کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اهداف تیم ملی والیبال در لیگ جهانی

21 خرداد 1395 ساعت 13:05

تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای لیگ جهانی ۲۰۱۶ با ترکیب اصلی و تمام قوا برابر حریفان به میدان خواهد رفت تا زمینه های صعود به مرحله نهایی و ماندن در سطح یک را فراهم کند.


به گزارش جهان به نقل از مهر، بعد از رقابتهای انتخابی المپیک در توکیو و برگزار هفت دیدار سنگین و فشرده برای تیم ملی ایران، ابهامات زیادی در خصوص وضعیت این تیم در لیگ جهانی به وجود آمد.

فاصله نزدیک بین دو تورنمنت و نیز در پیش بودن رقابتهای المپیک ریو، این شائبه را به وجود آورد که تیم ایران با بازیکنان جوان و به نوعی ذخیره های خود برابر حریفان به میدان برود تا بازیکنان اصلی از معرض آسیب دیدگی و فرسودگی در امان بمانند و برای المپیک ریو حفظ شوند اما به نظر می رسد کادر فنی تیم کشورمان باور دیگری دارد.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در این باره به خبرنگار مهر گفت: فاصله بازی ها بسیار نزدیک است، فشار مسابقات هم زیاد خواهد بود و به طور حتم بازیکنان فرصت اندکی برای ریکاوری دارند طوری که ما روز شنبه و یکشنبه را در تهران به تمرین می پردازیم و دوشنبه به برزیل سفر می کنیم با این حال کادر فنی تیم ملی قصد دارد با تمام قوا مقابل رقبا قرار گیریم.

وی درباره اهداف ایران در لیگ جهانی توضیح داد: در لیگ جهانی ترکیب تیم ملی دست نخواهد خورد. ممکن است یکی دو بازیکن جوان تر به جمع ما اضافه شوند اما آنها به تناوب بازی خواهند کرد با این حال تیم ملی با تمام قدرت مقابل حریفان خود که همگی مدعی جهانی هستند قرار می گیرد. ما باید بعد از برزیل به صربستان هم برویم و در هفته پایانی در تهران بازی کنیم. کادر فنی برنامه ریزی خود را در این باره انجام داده است.

سرپرست تیم کشورمان در این باره اضافه کرد: ما به برنامه های پیش رو مثبت نگاه می کنیم. لیگ جهانی بهترین تدارک ممکن برای المپیک است و طبیعی است که از همه بازیکنان استفاده شود اما شاکله اصلی تیم حفظ خواهد شد. مگر اینکه سرمربی تیم بخواهد بازیکن خاصی را مد نظر قرار داده و وی را در این تورنمنت زیر نظر بگیرد.

خوش خبر درباره اهداف ایران در لیگ جهانی تاکید کرد: هدف اصلی ایران صعود به مرحله نهایی است. ما نمی خواهیم حضور در سطح یک را از دست بدهیم برای همین باید نتیجه بگیریم. تلاش تیم ملی صعود به مرحله نهایی است. تیم ملی با این برنامه آمادگی خود را هم برای المپیک حفظ می کند تا در بهترین شرایط راهی ریو شود.


کد مطلب: 496714

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/496714/اهداف-تیم-ملی-والیبال-لیگ-جهانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com