کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استارت دوران پساروحانی در دولت

تسویه حساب در تیم رسانه ای نزدیک به دولت؟!

25 خرداد 1395 ساعت 1:13

یک سایت حامی دولت نوشت تیم رسانه‌ای دولت نقش تخریبی علیه دولت دارند و برخی مدیران آن در کنار اشتغالات شرکتی، منتظر دوران پساروحانی هستند.


به گزارش جهان، سایت انتخاب در این باره نوشت: 3 سال تمام است که جریانات مخالف و موافق دولت، یکصدا از ضعف تیم رسانه‌ای دولت سخن می‌گویند؛ جریانی ناهمگون و غیرمرتبط، هم نسبت به یکدیگر و هم نسبت به دولت! که ذهن‌شان، بیش از آنکه متوجه دولت و جریانات رسانه‌ای باشد، مشغول اولویت‌های کاری و اقتصادی خود است! یا دغدغه‌ای نسبت به دولت ندارند، اعتقادی به آن ندارند و یا در ذهن مبارک خود، خرید سهم فلان شرکت توزیع یا اخذ فلان مجوز و...، فروخته شود، خریده شود و...!

اجزای این تیم رسانه‌ای غیر مرتبط، از دسته حیرت‌انگیزترین انتخاب‌های دفتر رئیس جمهور است. به طوری که جمع‌آوری این همه جزء، فرد و جریانات نامرتبط با دولت و ناهمگون با یکدیگر، از دسته هنرهایی است که تنها از پس برخی «به ظاهر دوستان روحانی» برمی‌آید!

در نتیجه هنر این دوستان، مدیریت رسانه‌ای دولت به کسانی سپرده شده که به ایده‌های رئیس‌جمهور باور ندارند و خود را مدیون رقیب روحانی می‌دانند، و چه بسا اولویت‌های دیگری دارند یا آنکه اساساً رسانه را نمی‌فهمند! و چنین می‌شود که اجزای تیم رسانه‌ای دولت، هر یک از تیم رسانه‌ای رقیب، در جایگاه‌های رسانه‌ای دولت جا خوش کرده‌اند و سوگمندانه، به دغدغه‌های دولت بی‌توجه‌اند!

انتخاب می‌افزاید: این تیم ناهمگون که اولویت‌هایش را، هر چیزی جز «رسانه» و «دغدغه‌های دولتی» می‌توان دانست، هم تبختر ویژه‌ای دارد و هم، ادعایش گوش فلک را کر می‌کند! و جالب‌تر آنکه، خود را عامل موفقیت‌های دولت می‌پندارند، و نمی‌بینند (و شاید نمی‌خواهند چشم باز کنند) آن بدنه عظیم مردمی که در سال 92 به روحانی رأی داد، مدتهاست به ادعاهای دولت اعتقاد ندارد.

نکته غمبار ماجرا اینجاست، همین تیم ناهمگون، در یک ادعا مشترکند؛ آنها در پس ذهن خود و در جلسات خصوصی، به یکدوره‌ای بودن «روحانی» معتقدند، از همین رو، از هم اینک، بار و بندیل وسعت یافته خود را جمع کرده و آماده «کسب و کار» در فضای «پسا روحانی» هستند! خدا را چه دیدید، شاید در دولت بعدی (در صورت نبودن روحانی) این تیم ناهمگون، همگون‌تر از پیش به دولتی بعدی، خدمات ارائه دهد!
منبع:کیهان


کد مطلب: 497425

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/497425/تسویه-حساب-تیم-رسانه-نزدیک-دولت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com