جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۸
​سنگالیزاسیون این بار به دست وزیر علوم؛

رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حال میزبانی از 85 اندیشمند خارجی برکنار شد!

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 499223
رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حالی که میزبانی 85 اندیشمند خارجی در نخستين اجلاس گفت‌وگوهاي فرهنگي ايران و جهان عرب، توسط فرهادی وزیر علوم از سمت خود برکنار شد!
رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حال میزبانی از 85 اندیشمند خارجی برکنار شد!
گروه فرهنگ جهان نيوز ـ محمدمهدی طهرانچی، رئيس دانشگاه شهید بهشتی که ریاست دبيرخانه گفت‌وگوهاي فرهنگي ايران و جهان عرب را نیز بر عهده دارد امروز در حالی که مشغول میزبانی از مهمانان نخستين اجلاس گفت‌وگوهاي فرهنگي ايران و جهان عرب بود، با حکم برکناری خود از ریاست دانشگاه شهید بهشتی مواجه شد.
 
محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز طی حکمی دکترسید حسن صدوق را به سمت سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب و محمدمهدی طهرانچی را برکنار کرد. هنوز علت این برکناری مشخص نشده است.
 
نکته جالب این است که وزیر علوم پس از اقدام به برکناری تحقیرآمیز رئیس دانشگاه شهید بهشتی در نامه ای جداگانه از زحمات طهرانچی تقدیر هم کرده است! 




محمدمهدی طهرانچی در حال سخنرانی در نخستين اجلاس گفت‌وگوهاي فرهنگي ايران و جهان عرب ـ 2 بهمن 95

این شیوه برکناری یادآور اقدام رئیس جمهور سابق در برکناری منوچهر متکی، وزیر امور خارجه وقت است که در هنگام حضور در سنگال و مذاکره با مقامات این کشور از برکناری خود آن هم توسط همتای سنگالی اش باخبر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تدین این پامنبری حاج مجتبی تهرانی و سواد فوق العاده بالای او بعنوان استاد تمام دانشگاه امثال فریدون را آزار می داد.
عضو هیات علمی شهید بهشتی
Iran, Islamic Republic of
آیا اثری از موعظه ها در ایشان دیدید؟ اگر نیت و نتیجه اعمال درست باشد از برکناری نباید ناراحت شد. پست های دنیوی ماندگار نیست.
Iran, Islamic Republic of
جناب عضو هیات علمی، بدون قاطی کردن مطالب با هم بگویید آیا رفتار بی مسولانه و متکبرانه ایشان را با هیات علمی های جوان دید ه اید. استاد تمام فوق اگر خیلی مستعد بود چرا در رشته بهتر و در دانشگاه بهتر تحصیل نکرده است.
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام جهان خوشحالم ازبرگشتتون یه درخواستی ازتون داشتم قالب قبلی سایت بهتر بود بی زحمت همون قبلی رو بزارید درضمن تعداد خبراتون نسبت به قبل کمتر شده بیشترش کنید
سلام
Iran, Islamic Republic of
مثل سنگال!
Canada
ای کاش کمی از رفتار غیر مسوولانه و برخورد های تحقیر آمیز ...با اساتید جوان اطلاع داشتید.
Canada
استاد تمام و رییس مورد نظر شاید انسان خوبی هم باشد ولی انسان معصومی نیست.
Iran, Islamic Republic of
استاد تمام فوق باید زودتر از این ها عوض می شد. در بسیاری از مسایل بدون اطلاع نظر میداد.