چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به دبیرکل حزب‌الله:

حزب‌الله قدرتی تاثیرگذار و شکست‌ناپذیر است

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 496470
در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به دبیرکل حزب‌الله لبنان آمده است: ما با شما هستیم و در همه حال از شما حمایت خواهیم کرد، امروز تمام آزادی‌خواهان جهان شما سید مقاومت را یکی از مفاخر امت اسلامی می‌دانند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از قم، به‌نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی خطاب به سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تقدیر و تشکر، حمایت خود را از ایشان اعلام کرد.
 
در این پیام آمده است: حضور در میدان مبارزه ومجاهدت توفیقی الهی است که شامل حال بندگان خاص خداوند می‌شود. شما که امروز با حیات پیوسته با نور معرفت، و برخاسته از عمق ایمان، زندگی در راه مبارزه را انتخاب کرده‌اید، مصداق «منهم من ینتظر» هستید که همراه با رزمندگان مقاومت «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله» را معنا کرده‌اید و باب بهشتی جهاد را همچنان پر رهرو قرارداده‌اید.
 
در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: امروز تمام آزادیخواهان جهان شما سید مقاومت را  یکی از مفاخر امت اسلامی مبارزی بیدار و متعهد در راه جهاد با جهالت تکفیر و دنائت و جنایت اسرائیل خبیث می‌دانند.
 
درا دامه این پیام خطاب به سید حسن نصرالله تصریح شده است: اسلام ناب محمدی و به‌ویژه جهان تشیع در طول تاریخ، از صدر اسلام تا‌کنون، سوابق درخشانى در میدانهاى خون و شمشیر داشته و ثمره مجاهدانی چون شما این شجره طبیه را مستحکم‌تر گردانیده است. شمایی که براى رضاى حق تعالى راه مبارزه را برگزیده‌اید و براى ارزش‌هاى معنوى و انسانى بپاخاسته‌اید چه باک دارید از شهادت عزیزان و آسیب دیدن نور چشمانتان در جبهه مقاومت و تحمل سختی‌ها.
 
در این پیام خاطرنشان شده است:‌ حزب الله عزیز ما، در روز رستاخیز با سرافرازى در پیشگاه مقدس خداى بزرگ و پیامبران و امامان معصوم (ع) اولیاى الهی، صف‌هاى طولانى از شهیدان در راه دفاع از حق را عرضه مى‏دارد؛ و انشاالله ما نیز همراه و همنشین این فرزندان و مجاهدان عزیز باشیم.
 
در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به سید حسن نصرالله آمده است: روحیه بالای ایمانی و تبعیت از ولایت الهی امام خمینی(ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران و خلف صالحش امام خامنه‌ای «مدظله العالی» حزب‌الله قهرمان را خار چشم آمریکا، اسرائیل و مرتجعان منطقه قرار داده و این ولایتمداری خالصانه، حزب‌الله را قدرتی تاثیر گذار وشکست ناپذیر کرده و خواهد کرد.
 
در این پیام با اشاره به اینکه ما با شما هستیم و در همه حال از شما حمایت خواهیم کرد و منتظر و عده‌های الهی در تحقق حاکمیت حق به رهبری منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) خواهیم ماند که صبر و مجاهدت، در این راه پیروزی را نزدیکتر خواهد گرداند، تصریح شده است: سلام ما را به تمام رزمندگان مقاومت، حزب الله قهرمان، جانبازان، خانواده‌های شهداء و مدافعان اسلام ناب محمدی وحرم اهل‌بیت(ع) برسانید.
 
در بخش پایانی این پیام آمده است: خداوند شما را در این راه پر بهجت مشمول الطاف خاصه خود گرداند و شما سربازان حضرت حجت(ع) را پیروز و سربلند به قله‌های افتخار و مجد اسلام برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *