جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مُهر نژادپرستی بر پیشانی ترامپ زده شد

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 496318
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهارات نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را «عین نژادپرستی» خوانده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بامداد چهارشنبه اظهارات دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را محکوم کرد و آن را «عین نژادپرستی» خواند.

«گونزالو کوریل»، از قضات فدرال آمریکا که مسئولیت رسیدگی به شکایت از «ترامپ» در پرونده کلاهبرداری از دانشجویان از طریق راه‌اندازی دانشگاه مجازی را به عهده دارد، هدف حملات لفظی این میلیاردر جنجالی رقابت‌های انتخاباتی آمریکا واقع شده است. «ترامپ» این قاضی را به دلیل داشتن تبار مکزیکی به «غرض‌ورزی»در رسیدگی به این شکایت متهم کرده است.  

«ترامپ» قبلاً با بیان نظرات بحث‌انگیز درباره مهاجران مکزیکی و دادن وعده برای ساخت دیواری در مرز آمریکا و مکزیک جنجال به راه انداخته بود.

 پال رایان که به تازگی اعلام کرده از ترامپ در مجمع ملی جمهوری‌خواهان حمایت خواهد کرد درباره نظرات او در مورد قاضی مکزیکی‌تبار گفت: «متأسفم که او این حرفها را زده. اینها، عین نژادپرستی هستند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *