جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش فرماندار داراب به سقوط هواپیما

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 497449
به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سقوط یک فروند هواپیمای ملخی در کوه‌های داراب استان فارس و بروز آتش سوزی در ارتفاعات این شهرستان، فرماندار داراب گفت: مساله سقوط هواپیما در دست بررسی است
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شامگاه دوشنبه، دربرخی از شبکه های اجتماعی خبری مبنی برسقوط هواپیمای ملخی ناجا در منطقه داراب استان فارس انتشار یافت که فرماندارداراب اظهارداشت: زمان اعلام خبر سقوط هواپیما در حدود ساعت 19 اعلام که با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه یک گروه کوهنورد را به ارتفاعات اعزام کرده‌ایم وتا کنون خبری بر این موضوع دریافت نشده است.

عبدالرضا قاسم‌پور فرماندار داراب با اعلام اینکه بنا بر گزارش مردم محلی که اعلام کرده بودند شیئی را مشاهده کرده‌اند که در محدوده مرز بین داراب و سیرجان سقوط کرده و آتش‌ گرفته است افزود:با توجه به اینکه وقوع حریق در عرصه‌ای از منابع طبیعی که وسعتی حدود 20هکتار دارد، تایید شده است اما سقوط هواپیما را تایید یا تکذیب نخواهم کرد.

این در حالی است که مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت وگو با تسنیم سقوط هواپیما یا بالگرد در محدوده داراب را تکذیب کرد.

حسن فیاض پور با تاکید بر اینکه طی تماس تلفنی که با مدیران فرودگاه‌های استان های همجوار گرفته شده گفت: هیچگونه حادثه سقوط توسط سیستم‌های آنها ثبت نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *