پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیام روحانی برای درگذشت استادسبزواری

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب: 496959
رئیس‌جمهور با تسلیت درگذشت استاد سبزواری تاکید کرد: مرحوم سبزواری از تلاشگران جریان ساز در عرصه فرهنگ و ادب ایران اسلامی بود که توانست با تعهد به ارزش‌ها رویدادهای مهم انقلاب اسلامی را ماندگار سازد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهوری با تسلیت درگذشت استاد حمید سبزواری شاعر توانمند، انقلابی و چهره ماندگار فرهنگ کشور تصریح کرد: مرحوم استاد سبزواری از تلاشگران خدوم و جریان ساز در عرصه فرهنگ و ادب ایران اسلامی بود که توانست با تعهد به ارزشها و ذوق هنرمندانه خود، رویدادهای مهم انقلاب اسلامی را ماندگار سازد.
 
متن پیام روحانی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

در گذشت شاعر توانمند، انقلابی و چهره ماندگار فرهنگ کشور؛ استاد حمید سبزواری موجب تأثر و تألم فراوان شد. آن مرحوم به عنوان شاعری صاحب نظر در سبک های مختلف شعری و سراینده سرودهای دلنشین دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ ازتلاشگران خدوم و جریان ساز در عرصه فرهنگ و ادب ایران اسلامی بود که توانست با تعهد به ارزشها و ذوق هنرمندانه خود، رویدادهای مهم انقلاب اسلامی را ماندگار سازد.

اینجانب ضایعه درگذشت این شاعر نامی و متعهد را به جامعه فرهنگ وادب ، دوستداران شعر و ادبیات و بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *