جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
آیت الله نوری همدانی:

حرف روی کاغذ پیشرفتی ندارد

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب: 496258
این مرجع تقلید گفت: باید به میدان بیائیم و حرف خود را بزنیم و اگر حرفهایمان فقط در کاغذها باشد پیشرفتی نمی کنیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله نوری همدانی در دیدار با دبیر کل، اعضای شورای مرکزی، هیات اجرایی و دبیران استانی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سابقه این حزب و اعدام انقلابی حسنعلی منصور توسط اعضای این حزب گفت: کاری که موتلفه اسلامی کرد بسیار مهم و تاثیر گذار بود و در راه انقلاب نقش آفرینی کردید. موتلفه اسلامی با شجاعت و صلابت و درک اوضاع کشور به میدان آمد و کار مهمی کرد.
 
این مرجع تقلید تصریح کرد: موتلفه اسلامی را بنیانگذار امور مهم سیاسی و فرهنگی و جهادی می دانیم و با این دید به اعضای حزب موتلفه اسلامی نگاه می کنیم و باید این بینش و فرهنگ را نشان دهید که سرمشق دیگران باشید.
 
وی افزود: حزب موتلفه اسلامی باید به میدان بیاید، امروز هر شخص و گروهی که می خواهد در راه حق قدم بردارد باید به میدان بیاید. متاسفانه در کشور بر خلاف حرف فقها و مراجع حرفهایی وجود دارد، شما باید به میدان بیائید و حرفهایتان را بزنید. روزگاری سخنرانی و نوشتن اثر داشت اما امروز می بینیم کارهایی انجام می شود و حرف هایی زده می شود که بر خلاف نظر ما و شما است و دیگر فقط نوشتن و سخن گفتن کافی نیست باید به میدان عمل آمد.
 
آیت الله العظمی نوری همدانی بیان داشت: امروز در کشور دو اراده برای اداره کشور وجود دارد، مقام معظم رهبری برای اینکه سوژه ای دست دشمنان ندهند بسیاری از مسائل را به صراحت بیان نمی کنند. در هر جامعه ای باید حرف حق و یک فکر حاکم باشد. حق دوتا نیست، دو فکر بودن اخلال ایجاد می کند و باعث می شود دشمن نفوذ کرده و اعمال قدرت کند.
 
وی افزود: اسلام می گوید برای حق باید جهاد کرد و در راه خدا خون داد، عزت اسلام به جهاد است، تا کادری به وجود نیاید و از جان و خون خود نگذریم پیشرفتی نیز صورت نمی گیرد.
 
وی در پاسخ دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که گفت موتلفه اسلامی از ابتدای موضوع برجام و مذاکرات به صراحت اعلام موضع کرده تصریح کرد: ما در موضوع برجام از شما در صدا و سیما چیزی ندیدیم، از ابتدا باید روشنگری در این زمینه صورت می گرفت.
 
این مرجع تقلید شیعیان جهان تاکید کرد: باید به میدان بیائیم و حرف خود را بزنیم و اگر حرفهایمان فقط در کاغذها باشد پیشرفتی نمی کنیم.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه مشکلات اقتصادی و تورم و رکود جدی است و برای راهکارها باید به میدان آمد و حرف زد، چرا حزب موتلفه اسلامی با این فکر و اندیشه و با آن سابقه درخشان به میدان نمی آید؟
 
آیت الله العظمی نوری همدانی تاکید کرد: همین مردم انقلاب را به ثمر رساندند و در جنگ تحمیلی دفاع کردند و خون دادند، این مردم راهنما و پشتیبان می خواهند و عاشق شهادت هستند، باید به میدان آمد و حرف زد. گفتن حق خجالت ندارد.
 
وی تصریح کرد: موتلفه اسلامی را می شناسم و شما سابقه درخشانی داشته اید، باید با شجاعت به راه خود ادامه داده و جلو روید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *