پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

"مایکروتل"مشتری خودرا سرکار‌گذاشت

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 494996
یک نمایندگی از شرکت مایکروتل (اولین و بزرگترین وارد کننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ) به کشور با شگرد جالبی یکی از مشتریان خود را مودبانه سرکار گذاشت.
"مایکروتل"مشتری خودرا سرکار‌گذاشت
به گزارش جهان به نقل از نسیم آنلاین، یک نمایندگی از شرکت مایکروتل (اولین و بزرگترین وارد کننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ) به کشور با شگرد جالبی یکی از مشتریان خود را مودبانه سرکار گذاشت.

 این مشتری بخت برگشته توضیح داد که اندک مدتی بعد از استفاده از گوشی صفرکیلومتر خریداری شده سامسونگ خود، متوجه شده که باتری آن به سرعت شارژ را از دست می‌دهد.

این مشتری سامسونگ، ادامه داد که با توجه به مهلت گارانتی به یکی از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مایکروتل مراجعه کرده که این امر منجر به پرداخت وجهی هنگفت و رفع نشدن عیب گوشی مورد اشاره شده است.

خلاصه ماجرا از زبان مشتری نه چندان خوش شانس سامسونگ اینکه پس از مراجعه دفعه سوم، نمایندگی مایکروتل از مشتری درخواست کرده تا گوشی خود را یکبار دیگر برای  انجام بازنگری در تعمیرات قبلی به مدت 3 روز نزد آنها  بگذارد.

پس از طی شدن مدت مذکور، این نمایندگی به مشتری هشدار داده که 2 روز قبل مهلت ضمانت (گارانتی) گوشی به اتمام رسیده و باید بهای تعمیرات را به صورت آزاد بپردازد.

این مشتری به نقل از مدیر نمایندگی مایکروتل اذعان کرده که این گوشی نیازمند تعویض مودم بوده که از قرارمعلوم، تعویض مودم هم برای این مشتری به بهایی گزاف تمام خواهد شد.

حال، این مشتری که قید خدمات پس از فروش گوشی بلا استفاده خود را زده، در تلاش است تا با رساندن صدای خود به دیگر مشتریان، بگوید که خدمات پس از فروش سامسونگ به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.

این شرکت در پورتال اطلاع رسانی خود مدعی شده از جمله خوشنام‌ترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه واردات گوشی‌های تلفن همراه در ایران است که مدیران این شرکت نیز نزدیک به دو دهه است با ورود و معرفی اولین گوشی‌های تلفن همراه به ایران در این صنعت مشغول به فعالیت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *