پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

چرا وزیر ورزش سکوت کرد ؟

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 497585
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنان به ما می‌گویند استقلال و پرسپولیس به آنها پیشنهاد 2 میلیارد تومان می‌دهند. این پیشنهادها در سال اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود.
به گزارش جهان، سعید آذری در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت تصویب بودجه باشگاه ذوب‌آهن در هیأت مدیره گفت: من پیشنهادهای خود را به هیأت مدیره باشگاه ارائه کردم و قرار است پس از بررسی و جمع‌بندی نهایی میزان بودجه مشخص شود. البته کارخانه ذوب‌آهن متاثر از فضای اقتصادی کشور و سال اقتصاد مقاومتی ملاحظاتی دارد.

وی در مورد بحث پیوستن کاوه رضایی به پرسپولیس گفت: واقعا خبری از کاوه رضایی نداریم. اگر کسی از او خبر دارد و یا خبرگزاری شما را می‌خواند و از او اطلاع دارد به ما هم خبر دهد. کاوه رضایی دیگر با ما قرارداد ندارد و ما از او بی‌خبر هستیم.

آذری با اشاره به پیشنهادهای نجومی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بازیکنان در نقل و انتقالات گفت: حرف باشگاه‌های دیگر این است که چرا استقلال و پرسپولیس که زیر نظر مستقیم وزارت ورزش اداره می‌شود و زیرمجموعه‌ای از دولت هستند، ارقام نجومی پرداخت می‌کنند؟ چرا گودرزی وزیر محترم ورزش که سال قبل می‌گفت نباید پول‌های کلان در فوتبال پرداخت شود، اکنون نسبت به جذب بازیکنان استقلال و پرسپولیس سکوت کرده است؟ چرا کسی نمی‌گوید پرسپولیس و استقلال با چه ارقامی این بازیکنان را جذب کرده‌اند؟

وی افزود: باشگاه‌هایی که مستقیما زیر نظر وزارت ورزش هستند باید بیش از همه الگو باشند و مسائل اقتصادی را که مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان بیان کردند، رعایت کنند. امسال سال اقتصاد مقاومتی است اما ما با هر بازیکنی که صحبت می‌کنیم می‌گوید استقلال 2 میلیارد تومان و پرسپولیس 2 و نیم میلیارد تومان پیشنهاد کرده است. چرا وزیر ورزش نسبت به این ارقام سکوت کرده‌اند؟ اما فصل گذشته ما یک بازیکن گرفتیم مدام صحبت از مبلغ‌های کلان شد. درحال حاضر ما فقط یک بازیکن از لیگ دسته دوم با قیمت 150 میلیون تومان جذب کردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: چرا اکنون قیمت‌شکنی استقلال و پرسپولیس ایراد نمی‌گیرند؟ فصل گذشته فغانی یک اشتباه در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن انجام داد مقام محترم وزارت ورزش به مسائل فوتبالی ورود کرد. اما اکنون هیچ کسی پاسخگو نیست و صحبتی از ارقام کلان پرداختی نمی‌کند. اکنون استقلال خوزستان که قهرمان شده با چالش بزرگی مواجه است و هیچ قانونی برای حمایت از بازیکنان این تیم و حفظ این باشگاه وجود ندارد. اگر باشگاه ما با بازیکنان قرارداد 2-3 ساله نداشت اکنون ما با چالش بسیار بزرگی مواجه می‌شدیم. با پیشنهاد ارقام نجومی ذهن بازیکنان ما را خراب کرده‌اند. آقایانی که صحبت از ولخرجی باشگاه‌های صنعتی می‌کردند اکنون ببینند در باشگاه‌های دولتی چه شرایطی پیش آمده است.

آذری در مورد اینکه استقلال خواهان قاسم حدادی‌فر است، گفت: قاسم حدادی‌فر به هیچ تیمی نمی‌رود. او در ذوب‌آهن خواهد ماند. اگر هم باشگاهی خواهان این بازیکن است باید مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان نقدی به روی میز بگذارد تا رضایتنامه او را بدهیم. می‌‌دانید چرا این رقم را بیان کردم؟ زیرا می‌خواهم ثابت کنم در باشگاه‌هایی که دولتی هستند چه ریخت و پاش‌هایی انجام می‌شود و چه ارقام نجومی به بازیکنان می‌دهند که این رفتارها در سال اقتصاد مقاومتی و همچنین با فرمایشات مقام معظم رهبری در تضاد است.

وی در مورد اینکه گل‌محمدی قرار است به برزیل برود، گفت: بله ما او را به برزیل می‌فرستیم تا بر اساس سلیقه خودش و بودجه‌ای که داریم بازیکن جذب کنیم.

آذری در مورد درخواست کی‌روش از باشگاه‌ها مبنی بر استفاده نکردن بازیکنان ملی‌پوش گفت: در این مورد با برانکو هم نظر هستیم. بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد خط و مشی آن از سوی باشگاه تعیین می‌شود نه از کسی دیگر. البته همواره به نقطه نظرات کی‌روش احترام گذاشته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *