شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

حکم سنگین رهبر اخوان‌‌المسلمین مصر

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب: 494673
منابع خبری اعلام کردند که دادگاه اسماعیلیه مصر با صدور حکمی رهبر جنبش اخوان المسلمین و ۳۵ نفر دیگر را به حبس ابد محکوم کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رأی الیوم خبرداد: دادگاه بررسی حوادث معروف به حوادث اسماعیلیه در مصر، حکم رهبر گروه اخوان المسلمین و  چندین نفر دیگر را صادر کرد.
 
بر اساس این گزارش دادگاه بررسی حوادث موسوم به اسماعیلیه، «محمد بدیع» رهبر اخوان المسلمین و ۳۵ نفر دیگر را به حبس ابد محکوم کرد.
 
حوادث این پرونده به ۵ ژوئن ۲۰۱۳ و درگیری بین هواداران محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر و دستگاه های امنیتی در مقابل دادگاه عمومی اسماعیلیه برای پراکنده کردن اعتصاب طرفداران مرسی باز می گردد که به کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ده ها نفر منجر گردید.
 
دادستانی مصر به متهمان این پرونده اتهاماتی را وارد نموده است که از جمله آنها می توان به ساماندهی تظاهرات در مقابل دادگاه عمومی اسماعیلیه، تهدید صلح و آرامش عمومی و اینکه هدف از این تجمع تجاوز به اشخاص و دارایی های عمومی و قتل بوده است اشاره نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *