جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جریان سازی جعلی انتخاباتی با جفای به رهبری

جمعه ۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 51846
عصرایران - در حالی که مقام معظم رهبری به صریح ترین شکل ممکن اعلام داشته اند که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنند و رأی ایشان را حتی اعضای خانواده شان هم نمی دانند ، یک جریان خاص سیاسی ، با هزینه کرد از جایگاه رهبری و در رویکردی صد در صد مخالف با دیدگاه آیت الله خامنه ای ، در صدد القای حمایت ایشان از یک کاندیدای خاص است و می کوشد به گونه ای وانمود کند که رأی به فردی جز آن یک نفر ، حرکت در مسیر خلاف منویات ولی فقیه است.

به گزارش عصرایران ، اخیراً نامه ای منتشر شده که در آن یک مسوول روحانی در پاسخ به سوال یک مقام نظامی که خواستار ارائه طریق در خصوص انتخابات شده ، نوشته است که نظر صریح مقام عظمای ولایت ، انتخاب مجدد دکتر محمود احمدی نژاد به ریاست جمهوری است!!
در نامه ادعایی که اصالت آن به شدت زیر سوال است ، همچنین از مقام نظامی سوال کننده خواسته شده است که مراتب را به اطلاع بقیه نیز رسانده و به ویژه پرسنل وظیفه را توجیه نماید.
جالب اینجاست که هیچکدام از این دو نامه دستنویس، دارای امضا نیستند!

از آن جا که خوشبختانه مقام معظم رهبری تصریحاً انتساب چنین ادعاهایی به ایشان را رد کرده و اعلام داشته اند که رأی ایشان همانند دوره های گذشته ، مخفی باقی خواهد ماند ، بدیهی است که چنین انتسابی ، قطعاً مقرون به صحت نیست و لذا پدیدآورندگان این جعل مستوجب پیگرد هستند.

این مساله از دو حالت خارج نیست : یا عده ای خواسته اند ولو با جفا به رهبری برای کاندیدای مورد علاقه خود ، پشتوانه سازی کنند و یا آن که طیف مخالف ، خواسته است نوعی جنگ روانی علیه رقیب به راه اندازد و البته هزینه این امر را نیز متوجه جایگاه رهبری نماید.

مع الوصف باید گفت که این قبیل بازی ها ، دیگر نخ نما شده اند و رهبری نیز با هوشمندی و آینده نگری ، پیش از این که طراحان چنین پروژه هایی ، طرح هایشان را استارت بزنند ، به صراحت اعلان کردند که توصیه ای برای رأی دادن به یک فرد خاص نمی کنند.
ایشان در نوروز امسال - یعنی دو ماه پیش از انتشار چنین مطالبی - در بارگاه امام رضا علیه السلام درباره موضع رهبری در انتخابات صراحتاً خاطر نشان کردند: «همیشه گمانه زنی ها و شایعاتی در این زمینه بوده و خواهد بود اما بنده یک رأی دارم که در صندوق می اندازم و به هیچ کس هم نمی گویم که به چه کسی رأی بدهد یا ندهد ، چرا که تشخیص این مسئله برعهده خود مردم است.»

بدیهی است وقتی چنین صراحتی در میان است نمی توان به دست نوشته هایی که معلوم نیست از کجا آمده اند ، اعتماد کرد.

نکته قابل توجه دیگر که جعلی بودن این نامه ها را تقویت می کند این است که تهیه کنندگان نامه ، آن را زیر لوگوی نشریه انصار حزب الله (یالثارت الحسین) به تاریخ دوشنبه اخیر منتشر ساخته اند در حالی که یالثارات روزهای چهارشنبه منتشر می شود و بررسی های خبرنگارعصرایران نشان می دهد این نشریه اصولگرا ، در روز مذکور ، ویژه نامه ای هم منتشر نکرده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *