پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

یورش دسته جمعی صهیونیست‌ها به قدس

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۴۹
کد مطلب: 495792
ده ها صهیونیست در میان حلقه امنیتی نظامیان رژیم اشغالگر قدس به منطقه باب العامود در قدس شریف یورش بردند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از فلسطین الیوم خبرداد: صدها نفر از شهرک نشینان صهیونیست در میان حضور نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با در دست داشتن پرچم رژیم اشغالگر قدس به منطقه باب العامود در قدس یورش بردند.
 
بر اساس این گزارش رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰۰ نفر از عناصر امنیتی خود را همزمان با چهل و نهمین سالروز اشغال قدس در سال ۱۹۶۷ در قدس شریف مستقر کرد.
 
یک مقام نظامی رژیم اشغالگر قدس در همین راستا گفت: بیش از ۲۰۰۰ نیرو با پوشیدن لباس رسمی و شهری حضور دارند و انتظار می رود ۳۰ هزار نفر در راهپیمایی سالانه پرچم ها مشارکت داشته باشند.
 
رژیم صهیونیستی قدس را اشغال و اعلام کرد که آن را به خود ملحق کرده است اما جامعه جهانی این اقدام صهیونیست ها را به رسمیت نشناخت و آن را شهرک سازی در اراضی اشغالی خواند که طبق قوانین بین المللی غیر قانونی است.
 
این راهپیمایی که با مشارکت یهودیان افراطی برگزار خواهد شد، طبق برنامه پیش بینی شده از منطقه القدیمه و محله الاسلامی تا دیوار البراق ادامه می یابد.
 
سال گذشته درگیری ها میان یهودیان تندرو و نیروهای پلیس صهیونیست از یک سو و جوانان فلسطینی از سوی دیگر شدت گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *