جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۱۴
آخرین خبرها از تغییرات در کابینه دولت؛

جهانگیری ذخیره روحانی برای انتخابات 96 شد/ نوبخت، وزیر می‌شود؟!/ نهاوندیان رفتنی شد؟!

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 493474
از جهانگیری به عنوان ذخیره روحانی برای روز مبادا در انتخابات ریاست جمهوری 96 نام برده شده است و برخی چهره ها به معاون اول رئیس جمهور گفته اند كه خودت را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده كن تا در صورت رد صلاحیت روحانی در شورای نگهبان یا اتفاقات دیگر جایگزین او باشید!
جهانگیری ذخیره روحانی برای انتخابات 96 شد/ نوبخت، وزیر می‌شود؟!/ نهاوندیان رفتنی شد؟!
گروه سیاست جهان نيوز ـ این روزها و با نزدیک شدن به آغاز به کار مجلس دهم و هم‌چنین پایان عمر دولت یازدهم، حرف و حدیث های زیادی هم در زمینه تغییرات در کابینه و هم فعالیت جناح ها و گروه های سیاسی مختلف برای انتخابات ریاست جمهوری 96 به گوش می رسد.

بر اساس خبرهای رسیده به خبرنگار جهان نيوز، صحبت هایی با نوبخت صورت گرفته مبنی بر اینکه تصدی وزارت پرحاشیه آموزش و پرورش را بر عهده بگیرد.

برخی خبرها نیز حاکی از آن است که صالحی امیری ممكن است به جای نهاوندیان به دفتر رئیس جمهور برود.

از سوی دیگر با محمدعلی نجفی، چهره مورد علاقه حجت الاسلام روحانی، نیز صحبت هایی صورت گرفته است تا جایگزین نوبخت در سمت سخنگویی دولت یازدهم شود اما ظاهرا نجفی این پیشنهاد را نپذیرفته است.

به گزارش جهان، میلی منفرد نیز برای جانشینی نوبخت در سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته شده و محمد شریعتمداری نیز احتمالا جایگزین ربیعی در وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی خواهد شد. ربیعی و ویسه هم از گزینه های جانشینی دولت برای نعمت زاده در وزارت صعنت، معدن و تجارت هستند.

و اما نکته قابل تامل و برجسته آنجاست که از جهانگیری به عنوان ذخیره روحانی برای روز مبادا در انتخابات ریاست جمهوری 96 نام برده شده است و برخی چهره ها به معاون اول رئیس جمهور گفته اند كه خودت را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده كن تا در صورت رد صلاحیت روحانی در شورای نگهبان یا اتفاقات دیگر جایگزین او باشید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینکه بخوان جهانگیری رو مطرح کنن دیگه قدیمی شده 92 هم دیدیم دقیقه 90 عارف رفت کنار به نفع روحانی
آقای نهاوندیان بیشتر اوقاتش را با دوستان ثروتمند بخش خصوصیش و حل مسایل و مشکلات آنان می پردازد خروج ایشان از دفتر به نفع شخص ایشان و دولت است زیرا فرد دیگری که وقت کافی برای پیگیری امور عموم مردم در دفتر منتصب گردد بهتر است
بنظرم به دولت تدبیر و امید باید گفت دولت وعده وعید
فریدون کجاست
یادش بخیر سه سال پیش در مهر 92 هم از حذف قریب الوقوع نعمت زاده از کابینه گفته بود.
Iran, Islamic Republic of
عجب خبرهایی
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه حقیقت تلخه
Iran, Islamic Republic of
اگر روحانی بدون حمایت اصلاح طلبان خودش شخصا حدود یک میلیون و هشتصد رای داشت که داشت!مطمئن باشید جهانگیری بیشتر از غرضی رای نمیاره
خدابکند این 1سال هر چه زودتر تموم بشه و دکتراحمدی نژاد برگرده و مملکت رو از رکود و رخوت خارج بکنه .
مگر ملت بمیرد تا جریان انحرافی برگردد.
صادق
شورای نگهبان به چه دلیلی می تواند صلاحیت روحانی را رد کند.
اگه همه این جابجایی ها برای حذف نعمت زاده هست خوب فقط ایشون رو عوض کنند تمام چرا اینهمه جابجایی برای تقریبا هیچ
محمد
پس خانم ابتکار چی؟؟؟؟ ما الان چند ماه میشنویم که اقای روحانی بخاطر سوء مدیریت و سیاسی بازی این خانم قرار است تعویض گردد ..........ما منتظریم این سازمان عملکرد نداره
کمال
اقای روحانی محیط زیست داغون شد..............تغییر بده ابتکار را یک فرد متخصص بزارید مردم از این سازمان راضی نیستند