جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

معرفی و حذف هیأت مدیره سرخابی ها !؟

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب: 497414
در اقدامی عجیب از سوی یکی از معاونان وزیر ورزش اسامی تائید نشده هیأت مدیره جدید سرخابی‌های پایتخت بر روی یک کانال مجازی اعلام و پس از دقایقی پاک شد!
به گزارش جهان به نقل از فارس، در اقدامی عجیب از سوی عبدالحمید احمدی که به عنوان یکی از معاونان وزارت ورزش شناخته می‌شود، اسامی تائید نشده هیأت  مدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در یک کانال در شبکه مجازی تلگرام منتشر شد و پس از پیگیری‌های سریع رسانه ها و بعد از 20 دقیقه این خبر از این کانال خبری حذف شد!

این اقدام عجیب در حالی از سوی یکی از معاونان وزارت ورزش و جوانان رخ داد که طبق شنیده‌های موثق پیش‌نویس اعضای هیأت مدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس حتی به تائید محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان هم نرسیده است و مشخص نیست این اسامی از چه طریقی اعلام شده است.

این بازی مجازی با رسانه‌ها در حالی رخ می‌دهد که سال گذشته هم اعضای هیأت مدیره سرخابی‌ها در بازدید نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش از اردوی شمشیربازی اعلام شد و حالا شاهد هستیم که اعضای تائید نشده توسط یکی دیگر از معاونان وزیر در یک کانال مجازی منتشر می‌شود.

در حالی که 2 باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مشغول جذب بازیکنان مدنظر مربیان خود هستند مشخص نیست چنین اقدامی از سوی یکی از مسئولان متولی ورزش چه معنایی می‌تواند داشته باشد.

باید دید وزارت ورزش و مسئولان ارشد آن چه موضعی در قبال این عمل آماتور خواهند گرفت چرا که ابتدا نام اعضای هیأت مدیره 2 باشگاه که تائید نشده هم هستند در یک کانال مجازی توسط معاون وزیر ورزش اعلام می‌شود و سپس همین خبر که عبدالحمید احمدی آن را منتشر کرده پس از حدود 20 دقیقه از روی این صفحه پاک شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *