جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

زیباکلام:دولت یازدهم دولت کارفرمایان است

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب: 496267
صادق زیباکلام با اشاره به اینکه اقتصاد ایران با کوهی از مشکلات روبرو است، گفت: هیچ اقتصاد دولتی در دنیا موفق نبوده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، صادق زیباکلام در جلسه مناظره با دکتر عبدالرضا داوری تحلیلگر سیاسی در دانشگاه پزشکی شیراز گفت: اعتقاد من این است که از زمان پیروزی انقلاب تا کنون هر موضوعی که در سطح ملی در دست مسئولین و دولت قرار داشته و نخبگان و مردم نتوانستند در مورد آن اظهار نظر کنند با مشکل مواجه شده است.
 
وی افزود: در مورد پرونده هسته ای امروز است که می توانیم صحبت کنیم و در مورد گذشته نیز اظهارنظر کنیم و این اتفاق نیز پس از انجام مذاکرات هسته ای ژنو و وین روی داد .
 
وی گفت: تمام کشورها در سکوت و بی صدا این کار را انجام دادند اما جمهوری اسلامی ایران عملا و با صراحت از گذشته تا کنون اعلام می کند که اسرائیل باید از بین برود و سئوال کشورهای دیگر این است که این حق را چه کسی به جمهوری اسلامی ایران داده است. بنابراین دیگران با غنی سازی اورانیوم در کشور مخالفت کردند.
 
در ادامه صادق زیباکلام با اشاره به وضعیت اقتصادی دولت یازدهم نیز گفت: به اعتقاد من اقتصاد ایران با کوهی از مشکلات روبرو است و امروز نیز شاهد وجود ۸ میلیون بیکار و رکود اقتصادی در کشور هستیم چرا که کشور ما اقتصاد دولتی دارد و تا کنون هیچ اقتصاد دولتی در دنیا موفق نبوده است.
 
وی با اشاره به مباحث اقتصادی دولت یازدهم تاکید کرد: دولت یازدهم به لحاظ مباحث زیرساختی، دولت کارفرمایان است .
 
در ادامه عبدالرضا داوری نیز گفت: واقعیت پرونده هسته ای این بود که گروهی در داخل کشور پاس گل به بیگانگان دادند تا آنان از این فرصت استفاده کنند و از سال ۸۲ بر ملت ایران مسلط شوند.
 
داوری ادامه داد: اگر دشمن برای ما پرونده های هسته ای درست کرد بر موج بی تدبیری دولت ها سوار شد .
 
این استاد دانشگاه تاکید کرد: در زمانی محرومین از دولت جدا شدند و زمانی قشر حزب الله از دولت جدا شدند و امروز نیز در دولت روحانی آنچه باعث بروز مشکلات گردیده همین دو شکاف است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *