پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آب پاکی مادورو روی دست مخالفانش

يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 496995
رئیس جمهوری ونزوئلا تاکید کرد که تا سال آینده هیچ همه پرسی درباره ادامه یا کنار رفتن وی از قدرت برگزار نخواهد شد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، نیکلاس مادرور رئیس جمهوری ونزوئلا تاکید کرد که تا سال آینده هیچ رفراندومی در زمینه حکومت وی برگزار نخواهد شد.

مخالفان مادورو با تهیه یک دادخواست که به امضای 1.3 میلیون نفر رسیده به دنبال برگزاری یک همه پرسی درباره ریاست جمهوری وی تا قبل از پایان سال 2016 هستند.

مخالفان دولت ونزوئلا با حمایت کشورهای خارجی به ویزه آمریکا، نیکلاس مادورو را متهم می‌کنند که کشور را به ورطه ورشکستگی اقتصادی کشانده است و تلاش می‌کنند وی را از قدرت کنار بزنند و طرح پیشنهادی آنها برگزاری یک همه پرسی است.

مادرور در واکنش به این تلاشها در جمع هواداران دولت در کاراکاس گفت: ما باید به انتخابات احترام بگذاریم و بگذاریم مقامات انتخاباتی تصمیم بگیرند.

وی افزود: اگر آنها همه پرسی می‌خواهند آنها باید آن را به بعد از 10 ژانویه موکول کنند تا فرصت کافی باشد و همه شرایط آن نیز باید حاصل شود.

از طرف دیگر کمیسیون انتخابات ونزوئلا نیز گفته است که آنها قصد دارند بین 20 تا 24 ژانویه هویت امضاکنندگان دادخواست و درستی اثر انگشت انها را احراز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *