
Iran, Islamic Republic of
100 دلار !برای این مقاله میگم سرویس پرداخت کنه یا شایدم قبلا حساب شده