شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ناوشکن آمریکایی وارد دریای سیاه می‌شود

يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 495684
ناوشکن یو اس اس پورتر فردا دوشنبه وارد آبهای دریای سیاه خواهد شد تا مانورهای مشترک دوجانبه را با نیروهای دریایی کشورهای متحد برگزار کند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از اسپوتنیک خبر داد، نیروی دریایی آمریکا روز شنبه اعلام کرد: ناوشکن یو اس اس پورتر قرار است روز دوشنبه وارد دریای سیاه شود تا مانورهای مشترک نظامی را با نیروهای دریایی کشورهای متحد و هم پیمان انجام دهد. هدف از برگزاری این مانورهای مشترک، ارتقای امنیت دریانوردی و ثبات و سطح آمادگی و قابلیت هایی دریایی خواهد بود.

در بیانیه نیروی دریایی آمریکا آمده است: عملیات این ناو جنگی در دریای سیاه با هدف تقویت امنیت دریانوردی و ثبات در منطقه خواهد بود و تاثیر زیادی بر افزایش سطح آمادگی و قابلیت نیروی دریایی آمریکا و شرکای آن خواهد داشت.

ناوشکن یو اس اس پورتر همچنین از عملیات وزارت دفاع آمریکا در شرق اروپا نیز حمایت خواهد کرد. این ناو آمریکایی پیش از این در پایگاه دریایی روتا در اسپانیا مستقر شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *