چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تلاش‌‌برای‌گرفتن‌پست در فدراسیون فوتبال با چاشنی فشار از بالا!

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 496808
بیش از یک ماه از انتخابات فدراسیون فوتبال می‌گذرد و خیلی‌ها منتظر این هستند که ببینند سرانجام چه کسی صندلی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را از آن خود می‌کند.
تلاش‌‌برای‌گرفتن‌پست در فدراسیون فوتبال با چاشنی فشار از بالا!
به گزارش جهان به نقل از نسیم، بیش از یک ماه از انتخابات فدراسیون فوتبال می‌گذرد و خیلی‌ها منتظر این هستند که ببینند سرانجام چه کسی صندلی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را از آن خود می‌کند.

چند روز پیش خبری در رسانه‌ها آمد مبنی بر اینکه فردا و در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تکلیف دبیر و نایب رئیس فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد.

از فردای روز انتخابات گمانه‌زنی‌های زیادی برای افرادی که می‌خواهند این دو پست را از آن خود کنند به گوش می‌رسید تا اینکه سرانجام قرار شده در جلسه فردای هیات رئیسه تکلیف این دو پست کلیدی فدراسیون فوتبال مشخص شود.

یکی از کسانی که گفته می‌شود شانس زیادی برای پست دبیرکلی دارد این روزها سخت در تلاش است تا بتواند با لابی و البته کمی هم فشار، بتواند رای اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را به نفع خود کند و بر صندلی دبیرکلی فدراسیون فوتبال بنشیند.

این فرد در هفته گذشته جلسه‌ای با یکی از مدیران ارشد باشگاه‌ها داشته و از وی خواسته تا مدیرعامل تحت امر این دستگاه در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از وی حمایت کند تا بتواند این پست کلیدی را از آن خود کند.

این فرد که در برخی از جلسات، خود را مورد وثوق برخی از جریانات غیر ورزشی نیز معرفی کرده است، به دنبال این است تا رای این باشگاه را با توجه به لابی که با مدیران ارشد این سازمان داشته بدست بیاورد و بتواند با نفوذی که بر روی برخی از اعضای هیات رئیسه دارد و به قولی تحت حمایتش هستند، بتواند آرای لازم برای پست دبیرکلی از آن خود کند.

باید تا فردا صبر کرد و دید که در نهایت پس از پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، رایزنی همراه با فشار این فرد می‌تواند وی را بر صندلی دبیرکلی بنشاند و یا اینکه اعضای هیات رئیسه رای به فرد دیگری برای پست دبیرکلی می‌دهند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *