پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۲
۴

تشنج در اولین جلسه ای که مطهری رئیس آن شد!+عکس

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 496207
در ششمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که برای نخستین بار به ریاست علی مطهری برگزار گردید شاهد صحنه های زشت و زننده ای از تشنج و درگیری در صحن علنی مجلس بودیم. حاشیه های جلسه امروز وقتی به اوج خود رسید که در حین نطق محمد علی پورمختار در کنار جایگاه ناطقان، خلیل آقایی معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی با یوسفیان ملا نماینده مردم درگیر شد.
تشنج در اولین جلسه ای که مطهری رئیس آن شد!+عکس
به گزارش جهان، امروز در ششمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که برای نخستین بار به ریاست علی مطهری برگزار گردید شاهد صحنه های زشت و زننده ای از تشنج و درگیری در صحن علنی مجلس بودیم.
 
حاشیه های جلسه امروز وقتی به اوج خود رسید که در حین نطق محمد علی پورمختار در کنار جایگاه ناطقان، خلیل آقایی معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی با یوسفیان ملا نماینده مردم درگیر شد.
 
 
در ادامه این درگیری خلیل آقایی با چاک دادن یقه پیراهن خود و درگیری لفظی با نمایندگان با ایجاد تشنج در صحن علنی مجلس صحنه زشتی را به وجود آورد و علی مطهری به عنوان رئیس و مدیر جلسه مجلس نتوانست به درستی مانع بروز این اقدام زننده شود و فقط از نماینده مردم میاندوآب خواهش کرد تا برود و به این قائله خاتمه دهد.
 
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000496/nf00496207-1.jpg


https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000496/nf00496207-2.jpg

این درگیری و تشنج در حالی رخ داد که دو روز پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس دهم نسبت به این گونه رفتارها تذکر دادند و بیان داشتند: همه‌ی ماها مخالفینی داریم، معترضینی داریم، منتقدینی داریم؛ ایرادی هم ندارد. ایراد آنجایی است که این مخالفت به یقه گرفتن یکدیگر منتهی بشود؛ این را مراقب باشید که در مجلس انجام نگیرد؛ اگر در مجلس تشنّج به وجود بیاید -همچنان‌که در بعضی از دوره‌ها داشتیم که تشنّج در مجلس به وجود می‌آمد- این تشنّج سرریز میشود روی ملّت، در داخل مردم تشنّج ایجاد میکند؛ ولو از لحاظ روانی.
 
لازم به ذکر است که در مجلس گذشته علی مطهری خود به عنوان نماینده ای پرحاشیه شناخته شده و در موارد متعددی موجب بروز درگیری در صحن علنی مجلس گردیده بود و حتی سابقه رفتارهای پرخاشگرانه و فحاشی را نیز در صحن مجلس داشته است.
منبع:598
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصغر
درست زمانی که رهبرانقلاب به نمایندگان درخصوص عدم تشنج ودرگیری تذکرمی دهنداین اتفاق می افتد صرفنظر از اینکه مقصر کی بودنبایداین درگیری وفحاشی را ساده واتفاقی فرض کردهمش نقشه است می خواهند مجلس ششم را پیاده کنند
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به ز دولت اوست.
از مدیران ارشد دولت روحانی بهتر از این انتظار نداریم.
محمد
سالی که نکوست از بهارش پیداست
Iran, Islamic Republic of
این اقا به هردلیل کار ناپسندوبی منطقی انجام داده صحن مجلس جای اینجور افراد ازهر قشر که باشدنیست مجلس نوعی ایینه یفرهنگی هم هست...