جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعلام قیمت مصوب زولبیا و بامیه رمضان

يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 495745
رئیس اتحادیه قنادان از تعیین قیمت زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: براساس این مصوبه، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای این ماه ۱۱ هزار تومان تعیین شد.
به گزارش جهان، علی بهرمند در گفتگو با مهر، با تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون نظارت دولت برای قیمت‌گذاری اقلام ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تصمیم دولت، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۱۱ هزار تومان و درجه دو ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه قنادان افزود: پیشنهاد اولیه اتحادیه قنادان به دولت برای نرخ‌گذاری زولبیا و بامیه درجه یک ماه مبارک رمضان ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان بود که امروز در جلسه رسمی برگزار شده، قیمت به ۱۱ هزار تومان کاهش یافت.

بهرمند تصریح کرد: به هموطنان توصیه می شود که در ماه مبارک رمضان زولبیا و بامیه را از تنها از واحدهای صنفی دارای پروانه خریداری کنند و به دلیل ۵۰۰ تا هزار تومان خرید ارزان‌تر، سلامتی خود را به خطر نیاندازند؛ چراکه شنیده می‌شود سودجویان از هم‌اکنون برنامه‌ریزی برای فروش زولبیا و بامیه در واحدهای صنفی غیرمجاز یا خارج از قنادی های دارای پروانه دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *