جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۳

کابینه پیرمردها را تعطیل کنید!

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 497276
مسئول ستاد اننخاباتی حسن روحانی در شمال تهران گفت: یکی از ایرادات بزرگ دولت یازدهم این است که درها به روی مردم بسته شده و کارها دست تیمی از کارگزاران و سازندگی و اندکی از اصلاح طلب های افراطی است.
به گزارش جهان، امیر حسین جوانشیر از مسئولان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات 92 در آستانه عمر سه سالگی دولت روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: در آستانه 24 خرداد و شروع آخرین سال دولت یازدهم هستیم.

وی با بیان اینکه دولت حسن روحانی با وعده های زیادی به سر کار آمد، افزود: بعد از سه سال از عمر این دولت، مردم همچنان منتظر تحقق وعده های داده شده در هنگام تبلیغات هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم هیچ برنامه ای برای رفع مشکلات اقتصادی مردم ندارد، بیان کرد: شعار دادن، کارها و مانور های تبلیغاتی که رییس جمهور انجام می‌دهد نشان از بی برنامه بودن تیم اقتصادی وی در حل مشکلات ملت ایران است.

جوانشیر در ادامه تصریح کرد: بیکاری، رکود، تعطیلی کارخانه ها، افزایش قیمت دلار و... شواهدی است که نشان می‌دهد دولت یازدهم در امور اقتصادی ناموفق بوده و بجای حل مشکلات، دولت قبل را مقصر تمام ناموفقیت های خود می داند.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی اقای روحانی کابینه ای با سن بالا است که دیگر نمی تواند مشکلات مردم را حل کند، گفت: جدا از این مطلب وجود افراد حاشیه ساز و فامیل بازی در این دولت مشاهده می شود و  آقای روحانی باید کابینه پیرمردها را تعطیل کند و کار را به دست جوانان بسپارد.

وی با اشاره به اینکه انتصاب های فامیلی در عمل نماد خوبی بین مردم ندارد، اضافه کرد: می‌بنیم که بجای شایسته سالاری و استفاده از متخصصین در امور از کسانی در مناصب مختلف استفاده  می شود که از جریان خاصی حمایت می‌کنند.

مسئول ستاد اننخاباتی حسن روحانی در شمال تهران تصریح کرد: یکی از ایرادات بزرگ این دولت این است که درها به روی مردم بسته شده و کارها دست تیمی از کارگزاران و سازندگی و اندکی از اصلاح طلب های افراطی است.

جوانشیر با اشاره به اینکه مردم از این عملکرد ناراضی هستند، گفت: در یک سال باقی مانده رییس جمهور باید رویه خود را عوض کرده و به جای وعده هایی که انجام نمی شود به فکر رفع مشکلات مردم باشد.

وی با بیان اینکه اگر وضع به همین منوال پیش رود قطعا دولت یازدهم چهار ساله خواهد بود، بیان کرد: آقای روحانی بجای شوهای سیاسی که راه انداخته است به فکر بر طرف کردن مشکلات معیشتی مردم باشد.

وی در انتها خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده است کسانی که به آمریکا اعتماد می‌کنند در آخر سیلی محکمی از این اقدام خود خواهند خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وجداناً كابينه پيرمردها هيچ موفقيت چشمگيري نداشتند . حداقل تا كنون.
یزدی
Iran, Islamic Republic of
خدایا مردم را نجات بده
بیکاری بالارفتن سن ازدواج نبود مسکن مهر تورم روزانه دستمزد پائین فاصله طبقاتی فرارخائنیل از دست عدالت و جود افرادسالخورده در اجرائی کشور
مجید
Iran, Islamic Republic of
چرا موفق نبود پاسپورت اعتبار پیدا کرد هسته ای بتن ریخته شد بحرین مارا تحدید به جنگ کرد دارای مادر غرب به تاراج رفت این همه کار ... کم بود