جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طرح ویژه عتبات شامل چه مواردی‌است؟

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 495388
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به طرح ویژه عتبات گفت: این طرح به دنبال ارتقای خدمات کیفی تر، آموزش مدیران کاروان ها و هتل ها است.
به گزارش جهان به نقل از میزان، محسن نظافتی در پاسخ به این پرسش که طرح ویژه عتبات شامل چه مواردی می شود، اظهار داشت: طح ویژه عتبات برنامه ای دراز مدت برای ارتقای فعالیت در حوزه اعزام زائران به عتبات عالیات است.

وی افزود: این طرح، طرحی نوینی در بحث عتبات است که به دنبال جذب زائر بیشتر، ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش هتل ها و مدیران کاوران است.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: طرح ویژه عتبات امکان ارزیابی و نظارت آنلاین بر خدمات و رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان را میسر می سازد.

نظافتی در پاسخ به این پرسش که آیا این طرح وارد مرحله اجرا شده است، مطرح کرد: بخش های از این طرح عملیاتی شده است اما مواردی همچون آموزش هتلداران، مدیران کاروان ها و روحانیون در مدت زمان طولانی تری میسر می شود و باید دوره های آموزشی لازم ویژه آنها برگزار شود.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت افزود: در قالب این طرح مدیران هتل ها و کاروان ها، روحانیون و مداحان ارزیابی می شوند و اگر امتیازات لازم را کسب نکنند باید دوره آموزشی طی کنند یا از دور خارج می شوند.

نظافتی اذعان کرد: همچنین در تلاش برای جذب مشارکت بیشتر سرمایه گذران برای ایجاد هتل های بهتر و آشپزخانه های مدرن تر در عراق هستیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *