چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

چند درصد مدارس کشور خیرسازند؟

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 493511
استاندار ایلام گفت: به صورت میانگین 20 درصد فضاهای آموزشی و مدارس کشور توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده است که بسیار ارزشمند است.
به گزارش جهان به نقل از دفاع پرس، محمدرضا مروارید در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان ایلام اظهار داشت: انسان‌هایی که همواره به دنبال انجام امور خیر هستند به طور قطع خیر کثیر انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه مدرسه‌سازی نیز نمونه کاملی از انجام خیر کثیر است افزود: در فرهنگ ایرانی و اسلامی است که مردم سرشار از ایثار و محبت و عشق به هم نوع هستند.

استاندار ایلام با بیان اینکه ورود خیران مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی ضروری است عنوان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات ورود مردم به این امر بسیار ضروری است.

وی گفت: در سال 94 ما شاهد کمبود اعتبارات دولتی بودیم که ممکن است امسال نیز با این مشکل مواجه باشیم پس امیدواریم که خیران عزیز وارد میدان عمل شوند.

مروارید خاطرنشان کرد: به صورت میانگین 20 درصد فضاهای آموزشی و مدارس کشور توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده است که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: علاوه بر احداث مدارس به منظور پیشرفت و توسعه نوع آموزش و یادگیری دانش آموزان هوشمندسازی مدارس نیز باید در اولویت مسائل قرار بگیرد.

استاندار ایلام تصریح کرد: در استان ایلام مراکز مهمی مانند دانشگاه‌های ایلام و علوم پزشکی و همچنین کتابخانه بزرگ مرکزی استان ایلام با کمک خیران احداث شده است.

وی افزود: برخی از طرح‌هایی که در استان ایلام توسط بنیاد برکت احداث شده است در روزهای آینده افتتاح می‌شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *