جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۱
۱۶

اظهارتاسف‌شدید خطیب مشهور از بی حجابی در یکی از استانها

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 496408
نمی‌گویم کم‌حجابی یا بدحجابی، بلکه بی‌حجابی محض بود و آیا چنین وضعی شایسته نظام اسلامی است؟ باید حرمت‌ها در نظام اسلامی حفظ شود.
اظهارتاسف‌شدید خطیب مشهور از بی حجابی در یکی از استانها
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در حرم حضرت معصومه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد:در ایام رحلت امام گیلان بودم، برخی از خیابان‌ها با اروپا فرق نداشت، برخی با بی‌حجابی محض و لباس‌های نیمه عریان حضور داشتند، چرا باید وضع استان گیلان اینگونه باشد؟ امر به معروف زبانی تعطیل شده است، کنترل نیروی انتظامی که روی کمربند و سرعت و... دارد 10 درصد هم روی حجاب بگذارد، دولت فرهنگ را در کشور رها کرده است و این مسئله بسیار خطرناک است و برای نظام جمهوری اسلامی چنین شرایطی خوب نیست.

وی بیان کرد: نمی‌گویم کم‌حجابی یا بدحجابی، بلکه بی‌حجابی محض بود و آیا چنین وضعی شایسته نظام اسلامی است؟ باید حرمت‌ها در نظام اسلامی حفظ شود.
منبع:پارسینه
 
https://jahannews.com/vdciuqa5vt1a352.cbct.html
jahannews.com/vdciuqa5vt1a352.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


