شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

انهدام زندان سری و انبار موشک داعش

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 493448
فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای از انهدام یک زندان سری و انبار موشک داعش در فلوجه خبر داد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از الفرات نیوز خبر داد، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده های عراقی مواضع مهم تروریست‌های داعشی در شهرستان فلوجه را بمباران کردند که در پی این حملات 10 تروریست داعشی کشته شدند.

در این بیانیه همچنین آمده است که در پی حملات جنگنده های عراقی، یک مقر فرماندهی، یک محل نگهداری خودروهای بمب گذاری شده و یک زندان سری داعش منهدم شد.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، بامداد روز دوشنبه طی سخنانی، آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار از اشغال گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پرچم عراق بر فراز فلوجه برافراشته خواهد شد، افزود: فلوجه همچون صدها روستا، شهر و شهرک به اهالی آن بازخواهد گشت و از ظلم، ستم و خیانت داعش آزاد خواهد شد.

نخست وزیر عراق گفت: فلوجه را طی چند روز آزاد خواهیم کرد و آزادی این شهرستان هدیه‌ای برای همه عراقی‌ها است.

نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق از ابتدای عملیات آزادسازی فلوجه تاکنون، چندین منطقه و روستا را از چنگال تروریستهای داعشی آزاد کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *