پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۴
خبر ویژه//

پیشنهاد شش سرفصل تبلیغاتی یک تیم اصلاح طلب برای انتخابات/ ظریف از مدیریت روحانی تجلیل بیشتری کند!

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 501007
مسأله بعدی این است که می‌گویند طیف مقابل را باید به‌طور منظم به احمدی‌نژاد متصل کرد؛ اینها چه علیه احمدی نژاد حرف بزنند و چه به نفع او حرف نزنند این موضوع به نفع ماست.
پیشنهاد شش سرفصل تبلیغاتی یک تیم اصلاح طلب برای انتخابات/ ظریف از مدیریت روحانی تجلیل بیشتری کند!
چندی قبل یکی از بزرگان اصلاحات یک تیم از برخی چهره های اصلاح طلب که سابقه کار  انتخاباتی و حزبی را دارند مأمور تدوین گفتمان انتخابات ریاست جمهوری آینده کرده است.
به گزارش جهان نيوز، در این تیم که یکی از از اعضای اصلاح طلب شورای شهر و همچنین یکی از دریافت کنندگان حقوق های نجومی نیز حضور دارند، تاکنون پیشنهادات خود را به شرح ذیل جمع بندی کرده اند:
1: نکته اول این است که مسئله برجام همچنان ظرفیت دارد منتها باید به جای ثمرات برجام روی تبعات لغو برجام حرف زد.
2: آقای روحانی باید چند وعده مشخص اقتصادی بدهد و اولین وعده‌ای که باید بدهد این است که تیم اقتصادی‌اش را عوض می‌کند.  البته این ملاحظه نیز وجود دارد که از آنجا که بحث می‌شود اعضای تیم اقتصادی جدید چه کسانی هستند، اگر از قبل در انتخابات بگوید، بعضی مخالفت می‌کنند و ممکن است این باعث شود تیم اقتصادی ایشان انگیزه‌اش را از دست بدهد و حتی علیه آقای روحانی در انتخابات موضع بگیرد.
3: روی مسئله اینترنت و آزادی‌های اجتماعی به ویژه درباره مسائل زنان، آقای روحانی باید وعده‌های مشخص داشته باشد و در عین حال باید یک چهره مهمتر به جای خانم مولاوردی در امور زنان دولت مسئولیت بگیرد.
4: نکته بعدی که جزو جمع‌بندی‌های این جلسه است این است که چهره‌های کلیدی دانشگاهی و هنری دارای محبوبیت اجتماعی باید بیایند و تبعات توقف دولت روحانی و روی کار آمدن مجدد اصولگرایان را شرح بدهند و به نوعی هراس اجتماعی از روی کار آمدن اصولگرایان شکل بگیرد.
5: مسأله بعدی این است که می‌گویند طیف مقابل را باید به‌طور منظم به احمدی‌نژاد متصل کرد؛ اینها چه علیه احمدی نژاد حرف بزنند و چه به نفع او حرف نزنند این موضوع به نفع ماست.
6:مسأله آخری هم که در این جلسات فعلا مطرح شده این است که آقای ظریف باید متقاعد شود اظهارنظرهای انتخاباتی و داخلی بیشتری به نفع آقای روحانی است و خصوصاً در تجلیل از مدیریت روحانی بیان کند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مقدر
Iran, Islamic Republic of
بابا چشم سفیدی احمدی نژاد درمان شد ولی چشم سفیدی شما کشنده است!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
ایکاش میشد ۲۴ ساعت مسئولین وبرخی سیاسیون در یک محیط بدون محافظ بامردم تنها میماندند.اخ اگه میشد چی میشد. .
Iran, Islamic Republic of
کار از تجلیل و این حرفا گذشته.
اگه انتخاب نشد تقصیر خودروقراضه سازهاست.
سعید
Iran, Islamic Republic of
خب میگیم از مدیریت لجن پراکنانه ی احمدی نژاد دفاع کنند