؟
جناب رفيعي پيشنهاد ميكنم تهران و بقيه استانها رو هم با دقت ببنيد متوجه خواهيد شد كه مردم گيلان در برابر خصوصا تهران بسيار با حجاب ترند
Germany
«اِذا فَسَدَ العالِم، فَسَدَ العالَم»، یعنی هنگامی که عالمی فاسد می‌شود، عالَم را به فساد می‌کشاند.
آنزماني كه آقاي هاشمي بعد از رحلت امام عزيز خطبه هاي رفاه طلبي را آغاز كرد زمان امر به معروف بود نه حالا
یونس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رفیعی اوضاع حجاب در کشور خیلی خیلی وخیم تز از آن است که جنابعالی تصور میکنید . تا جایی اگر هر غیرتمندی از غصه بمیرد نباید سرزنشش کرد .
Iran, Islamic Republic of
استاد شاید رویا بوده! مگر میشود!
حیران
Iran, Islamic Republic of
اَلَّذینَ اِن مَکَّنّاهُم فِی الاَرضِ اَقامُوا الصَلوةَ وَ ءاتَوُا الزَّکوة وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَرِ وَ لِلّهِ عاقِبةُ الاُمور. خداوند متعال چهار شاخص را در این آیه‌ی شریفه برای آن مؤمنانی که قدرت در اختیار آنها قرار میگیرد و از زیر سلطه‌ی قدرتمندان جائر خارج میشوند، معیّن کرده و وعده کرده است که «اِنَّ اللهَ عَلی نَصرِهِم لَقَدیر»؛ یکی نماز است، یکی زکات است، یکی امر به معروف است و دیگری نهی از منکر.
عزیز محترم حکومت دست مومنین است از چه متاسف هستیم. روز قیامت تاسفمان بیش تر خواهد بود.
حسین
Iran, Islamic Republic of
روز قیامت از تک تک ما سوال خواهد شد که شما که به قدرت رسیدید چرا احکام الهی را پیاده نکردید. جوابی نداریم و لذا آتش جایگاه ما خواهد بود. خداوند به همه مدعیان فرصت می دهد و سپس سنت و قانون الهی ما را تکان خواهد داد تکان دادنی. در قرآن هست که هر رسولی را فرستادیم مسخره اش کردند و زیر بارش نرفتند. بعضی ها نه با منطق و نه با استدلال نه با احترام و ...زیر بار قانون نمی روند و دنبال ارضای غریزه در اجتماعند. عقل و منطق می گوید باید با این ها محکم برخورد کرد وگرنه ارکان معنوی و حیاتی جامعه منهدم می شود.
محسن
Iran, Islamic Republic of
این هایی که منفی زده اند با آیه قرآن مخالفند؟
اگر 7 اسفند بود قطعا اینا در گیلان نبودند بلکه پای صندوق رای در شمال تهران بودند
Luxembourg
یک شبه که وضع جامعه اینطور نشده که یهو تعجب کردید
شما ادعای زندگی در بین مردم هم دارید؟
احمد
اقا رفیعی عزیز چرا جزء را به کل تعمیم میدهید کدام خیابان را به گیلان نسبت می دهید آیا کارتان درست هست من مطالب زیادی گذاشتم ولی متاسفانه جهان نیوز عزیز که ارادت خاصی نسبت بهش دارم واول سایت خبری من روزانه هست چند بار نوشتم انتشار نداد دیگه چی میتونم بگم ازشما
حسین
United States
در پیاده روی اربعین جاده نجف کربلا سال گذشته در یکی ازموکب ها برای نماز و غذا توقف کردم و بایکی از افراد موکب هم صحبت شدیم ایشان یا رعایت ادب و احترام کامل گفت جمهوری اسلامی ایران خیلی خوب است و به تهران نیز سفر کرده بود ولی از حجاب زنان تهران گلایه میکرد و می گفت کاش اینگونه نبود و من شرمسار بودم بله یکی از راههای مقابله با نظام مقدس اسلامی بکار بردن روش آندلسی است.
استان گیلان یک استان توریستی است وضع حجاب خود مردمش از همین تهران خیلی هم بهتر است
غير ممكن است نيمه عريان
Iran, Islamic Republic of
جناب رفیعی! متأسفانه رویکرد شما و اکثر عالمان دینی سکوت در برابر علل و ریشه ها و فریاد در مقابل آثار و پیامدهاست. چرا وقتی رویکردهای مروج فساد را در دولت میبینید سکوت میکنید؟ چرا در مقابل آزادی بی ضابطه ی فضای مجازی سکوت میکنید؟ چرا در برابر اقبال روزافزون مردم به شبکه هاب ماهواره ای سکوت میکنید؟ چرا کم رنگ شدن غیرت دینی در دولت مردان، شما را به موضع گیری فرا نمیخواند؟ چرا روند مدرنیزاسیون و سکولاریزاسیون در عرصه های اقتصادی و فرهنگی با تکیه بر مفاهیم ناپاکی مانند توسعه برای شما خطرناک جلوه نمیکند؟ چرا رواج لقمه های حرام در جامعه و میان مردم را به عنوان خروج جامعه از دینداری تلقی نمیکنید؟ سکوت در مقابل این مسائل و صدها مسائل از این دست و فقط موضع گیری در برابر مسائلی مانند بیحجابی، قدری ناواقع گرایانه به نظر میرسد. وقتی دفاع از آرمان ها و ارزشهای سیاسی اسلام که امنیت بخش به لایه ی فرهنگ و اقتصاد است، جایی در سخنرانی مبلغان دینی ندارد و به جهت حفظ پز بیطرفی و حضور در حاشیه ی عافیت طلبانه دنیا و ترس از ناراحتی جناح های سیاسی، سیاست از الگوی مطلوب دینی حذف میشود، باید پیامدهای آن را هم بپذیرید. چرا سیاسیونی که سیاست ورزی شان هیچ مطابقتی با اسلام و مبانی دینی ندارد، نباید برای مردم رسوا شوند؟ توجه شما را به عنوان برادری کوچک و شاگردی حقیر، به این نکات جلب میکنم. ان شاء الله خداوند به همه ما توفیق حرکت در مسیر حقیقی اسلام ناب محمدی عنایت فرماید.
Iran, Islamic Republic of
همه این مسائل یا از بی ایمانی است یا ازروی عدم آگهی
هادی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
خطبا در بحث حجاب و واجب امر به معروف,،نسبت به خطری که خانواده ها را در بحث طلاق و مجرد ماندن ایجاد میکند و گناه را در خیابان هر روز اشاعه میدهند،کم گفته اند،