کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۶ ورزشی که می‌توان در خانه انجام داد

20 خرداد 1395 ساعت 12:43

بسیاری اوقات در طول روز نمی‌توان به دلیل عوامل مختلف خارج از محیط خانه ورزش کرد. در خانه نیز ممکن است افراد تجهیزات کافی نداشته باشند. با این حال حرکات ورزش هستند که مناسب انجام دادن در خانه هستند و نیاز به امکانات زیادی ندارند.


به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش جهان به نقل از ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایسنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، شش ورزشی که می‌توان در خانه انجام داد و نیاز به تکنیک و تجهیزات خاصی ندارند عبارتند از:

۱. طناب زدن

اگر می‌خواهید برای چند دقیقه ورزش قلبی – عروقی مناسب انجام دهید می‌توانید طناب بزنید. ممکن است تصور کنید که طناب زدن برای بچه‌ها مناسب است، اما این ورزش روش خوبی برای انجام ورزش‌های قلبی – عروقی است.

۲. استپ بر روی پله

با انجام استپ بر روی پله‌ها می‌توانید به میزان زیاد کالری بسوزانید و در طول روز فعال باشید.

۳. پلانک

اگر فرصت زیادی ندارید و می خواهید عضلات بدنی را بسازید پلانک بهترین ورزش است. در حالت شنای سوئدی قرار بگیرید، اما به جای این که با خم کردن آرنج‌ها پایین بروید در همان حالت با دست‌های کشیده بمانید. ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید.

۴. تمیز کردن خانه

تمیز کردن خانه فعالیت فیزیکی مناسبی است و می‌تواند به اندازه ورزش باعث کالری سوزی شود.


۵. وزنه زدن با بطری آب

می توانید بطری آب را با هر چیزی پر کنید و با آن وزنه بزنید. برای به چالش کشیدن خودتان می توانید وزن بطری‌ها را به مرور زمان افزایش دهید.

۶. بالا آوردن زانوها

به جای دویدن می توانید از حرکت بالا آوردن زانوها استفاده کنید. این حرکت ضربان قلب را افزایش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد.


کد مطلب: 496559

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/496559/۶-ورزشی-می-توان-خانه-انجام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com