جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رقص دانشجویان زاهدان تحت پیگیرد رفت

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 496076
حسینعلی شهریاری در خصوص برگزاری یک مراسم دانشجویی در دانشگاه سیستان و بلوچستان و حواشی آن توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش جهان، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری یک مراسم پرحاشیه و ضد اخلاقی توسط دانشجویان در دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این مراسم به بهانه راه اندازی جشنواره اقوام در سالن فردوسی که بزرگترین و اصلی ترین سالن دانشگاه سیستان و بلوچستان است برگزار شد و متاسفانه صحنه هایی در آن اتفاق افتاد که شرم آور و توجیه ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه فیلم این مراسم به دست من رسیده و من آن را دیده ام افزود: در این مراسم عده ای از دانشجویان شروع به رقصیدن می کنند البته رقص آنها رقص محلی نیست که توجیه پذیر باشد بلکه "قرتی بازی فرنگی" است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در هنگام برگزاری این مراسم در خارج از کشور به سر می برده است اظهار کرد: منتظر هستیم تا رئیس دانشگاه به کشور بازگردد و جلسه ای را با حضور وی در خصوص برگزاری این مراسم شرم آور برگزار کنیم و امیدواریم رئیس دانشگاه بتواند اقدامات لازم را در این زمینه به عمل بیاورد.

شهریاری همچنین تاکید کرد: در صورتی که انجام اقدامات لازم از توان رئیس دانشگاه خارج باشد، با وزیر علوم جلسه ای را برگزار می کنیم و مستندات مراسم مزبور را به وی ارائه می دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *