جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۳
سیدمجتبی حسینی، دانشجوی بورسیه:

علیه صادقی اعلام جرم کردیم/ منتخبان مردم در خصوص تصویب اعتبارنامه افراد دروغگو تأمل کنند

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 493575
سخنگوی دانشجویان بورسیه با ابراز نارضایتی از سخنان نادرست محمود صادقی (منتخب مردم تهران در مجلس دهم) پیرامون بورسیه‌ها گفت: ما دانشجویان بورسیه سخنان فتنه‌جویانه محمود صادقی را از طریق مراجع قضایی پیگیری و علیه وی اعلام جرم می‌کنیم.
علیه صادقی اعلام جرم کردیم/ منتخبان مردم در خصوص تصویب اعتبارنامه افراد دروغگو تأمل کنند
گروه جامعه جهان نيوز ـ سید مجتبی حسینی سخنگوی دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با فارس، با ابراز نارضایتی از سخنان نادرست توسط محمود صادقی منتخب مردم تهران در مجلس دهم پیرامون موضوع دانشجویان بورسیه‌ اعلام کرد: ما دانشجویان بورسیه اظهارات فتنه‌جویانه و دروغ صادقی را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: دانشجویان و خانواده‌های آنها علیه صادقی در دستگاه قضایی اعلام جرم کردند و اقدامات لازم را در این خصوص در دستور کار خود قرار می‌دهند. ما همچنین موضوع اعتبارنامه این منتخب را پیگیری خواهیم کرد چرا که مجلس شورای اسلامی باید مدافع حقوق شهروندان باشد و نه مکانی برای حضور افراد دروغگو و بی‌اخلاق.

حسینی ادامه داد: منتخبان مردم در مجلس دهم در موضوع اعتبارنامه صادقی باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و مواضع وی را در ضدیت با سخنان رهبری مدنظر قرار دهد.

سخنگوی دانشجویان بورسیه تصریح کرد: چگونه است صادقی برخلاف استعلام نهادهای ذیربط مسئولیتی در وزارت علوم عهده‌دار شد که این موضوع حکایت از قانون‌گریزی وی دارد. حال سخن از قانون می‌زند.

وی در ادامه تاکید کرد: صادقی که استاد رشته حقوق است به پایه‌ترین مبانی علم حقوق اشراف ندارد. چگونه است هنوز دادگاهی تشکیل نشده و حکمی داده نشده اما وی دانشجویان بورسیه را بی‌قانون خطاب می‌کند.

حسینی اضافه کرد: موضع‌گیری‌های این منتخب مردم تهران در مجلس دهم نشان از ترس و فرار به جلو نسبت به شکست‌های آتی اصلاح‌طلبان است. ما امیدواریم دستگاه قضایی با رسیدگی به شکایات دانشجویان بورسیه از اقدامات اینچنینی جلوگیری کنند.

سخنگوی دانشجویان بورسیه در پایان گفت: صادقی مگر سخنگوی دادستان دیوان محاسبات است که از زبان آنها سخن می‌گوید و حکم می‌دهد؟ قطعا دانشجویان بورسیه در مقابل زیاده‌خواهی‌های این افراد خواهند ایستاد.

 عزیزی، دانشجوی بورسیه:
دانشجویان بورسیه از منتخب مجلس دهم شکایت کردند

دانشجویان بورسیه به اتهام افترا و نشر اکاذیب از محمود صادقی منتخب مجلس دهم از حوزه تهران شکایت کردند.

علی عزیزی یکی از دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با تسنیم، از شکایت جمعی از دانشجویان بورسیه از محمود صادقی یکی از منتخبان مجلس دهم خبر داد و گفت: جمعی از دانشجویان بورسیه صبح امروز با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه به اتهام افترا، نشر اکاذیب، هتک حیثیت به قصد تشویش افکار عمومی براساس ماده 697 و 698 قانون مجازات اسلامی از محمود صادقی منتخب مجلس دهم از حوزه تهران شکایت کردند.

وی افزود: دانشجویان بورسیه حاضر در شهرستان‌ها نیز با مراجعه به دادسراهای عمومی شهرستان خود از وی شکایت کردند.

به گزارش تسنیم، محمود صادقی جایگاه مدیرکل بازرسی وزارت علوم را طی ماه‌های گذشته بر عهده داشته و اخیرا در مصاحبه‌ای بورسیه‌ها را غیرقانونی اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری از دست این منتخبان بر نمیاد
Iran, Islamic Republic of
مثلا فاطمه حسینی که منتخب مردمه می خواد چیکار کنه؟مطمئن باشید یه نطق هم نداره تو این چهار سال
احسنت دلاور