پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۴
اختصاصی جهان نیوز// انتقاد وزیر خاتمی از نوع مواجهه اصلاح طلبان با روحانی

مماشات کنیم خاتمی مجبور می‌شود «تکرار می‌کنم» را برای لاریجانی بگوید

شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب: 545957
ما از همین الآن راه خودمان را جدا کنیم و از این دولت انتقاد کنیم و نگذاریم روحانی خودش را به ما بچسباند. روحانی سود و بهره خود را برد و هم در کابینه سر ما کلاه رفت و هم در انتخابات، اما چاره ای نبود.
مماشات کنیم خاتمی مجبور می‌شود «تکرار می‌کنم» را برای لاریجانی بگوید
گروه سیاسی جهان نيوز: یکی از وزرای دوره اصلاحات که اینک به خاتمی هم بسیار نزدیک است، اخیرا گفته:
برای انتخابات آینده مجلس راه ما از دولت جدا می شود. تعارف هم نداریم برای 1400 ریاست جمهوری ما باید مستقل بیاییم نه اینکه دست روی دست بگذاریم و گزینه مطرح نکنیم.

وی تصریح می کند: باید چند گزینه قوی داشته باشیم که از فیلتر شورای نگهبان رد شوند. اگربخواهیم مثل برخوردمان با روحانی، مماشات کنیم، خاتمی مجبور می شود «تکرار می کنم» را برای لاریجانی بگوید و برنامه روحانی هم همین است.

وزیر خاتمی می افزاید:ما از همین الآن راه خودمان را جدا کنیم و از این دولت انتقاد کنیم و نگذاریم روحانی خودش را به ما بچسباند. روحانی سود و بهره خود را برد و هم در کابینه سر ما کلاه رفت و هم در انتخابات، اما چاره ای نبود.

وی تاکید می کند: از همین الان می توانیم انتقاد کنیم و فضا را جدا کنیم و یک بازسازی جدید مطرح کنیم. حرفی که سعید حجاریان مطرح کرد خوب است. باید دیگران دست بگیرند و صحبت کنند که کفگیر روحانی به ته دیگ خورده و باید نقد شود. باید شروع کنیم. نباید بگذاریم حریف دوباره پرچمدار منتقد و مخالف دولت باشد و همه چیز سر ما شکسته شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
کشور در بد زمانی گیر این دولت بی تدبیر و مجلس بی تدبیرتر افتاده است خدا به خون شهدا خودش فرجی حاصل کند
Iran, Islamic Republic of
نصر من الله و فتح قریب
سعید110
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان هیچ وقت خودشان به تنهایی عددی نبوده اند.
بر عکس آنان که به اصول انقلاب اسلامی پایبند هستند، برای خودشان عددی هستند، منتهی تنها و انفرادی جاده سیاست را گز می کنند!
ايرج
Iran, Islamic Republic of
فعلا كه شما لاريجاني رو رئيس مجلس كرديد