جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱

50 کیلو آلبالوی گندیده مهم‌تر از حقوق و پاداش 700 میلیونی!

يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 497031
اغلب روزنامه‌های حامی دولت و اصلاح‌طلب از پرداختن به ماجرای حقوق 234 میلیون تومانی یک مدیر بانک دولتی طفره رفتند. این مدیر بانکی که زیر نظر وزارت رفاه و تعاون فعالیت می‌کند، علاوه بر حقوق مذکور پاداش 500 میلیون تومانی نیز دریافت کرده است.
50 کیلو آلبالوی گندیده مهم‌تر از حقوق و پاداش 700 میلیونی!
به گزارش جهان، در پی روشنگری مستند کیهان و برخی رسانه‌های دیگر درباره این ماجرا، معاون اول رئیس‌جمهور دستور پیگیری موضوع را به وزیر رفاه داد اما نه اصل موضوع و نه دستور جهانگیری هیچ‌کدام در صفحه اول مطبوعات حامی دولت منعکس نشده و برخی از این روزنامه‌ها حتی در صفحات داخلی نیز به ماجرای تبعیض در حقوق‌های پرداختی نپرداخته‌اند که از یک سو می‌تواند دال بر بی‌اهمیتی مسئله تبعیض و رانت‌خواری برای این مطبوعات باشد و از طرف دیگر می‌توان گفت که آنها دستور پیگیری معاون اول رئیس‌جمهور را جدی نمی‌دانند و جدی نگرفته‌اند.

روزنامه‌های آفتاب یزد، شرق، شهروند، هفت صبح، جمهوری اسلامی، قانون و وقایع اتفاقیه از جمله روزنامه‌هایی بودند که از بررسی موضوع در صفحه اول خود دریغ کردند و به تعبیری این موضوع مهم را سانسور کردند.

روزنامه اعتماد و آرمان نیز هرچند به موضوع پرداخته‌اند اما سعی کرده‌اند اصطلاحا موضوع را ماست‌مالی کرده و روی شفافیت در دولت تاکید کنند؛ حال آن که مشابه این عدم شفافیت در ماجرای فیش حقوقی مدیران بیمه و برخی قراردادهای هنگفت اقتصادی و نفتی تکرار شده است.

در صفحه اول روزنامه‌های مذکور عناوینی از این دست به چشم می‌خورد:

- حبیب [خواننده‌ای که مدت‌ها در لس‌آنجلس به سر می‌برد] در غربت نمرد
- دومین نامه کارگردان  فیلم [مستهجن] 50 کیلو آلبالو به جنتی
- گزارش قانون از زندگی هنری حبیب محبیان
- آخرین گام‌های اتحاد دموکرات‌ها
- عراقچی: کاسبان برجام همچنان برای برجام مانع‌تراشی می‌کند.
- معرفی 13 خودروی پرفروش بازار آمریکا
- نوای مرد تنهای شب خاموش شد
- با روحانی تا 1400؛ پیام سرخه به سیاسیون اصول‌گرا و اصلاح‌طلب
- چشم طمع ترامپ به آرای سندرز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
هرکدام جای خود را دارند. به بهانه مبارزه با مفسده نمی‌شود جای دیگر آزادی را سلب کرد.