جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

ماجرای گم‌شدن شماره 2988 روزنامه آرمان!

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب: 493589
از چند ماه قبل از انتخابات 7 اسفند جریان ها و احزاب گوناگون برای کسب کرسی های بیشتر در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان وارد عرصه انتخابات شدند و از رسانه هایشان برای کسب آرای بیشتر به هر نحوی استفاده کردند.
به گزارش جهان به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»، در این بین مجلس خبرگان رهبری که وارد فاز دور پنجم خود شده بود توسط رسانه های ضدانقلاب و اپوزیسیون حساسیت های بیشتری را دربر گرفت. این تشدیدها تا جایی صورت گرفت لیست های مختلقی در این انتخابات بالا آمد. نکته مهم این هیاهوها هجمه دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با 3 عالم فقیه یعنی حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح یزدی بود.
 
خصومت دشمنان متاسفانه آگاهانه یا ناآگاهانه با همیاری عناصر داخلی نیز همراه بود و سکوت و عدم اعلام مواضع رسمی از تریبون های این افراد و بیرون آمدن حرف دشمنان انقلاب از زبان آنها شدت گرفته بود.
 
این جریان تا بعد از انتخابات 7 اسفند ادامه داشت تا جایی که  بعد از اعلام نتایج روزنامه منتسب به خاندان آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ 1395/12/10 عکس زیر را در صفحه اول خود منتشر ساخت و یک جای خالی از لیست 16 نفره خبرگان منتخب مردم تهران را قرارداده بود.در این جای خالی باید عکس آیت الله جنتی قرارمیگرفت. کسی که انگلیس و آمریکا و ضدانقلاب ها کمر همت برای حذف این مجاهد و عارف بسته بودند.
 

و روز گذشته در افتتاحیه مجلس پنجمن خبرگان رهبری حضرت‌ آبت الله جنتی (دامت برکاته) با اکثریت قاطع آرا به ریاست این مجلس محترم نشست.
 
اما موضوع اصلی انتخاب آیت الله جنتی نیست که صد البته چه کسی بهتر از ایشان می توانست براین کرسی بنشیند. موضوع این است که چرا اکنون که به سایت روزنامه آرمان رجوع می شود در "قسمت بایگانی" این روزنامه اثری از آرشیو این شماره نیست؟
 

به نظر می رسد شماره 2988 روزنامه آرمان همچون دکل گم شده گم شد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *