جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴
خبر ویژه//

کاندیدای مجمع اصلاح طلبان کیست؟/ باز هم نامی از عارف نیست!

يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 502405
جمع بندی کلی همه این جلسات نگرانی درباره عدم رآوری روحانی و همچنین چگونگی طرح گزینه های در سایه در انتخابات بوده است.
کاندیدای مجمع اصلاح طلبان کیست؟/ باز هم نامی از عارف نیست!
تاکنون بسیاری از احزاب سیاسی اصلاح طلب و گروه های همچون شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات و یا شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان درباره انتخابات ریاست جمهوری آتی و نحوه ورود به آن جلسات مختلف تحلیلی و تصمیم گیری برگزار کرده اند.

به گزارش جهان نيوز، جمع بندی کلی همه این جلسات نگرانی درباره عدم رآوری روحانی و همچنین چگونگی طرح گزینه های در سایه در انتخابات بوده است.

گرچه برخی اصلاح طلبان دنبال گزینه مستقل از روحانی بوده و هستند ولی بسیاری نیز عدم اعلام نظر در اینباره را تا روشن شدن بیشتر فضای جامعه برای انتخابات، مضر و خلاف دور اندیشی و سبب ایجاد اختلاف شدید با اعتدالیون می دانند.

به همین دلیل فعلا حفظ روحانی به عنوان گزینه مهم تر برای اصلاح طلبان البته با شرایطی همچون حمایت مشروط و یا گرفتن سهمیه بیشتر در دولت آینده، را عاقلانه تر ارزیابی می کنند.

در همین حال اخبار دریافتی خبرنگار جهان نيوز حاکیست، مجمع اصلاح طلبان نیز فعلا جمع بندی شان این است که روحانی کاندیدای اصلی باشد و دو نفر نیز کاندیدای در سایه باشند.

از کاندیدا های سایه نیز بیشتر از افرادی همچون پزشکیان و جهانگیری نام برده می شود و همچنان نامی از محمد رضا عارف دیده نمی شود.

این در حالیست که بسیاری از اصلاح طلبان اولویت پزشکیان را بر جهانگیری را بیشتر می دانند و چون درباره عارف اختلاف نظر شدید در درون اصلاحات وجود دارد، جمع بندی خاصی ندارند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچ گاه قرار نبود عارف کاندیدای در سایه باشد و اصلاح طلبان دقیقا میدانند چه میکنند و با عارف هماهنگند
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اقای عارف مثل زاپاس ماشین است.
Iran, Islamic Republic of
عارف رو دیگر هیچ کس به بازی نمی گیره .
Iran, Islamic Republic of
شما به فکر برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۰ باشید!